Відмінності між версіями «ІКТ у викладанні предметів Наумко Л.М.»
(→Індивідуальні заняття) |
(→Індивідуальні заняття) |
||
Рядок 31: | Рядок 31: | ||
---- | ---- | ||
+ | '''Завдання 2.''' | ||
+ | Доброго дня, колеги. Пропоную попрацювати [http://puzzlecup.com/crossword-ru/?guess=BC0316E978BD14AU он-лайн кросвордом.] | ||
+ | Прочитайте уважно індивідуальне завдання, виконайте його: | ||
+ | #Відкрийте за посиланням кросворд, розгадайте його. Відповіді вписуєте з клавіатури, питання розміщені праворуч. | ||
+ | #По завершенню роботи звірити відповіді, натиснувши на кнопку '''«Ну все!Сверяем»'''. | ||
+ | #Зробити скіншот розгаданого кросворду з кількістю відповідей. | ||
+ | #Зберегти зображення у форматі '''*. JPG''' на свій комп’ютер з ім’ям '''«Кросворд_Ваше прізвище».''' | ||
+ | #Розмістити зображення на свій Google-Диск, надати спільний доступ та розмістити у [https://docs.google.com/spreadsheets/d/1Vsh56wEgxTgtOgmuJGLCGTPEC7C3w6SISSt5V2M0ez4/edit#gid=579027995 таблицю за зразком]. | ||
==== Консультації ==== | ==== Консультації ==== |
Версія за 09:40, 15 вересня 2017
Зміст
Інтерактивні практичні заняття
Доброго дня. Дайте відповіді на питання, вписавши відповіді у відповідні поля документу за посиланням:
Питання №1.
- Що дозволяє відредагувати кнопка [ред.]?
Кнопка ред дозволяє заповнити шаблон. --Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ (обговорення) 11:51, 24 квітня 2017 (EEST)
Доброго дня. Дайте відповіді на питання, вписавши відповіді у відповідні поля документу за посиланням:
Патання №2.
- Чи можна відформатувати текст за потребою на сторінках? Як це зробити
Відформатувати текст можна через засоби візуального форматування.--Наумко Любов Миколаївна (обговорення) 17:15, 24 травня 2017 (EEST) --Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ (обговорення) 13:18, 05 травня 2017 (EEST) К--Наумко Любов Миколаївна (обговорення) 16:59, 24 травня 2017 (EEST)нопка ред дозволяє заповнити дані шаблону.
Індивідуальні заняття
Шановні колеги! Прочитайте уважно пункти завдання та виконайте його, попередньо переглянувши відеоматеріал (відеоінструкція озвучена).
Завдання 1. Використовуючи службу Google-карти знайти майдан Свободи у м. Харкові, провести екскурсію по майдану та з’ясувати:
- скільки колон містить будівля Харківської ОДА,
- визначити, логотипи яких організацій розміщені поруч праворуч та ліворуч на будівлях,
- що розміщено напроти ХОДА та прочитати надпис на об’єкті.
Відповіді впишіть у запропоновану форму.
--Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ (обговорення) 11:34, 6 червня 2017 (EEST)
Завдання 2. Доброго дня, колеги. Пропоную попрацювати он-лайн кросвордом. Прочитайте уважно індивідуальне завдання, виконайте його:
- Відкрийте за посиланням кросворд, розгадайте його. Відповіді вписуєте з клавіатури, питання розміщені праворуч.
- По завершенню роботи звірити відповіді, натиснувши на кнопку «Ну все!Сверяем».
- Зробити скіншот розгаданого кросворду з кількістю відповідей.
- Зберегти зображення у форматі *. JPG на свій комп’ютер з ім’ям «Кросворд_Ваше прізвище».
- Розмістити зображення на свій Google-Диск, надати спільний доступ та розмістити у таблицю за зразком.
Консультації
Дякую за відповіді, але їх потрібно внести у форму через посилання, воно розміщене над питанням.--Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ (обговорення) 10:21, 6 червня 2017 (EEST)