Відмінності між версіями «Проблеми розвитку сучасної української школи, шляхи вирішення»
(→ІКТ у викладанні предметів) |
(→Обговорюємо) |
||
Рядок 125: | Рядок 125: | ||
Подолати їх через об'єднання шкіл, вдосконалити систему фінансування, покращити роботи по збереженню і забеспеченню школи з місцевою владою, залучити батьків до активної громадської позиції. Створити умови коли школа надаватиме освітні послуги для всіх вікових груп.--[[Користувач:Глушенко Павлина Олексіївна|Глушенко Павлина Олексіївна]] ([[Обговорення користувача:Глушенко Павлина Олексіївна|обговорення]]) 12:21, 18 квітня 2017 (EEST) | Подолати їх через об'єднання шкіл, вдосконалити систему фінансування, покращити роботи по збереженню і забеспеченню школи з місцевою владою, залучити батьків до активної громадської позиції. Створити умови коли школа надаватиме освітні послуги для всіх вікових груп.--[[Користувач:Глушенко Павлина Олексіївна|Глушенко Павлина Олексіївна]] ([[Обговорення користувача:Глушенко Павлина Олексіївна|обговорення]]) 12:21, 18 квітня 2017 (EEST) | ||
---- | ---- | ||
− | 3 | + | 3 Недостатнє фінансування галузі.Застарілі комп’ютери, відсутність сучасного Інтернету;низька заробітна плата вчителя;складна процедура тендерних закупівель; застаріла матеріально-технічна база навчальних закладів. Невчасне забезпечення підручниками, залежність вчителя від паперової волокити. Можливо, реформування допоможе все це змінити, але діяти треба дуже виважено. |
+ | --[[Користувач:Дяченко Людмила Іванівна|Дяченко Людмила Іванівна]] ([[Обговорення користувача:Дяченко Людмила Іванівна|обговорення]]) 22:58, 18 червня 2017 (EEST) | ||
+ | |||
---- | ---- |
Версія за 23:02, 18 червня 2017
Зміст
Cоціально-гуманітарний кредитний модуль
Вивчаємо джерела
Обговорюємо
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Підводимо підсумки
Теорія та методика фахової дисципліни
Вивчаємо джерела
Обговорюємо
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Підводимо підсумки
Падагогічна інноватика
Вивчаємо джерела
Обговорюємо
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Підводимо підсумки
ІКТ у викладанні предметів
Вивчаємо джерела
Шановні колеги! За посиланням розміщені 10 проблем сучасної української школи . Ознайомтесь та висловіть свою думку щодо існування проблем у вашому закладі та як, на вашу думку, можна їх подолати. Відповідь впишіть у місце вашого варіанту (номер варіанту – це ваш номер у списку групи. Дякую. --Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ (обговорення) 12:31, 10 квітня 2017 (EEST)
Обговорюємо
1Матеріальна база навчальних закладів застаріла. Недостатня кількість демонстраційного обладнання, наочності; Недостатня відповідальність батьків за навчання та виховання дітей;Недостатнє фінансування на утримання та розвиток навчальних закладів. Застаріла база комп’ютерів, відставання в інформатизації та комп’ютеризації від сучасних вимог. Низький рівень забезпечення шкіл якісною мережею Інтернет;Занадто велика кількість заходів; Занадто велика кількість паперів--Коваленко Сергій Олександрович (обговорення) 22:17, 22 квітня 2017 (EEST)
21) Застаріла база комп’ютерів, відставання в інформатизації та комп’ютеризації від сучасних вимог. Низький рівень забезпечення сільських шкіл якісною мережею Інтернет; 2) Мала чисельність учнів; 2)Недосконала система фінансування позашкільних закладів; 4) Недостатня відповідальність батьків за навчання та виховання дітей. Подолати їх через об'єднання шкіл, вдосконалити систему фінансування, покращити роботи по збереженню і забеспеченню школи з місцевою владою, залучити батьків до активної громадської позиції. Створити умови коли школа надаватиме освітні послуги для всіх вікових груп.--Глушенко Павлина Олексіївна (обговорення) 12:21, 18 квітня 2017 (EEST)
3 Недостатнє фінансування галузі.Застарілі комп’ютери, відсутність сучасного Інтернету;низька заробітна плата вчителя;складна процедура тендерних закупівель; застаріла матеріально-технічна база навчальних закладів. Невчасне забезпечення підручниками, залежність вчителя від паперової волокити. Можливо, реформування допоможе все це змінити, але діяти треба дуже виважено. --Дяченко Людмила Іванівна (обговорення) 22:58, 18 червня 2017 (EEST)
4 1) Навчання в школі проводиться в дві зміни, що суттєво впливає як на якість викладання так і на можливість сприймання учнями інформації; 2) Існування в одному примцщенні двох навчальних закладів; 3) недостатня кількість площі для розвитку гуртків. Ці дві проблеми можна вирішити одним способом - виділити приміщення в різних будівлях для існування кожного навчального закладу окремо. Це дозволить навчатись учням в одну зміну та дозволить використовувати приміщення для занять позаурочно.--Наталія Григорівна Приходько (обговорення) 21:44, 16 червня 2017 (EEST)
5
6
7
8
9
10
11
12
Підводимо підсумки
Психологія
Вивчаємо джерела
Обговорюємо
Обговорюємо
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10