Відмінності між версіями «ІКТ в управлінській діяльності Бабій Л.М.»
(→Індивідуальні заняття) |
(→Індивідуальні заняття) |
||
Рядок 48: | Рядок 48: | ||
#Створіть он-лайн кросворд. Користуючись інструкцією завантажте собі на комп’ютер у 2-х варіантах та оформіть його за зразком.(див. п.3) | #Створіть он-лайн кросворд. Користуючись інструкцією завантажте собі на комп’ютер у 2-х варіантах та оформіть його за зразком.(див. п.3) | ||
#Завантажте кросворд на свій Google-диск, надайте спільний доступ, та розмістіть його за зразком у [https://docs.google.com/spreadsheets/d/1xxnm2tIl1LwADAp_rlPqfdfKgFy4g8o7hsg85DPdTks/edit#gid=0 таблиці індивідуального заняття]. | #Завантажте кросворд на свій Google-диск, надайте спільний доступ, та розмістіть його за зразком у [https://docs.google.com/spreadsheets/d/1xxnm2tIl1LwADAp_rlPqfdfKgFy4g8o7hsg85DPdTks/edit#gid=0 таблиці індивідуального заняття]. | ||
− | '''Вітаємо! Завдання виконано.''' | + | '''''Вітаємо! Завдання виконано.''''' |
==== Консультації ==== | ==== Консультації ==== |
Версія за 23:16, 26 жовтня 2015
Зміст
Інтерактивні практичні заняття
Доброго дня. Опрацюйте матеріал на сторінці обговорення та дайте відповідь на запитання:
Яким знаком вікі-розмітки визначається розділ на сторінці?
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 11:16, 11 червня 2015 (EEST)
Ваша відповідь:Доброго дня! Для створення структури документа їх розділи виділяються знаками «=». Якщо є структуризація з внутрішніми підрозділами та під-підрозділами, то вони виділяються «==», або «===», відповідно до рівня структуризації. Знаки ставляться як на початку, так і в кінці тексту назви розділу/підрозділу.--Бабій Лариса Михайлівна (обговорення) 19:39, 19 червня 2015 (EEST)
Доброго дня. Опрацюйте матеріал на сторінці обговорення та дайте відповідь на запитання:
Чи можна вносити зміни до статті незареєстрованим користувачам?
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 11:12, 17 червня 2015 (EEST)
Ваша відповідь:Доброго дня! Незареєстровані користувачі не можуть вносити зміни до статті. Обов'язковою вимогою є реєстрація на сайті, лише так користувач стає членом спільноти й має право вносити зміни до статті.--Бабій Лариса Михайлівна (обговорення) 20:02, 19 червня 2015 (EEST)
Індивідуальні заняття
Доброго дня, шановні колеги!
Пропоную вам попрацювати з Google картами, точніше "сходити на офлайн-екскурсію". Ваша задача знайти об'єкт на карті та дати відповіді у поля форми. Завдання містить 4 кроки. Виконавши Крок 1 - за посиланням маєте змогу перейти до наступного кроку. Уважно читайте анотації.
Для виконання запропонованого завдання Вам потрібно:
- Відкрити через Служби Google (вибрати праворуч вгорі) службу Google Карти.
- Знайти об'єкт на карті через пошук. Ваш об'єкт - залізничний вокзал "Південний" у м.Києві та перейти у режим перегляду вулиць(взяти ЛКМ праворуч внизу чоловічка і помістити його на об'єкт), вивчити місцевість.
- У наступній вкладці відкрити форму індивідуального заняття з ІКТ та вписати відповіді у поля форми Кроку 1.
- Після надіслання відповідей перейти за посиланням на Крок 2.Дати відповіді.
- Після надіслання відповідей перейти за посиланням на Крок 3.Дати відповіді.
- Після надіслання відповідей перейти за посиланням на Крок 4.Дати відповіді.
Бажаємо успіхів та чекаємо на відповіді! --Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ (обговорення) 12:31, 18 вересня 2015 (EEST)
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 12:35, 18 вересня 2015 (EEST)
№2. Доброго дня, шановні колеги. Сьогодні у нас з вами друге індивідуальне заняття, на якому вам потрібно створити кросворд за допомогою он-лайн сервісу для створення кросвордів Cross. Виконуйте послідовність дій і все у вас вийде.
- Відкрийте ресурс Cross у новій вкладці вашого браузера.
- Ознайомтеся з інструкцією по роботі з даним сервісом.
- Перегляньте приклад створеного кросворду.
- Виберіть будь-яку тему зі свого навчального предмету, складіть до неї питання та відповіді на них, які ви використаєте для створення кросворду.
- Створіть он-лайн кросворд. Користуючись інструкцією завантажте собі на комп’ютер у 2-х варіантах та оформіть його за зразком.(див. п.3)
- Завантажте кросворд на свій Google-диск, надайте спільний доступ, та розмістіть його за зразком у таблиці індивідуального заняття.
Вітаємо! Завдання виконано.
Консультації
Доброго дня, Шановна Лариса Михайлівна. Якщо у Вас виникають питання з виконання проекту чи стосовно відповідей у технічному напрямку - звертайтеся, із задоволенням допоможемо.
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 09:48, 16 жовтня 2015 (EEST)
Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)
Доброго дня. Пропоную вам подискутувати з питання "Чи мають місце ІКТ у вашій професійній діяльності?".
Для того, щоб висловити свою точку зору вам потрібно перейти за посиланням Управління навчальним закладом в умовах реформування освіти та у розділі ІКТ в управлінській діяльності ознайомитися із запропонованим матеріалом та вписати у місці під вільним номером свою відповідь, поставити підпис з часовою міткою.
--Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ (обговорення) 09:46, 1 жовтня 2015 (EEST)
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 10:01, 1 жовтня 2015 (EEST)
Проведення та перевірка модульного контролю
Доброго дня, шановні колеги. Настав час підводити підсумки нашої з вами роботи. Ваша задача перейти за посиланнямПроведення та перевірка модульного контролю, уважно прочитати анотацію та дати відповіді на запропоновані питання, натиснути кнопку "Надіслати" - і все. Бажаємо успіхів!
--Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ (обговорення) 10:11, 7 жовтня 2015 (EEST)
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 09:46, 7 жовтня 2015 (EEST)