Відмінності між версіями «Соціально-гуманітарний кредитний модуль Лишенко І.М.»
Матеріал з HistoryPedia
								
												
				 (→Інтерактивні практичні заняття)  | 
				 (→Інтерактивні практичні заняття)  | 
				||
| Рядок 4: | Рядок 4: | ||
#Обґрунтуйте, чому необхідне філософське дослідження освіти?  | #Обґрунтуйте, чому необхідне філософське дослідження освіти?  | ||
| − | |||
#Визначте основні завдання філософії та соціології освіти?  | #Визначте основні завдання філософії та соціології освіти?  | ||
| + | |||
| + | --[[Користувач:Рідченко Людмила Олександрівна|Рідченко Людмила Олександрівна]] ([[Обговорення користувача:Рідченко Людмила Олександрівна|обговорення]]) 11:11, 30 березня 2015 (EEST)  | ||
----  | ----  | ||
Ваші відповіді:  | Ваші відповіді:  | ||
Версія за 11:15, 30 березня 2015
Зміст
Інтерактивні практичні заняття
Доброго дня, Шановні колеги! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №1 Філософія і соціологія освіти. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання:
- Обґрунтуйте, чому необхідне філософське дослідження освіти?
 - Визначте основні завдання філософії та соціології освіти?
 
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 11:11, 30 березня 2015 (EEST)
Ваші відповіді: