Відмінності між версіями «Соціально-гуманітарний кредитний модуль Московець І.О.»
Матеріал з HistoryPedia
(→Інтерактивні практичні заняття) |
(→Інтерактивні практичні заняття) |
||
Рядок 2: | Рядок 2: | ||
==== Інтерактивні практичні заняття ==== | ==== Інтерактивні практичні заняття ==== | ||
привіт--[[Користувач:Лишенко Ірина Миколаївна|Лишенко Ірина Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Лишенко Ірина Миколаївна|обговорення]]) 08:41, 19 березня 2015 (EET) | привіт--[[Користувач:Лишенко Ірина Миколаївна|Лишенко Ірина Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Лишенко Ірина Миколаївна|обговорення]]) 08:41, 19 березня 2015 (EET) | ||
+ | |||
+ | Доброго дня, Шановні колеги! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням [https://drive.google.com/open?id=0B7Zy9RBTRleUbEp0SFJRQWdtblE&authuser=0 інтерактивного практичного заняття №1] Філософія і соціологія освіти. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання: | ||
+ | |||
+ | #Обґрунтуйте, чому необхідне філософське дослідження освіти? | ||
+ | |||
+ | #Визначте основні завдання філософії та соціології освіти? | ||
+ | ---- | ||
+ | Ваші відповіді: | ||
+ | # | ||
+ | # | ||
==== Індивідуальні заняття ==== | ==== Індивідуальні заняття ==== |
Версія за 14:57, 24 березня 2015
Зміст
Інтерактивні практичні заняття
привіт--Лишенко Ірина Миколаївна (обговорення) 08:41, 19 березня 2015 (EET)
Доброго дня, Шановні колеги! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №1 Філософія і соціологія освіти. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання:
- Обґрунтуйте, чому необхідне філософське дослідження освіти?
- Визначте основні завдання філософії та соціології освіти?
Ваші відповіді: