Відмінності між версіями «Педагогічна інноватика Бондаренко О.М.»
(→Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)) |
(→Індивідуальні заняття) |
||
Рядок 26: | Рядок 26: | ||
==== Індивідуальні заняття ==== | ==== Індивідуальні заняття ==== | ||
− | + | Добрий день! На моїй сторінці обговорення Ви знайдете список рекомендованої літератури та завдання щодо індивідуального заняття. | |
− | + | Завдання: Дайте відповідь на питання" Чому «технологія» є більш ефективним засобом освіти, розвитку і виховання учнів ніж «методика»?" | |
==== Консультації ==== | ==== Консультації ==== |
Версія за 15:34, 8 червня 2017
Зміст
Інтерактивні практичні заняття
Добрий день!
Сьогодні ми розпочинаємо наші інтерактивні практичні заняття. Опрацюйте теоретичний матеріал на моїй сторінці обговорення та дайте відповідь на питання:
- У чому суть технологічності в освіті?
--Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 10:42, 26 квітня 2017 (EEST)
Продовжуємо заняття. Опрацюйте лекційний матеріал, розташований на моїй сторінці обговорення та дайте відповідь на такі питання:
- Дайте порівняльний аналіз різних підходів до розкриття терміна "педагогічна технологія".
--Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 15:34, 16 травня 2017 (EEST)
Продовжуємо заняття. Опрацюйте лекційний матеріал, розташований на моїй сторінці обговорення та дайте відповідь на такі питання:
- Наповніть змістом терміни "освітня технологія", "педагогічна технологія", "технологія навчання".
--Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 18:14, 16 травня 2017 (EEST)
Шановні колеги! Продовжуємо працювати.
- Чи згодні Ви з твердженням, що будь-яка педагогічна система завжди технологіча?--Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 19:28, 19 травня 2017 (EEST)
Індивідуальні заняття
Добрий день! На моїй сторінці обговорення Ви знайдете список рекомендованої літератури та завдання щодо індивідуального заняття. Завдання: Дайте відповідь на питання" Чому «технологія» є більш ефективним засобом освіти, розвитку і виховання учнів ніж «методика»?"
Консультації
Колеги! Тема нашої консультації "Особливості педагогічних технологій та впровадження їх у навчально-виховний процес". Якщо Ви маєте питання, прошу звертайтесь. --Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 16:00, 17 травня 2017 (EEST)
Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)
Сутність поняття „інноваційна діяльність” відбиває не лише особливості процесу оновлення, внесення нових елементів у традиційну систему освітньої практики, а й органічно включає в себе характеристику індивідуального стилю діяльності педагога-новатора. Інноваційна діяльність передбачає вищий ступінь педагогічної творчості, педагогічне винахідництво нового в педагогічній практиці, що спрямоване на формування творчої особистості, враховує соціально-економічні та політичні зміни в суспільстві й проявляється в ціле покладанні, визначенні мети, завдань, а також змісту і технологій інноваційного навчання. Вчитель інноваційної орієнтації − це особистість, здатна брати на себе відповідальність, вчасно враховувати ситуацію соціальних змін і є найбільш перспективним соціальним типом педагога. Як учитель-дослідник, він спрямований на науково-обґрунтовану організацію навчально-виховного процесу з прогностичним спрямуванням, має адекватні ціннісні орієнтації, гнучке професійне мислення, розвинуту професійну самосвідомість, готовність до сприйняття нової інформації, високий рівень самоактуалізації, володіє мистецтвом рефлексії. Пропоную винести на обговорення наступні питання:
- Що мотивує педагогів до інноваційної діяльності?
- Як Ви проектуєте педагогічні інновації у навчально-виховний процес ЗНЗ?
- Ваше ставлення до новаторства та ступінь поінформованості про проблеми діяльності педагогів-новаторів.
--Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 20:03, 22 травня 2017 (EEST)
--Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 20:43, 30 травня 2017 (EEST)