Відмінності між версіями «Психологія Чечель С.В.»
(→Індивідуальні заняття) |
(→Проведення та перевірка модульного контролю) |
||
Рядок 22: | Рядок 22: | ||
==== Проведення та перевірка модульного контролю ==== | ==== Проведення та перевірка модульного контролю ==== | ||
− |
Версія за 16:03, 12 лютого 2015
Зміст
Інтерактивні практичні заняття
Доброго дня! Сьогодні обговорюємо тему гендерних аспектів навчання та виховання. Дайте, будь ласка, стислі відповіді на запитання: 1. Розкрийте поняття "гендер" 2. Які гендерні стереотипи зустрічаються в педагогічній діяльності? 3. Яку роль в становленні особистості відіграє статева ідентифікація? 4. Як в навчально-виховному процесі враховуються відмінноісті у навчанні, спілкуванні хлопців та дівчат?--Троіцька Марина Євгенівна (обговорення) 10:53, 29 січня 2015 (EET)
Доброго дня! Продовжуємо працювати. Якщо Ваші відповіді на попередні запитання будуть потребувати коментарів, то буду їх робити. Наша наступна тема "Психологічні аспекти роботи з обдарованими дітьми". Після опрацювання тексту дайте стислі відповіді на запитання.
1.Як ви визначаєте поняття "обдарованість"?
2.Які типи обдарованості визначають в психологічній науці?
3. Назвіть види обдарованості.
4. З якими психологічними проблемами обдарованих дітей Ви зустрічались в педагогічній діяльності?--Троіцька Марина Євгенівна (обговорення) 10:52, 29 січня 2015 (EET)
Сергію Валерійовичу, мабуть, не збереглась попередня сторінка із завданням, тому сьогодні даю завдання за обома темами.--Троіцька Марина Євгенівна (обговорення) 10:58, 29 січня 2015 (EET)
Індивідуальні заняття
Тема нашого індивідуального заняття - "Сучасні підходи у визначенні здатності учнів до навчання". 1. Коротко охарактеризуйте пізнавальні процеси школярів основної та старшої школи. 2.Яким чином здійснюється індивідуальний підхід до навчання учнів?--Троіцька Марина Євгенівна (обговорення) 14:58, 12 лютого 2015 (EET)