Відмінності між версіями «Обговорення користувача:Клочко Оксана Миколаївна»
(→Інтерактивні практичні заняття) |
(→Інтерактивні практичні заняття) |
||
Рядок 4: | Рядок 4: | ||
Шановні колеги, пропоную переглянути лекційний матеріал з "Педагогічної інноватики", що допоможе успішному виконанню навчальних завдань | Шановні колеги, пропоную переглянути лекційний матеріал з "Педагогічної інноватики", що допоможе успішному виконанню навчальних завдань | ||
− | |||
[https://drive.google.com/file/d/0Bz5YplUfuViWQlV0VER1eWdYcGM/view?usp=sharing Тема 1. Введення в педагогічну інноватику. | [https://drive.google.com/file/d/0Bz5YplUfuViWQlV0VER1eWdYcGM/view?usp=sharing Тема 1. Введення в педагогічну інноватику. | ||
Порівняльна характеристика традиційної та інноваційної систем навчання] | Порівняльна характеристика традиційної та інноваційної систем навчання] |
Версія за 13:14, 26 вересня 2017
Зміст
Педагогічна Інноватика
Інтерактивні практичні заняття
Шановні колеги, пропоную переглянути лекційний матеріал з "Педагогічної інноватики", що допоможе успішному виконанню навчальних завдань [https://drive.google.com/file/d/0Bz5YplUfuViWQlV0VER1eWdYcGM/view?usp=sharing Тема 1. Введення в педагогічну інноватику. Порівняльна характеристика традиційної та інноваційної систем навчання]
Тема 2.Сучасні інноваційні педагогічні технології
Тема 3. Локальні інновації та їх використання на уроках
Індивідуальні заняття
Консультації
Шановні слухачі, пропоную для консультації наступні теми: Інноваційні тенденції розвитку сучасної освіти. Порівняльний аналіз традиційної та інноваційної систем навчання. Реалізація гендерного підходу в освіті. Організація навчально-виховного процесу з врахуванням індивідуального підходу. Метод проектів як інноваційна освітня технологія. Гіперактивність як психолого-педагогічна проблема.
Якщо вас цікавлять інші теми, буду рада з вами поспілкуватись! --Клочко Оксана Миколаївна (обговорення) 12:44, 26 вересня 2017 (EEST)
Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)
В розділі "Тематичні дискусії", на мою думку, варто розглянути наступні проблеми: Використання педагогічних інновацій на уроках історії. Концепція Нової української школи. Основні положення Закону України про Освіту. Долучайтесь! --Клочко Оксана Миколаївна (обговорення) 12:53, 26 вересня 2017 (EEST)