Відмінності між версіями «Педагогічна інноватика Столяров В. О.»
Матеріал з HistoryPedia
(→Інтерактивні практичні заняття) |
(→Інтерактивні практичні заняття) |
||
Рядок 16: | Рядок 16: | ||
*Наповніть змістом терміни "освітня технологія", "педагогічна технологія", "технологія навчання", "технологія виховання", "персоніфікована технологія". | *Наповніть змістом терміни "освітня технологія", "педагогічна технологія", "технологія навчання", "технологія виховання", "персоніфікована технологія". | ||
--[[Користувач:Матковська Марина Вікторівна|Матковська Марина Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Матковська Марина Вікторівна|обговорення]]) 11:48, 9 лютого 2015 (EET) | --[[Користувач:Матковська Марина Вікторівна|Матковська Марина Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Матковська Марина Вікторівна|обговорення]]) 11:48, 9 лютого 2015 (EET) | ||
+ | |||
+ | |||
+ | Шановні колеги! Продовжуємо працювати. | ||
+ | * Чи згодні Ви з твердженням, що будь-яка педагогічна система завжди технологіча? | ||
+ | * Обґрунтуйте Ваше ставлення до проблеми технологізації виховного процесу. | ||
+ | * Чи може, на Вашу думку, вітчизняна система освіти вийти з кризи, запозичивши якусь цілісну освітню систему, яку можна було б взяти за взірець? Відповідь аргументуйте. | ||
+ | --[[Користувач:Матковська Марина Вікторівна|Матковська Марина Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Матковська Марина Вікторівна|обговорення]]) 13:25, 10 лютого 2015 (EET) | ||
==== Індивідуальні заняття ==== | ==== Індивідуальні заняття ==== |
Версія за 14:29, 10 лютого 2015
Зміст
Інтерактивні практичні заняття
Добрий день! Сьогодні за розкладом у нас інтерактиане практичне заняття. На моїй сторінці обговорення Ви знайдете теоретичний матеріал. Опрацюйте його та дайте відповіді на питання:
- У чому суть технологічності в освіті?
- Що таке технологічний підхід у навчанні?
- Простежте еволюцію поняття "педагогічна технологія".
--Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 11:31, 27 січня 2015 (EET) Добрий день Марина Вікторівна!
- Технологічність означає перехід на якісно новий щабель ефективності, оптимальності, наукомістськості освітнього процесу.
- Це вибір стратегії, пріоритетів, системи взаємодії, тактик навчання та стилю роботи вчителя з учнем,сукупність методів, форм, прийомів навчання , тотожних їм моделей управління , підпорядкованих визначеній меті, що гарантують позитивний результат.
- Трансформація терміна — від "технології в навчанні"-застосування досянень інженерної думки в навчальному процесі до "технології освіти"-науковий опис (сукупність засобів і методів) педагогічного процесу, що неминуче приводить до запланованого результату, а потім до "педагогічної технології-систематичний метод планування, застосування й оцінювання всього процесу навчання й засвоєння знань шляхом обліку людських і технічних ресурсів і взаємодії між ними для досягнення найефективнішої форми освіти.--Столяров Вадим Олександрович (обговорення) 19:56, 28 січня 2015 (EET)
Продовжуємо заняття. Опрацюйте лекційний матеріал, розташований на моїй сторінці обговорення та дайте відповідь на такі питання:
- Дайте порівняльний аналіз різних підходів до розкриття терміна "педагогічна технологія".
- Наповніть змістом терміни "освітня технологія", "педагогічна технологія", "технологія навчання", "технологія виховання", "персоніфікована технологія".
--Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 11:48, 9 лютого 2015 (EET)
Шановні колеги! Продовжуємо працювати.
- Чи згодні Ви з твердженням, що будь-яка педагогічна система завжди технологіча?
- Обґрунтуйте Ваше ставлення до проблеми технологізації виховного процесу.
- Чи може, на Вашу думку, вітчизняна система освіти вийти з кризи, запозичивши якусь цілісну освітню систему, яку можна було б взяти за взірець? Відповідь аргументуйте.
--Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 13:25, 10 лютого 2015 (EET)