Відмінності між версіями «Соціально-гуманітарний кредитний модуль Стешенко В.І.»
(→Інтерактивні практичні заняття) |
(→Інтерактивні практичні заняття) |
||
Рядок 4: | Рядок 4: | ||
#Обґрунтуйте, чому необхідне філософське дослідження освіти? | #Обґрунтуйте, чому необхідне філософське дослідження освіти? | ||
− | |||
#Визначте основні завдання філософії та соціології освіти? | #Визначте основні завдання філософії та соціології освіти? | ||
+ | |||
+ | --[[Користувач:Рідченко Людмила Олександрівна|Рідченко Людмила Олександрівна]] ([[Обговорення користувача:Рідченко Людмила Олександрівна|обговорення]]) 11:35, 30 березня 2015 (EEST) | ||
---- | ---- | ||
Ваші відповіді: | Ваші відповіді: | ||
Рядок 11: | Рядок 12: | ||
# Основні завдання філософії освіти: | # Основні завдання філософії освіти: | ||
− | + | 1. аналіз й осмислення сучасного стану системи освіти та дослідження спрямованості стратегічних змін у сфері освіти | |
− | + | 2. вивчення способів систематизації й структуризації педагогічних знань та виявлення найбільш оптимальних критеріїв і способів структуризації педагогічного знання. | |
− | + | Завдання соціології освіти: | |
− | + | 1. вивчення потреб в освіті, розуміння й оцінка її ролі у житті суспільства та особистому житті людини | |
− | + | 2. оцінка рівня й якості знань у контексті їх соціальної значущості | |
− | + | 3. аналіз ставлення суспільства і тих, хто навчається до освіти, виявлення її соціальної цінності | |
− | + | 4. виявлення ролі освіти як чиннника соціального статусу | |
− | + | 5. визначення міри впливу освіти на динаміку моральних потреб і інтересів | |
− | + | Отже, завдання соціології освіти сприяти системному реформуванню освіти згідно з найновітнішими досягненнями сучасної світової науки. --[[Користувач:Стешенко Валентина Іванівна|Стешенко Валентина Іванівна]] ([[Обговорення користувача:Стешенко Валентина Іванівна|обговорення]]) 18:38, 26 березня 2015 (EET) | |
==== Індивідуальні заняття ==== | ==== Індивідуальні заняття ==== |
Версія за 11:39, 30 березня 2015
Зміст
Інтерактивні практичні заняття
Доброго дня, Шановні колеги! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №1 Філософія і соціологія освіти. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання:
- Обґрунтуйте, чому необхідне філософське дослідження освіти?
- Визначте основні завдання філософії та соціології освіти?
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 11:35, 30 березня 2015 (EEST)
Ваші відповіді:
- Доброго дня! Філософське дослідження освіти необхідне тому, що саме філософія узагальнює всі знання про освітній процес і зводить їх у систему. Завдяки філософії можна зробити загальні висновки про стан освіти на даний період і намітити шляхи її вдосконалення. Філософія здатна розкрити функціональний прояв освіти в інформаційному суспільстві. Вона виступає загальною методологічною основою освіти, охоплює увесь освітній процес. Філософія доводить, що освіта є дієвим засобом вирішення глобальних проблем сучасності. Отже, філософія освіти досліджує ідею освіти та її сутність, визначає цілі, цінності, ідеали освіти.
- Основні завдання філософії освіти:
1. аналіз й осмислення сучасного стану системи освіти та дослідження спрямованості стратегічних змін у сфері освіти 2. вивчення способів систематизації й структуризації педагогічних знань та виявлення найбільш оптимальних критеріїв і способів структуризації педагогічного знання. Завдання соціології освіти: 1. вивчення потреб в освіті, розуміння й оцінка її ролі у житті суспільства та особистому житті людини 2. оцінка рівня й якості знань у контексті їх соціальної значущості 3. аналіз ставлення суспільства і тих, хто навчається до освіти, виявлення її соціальної цінності 4. виявлення ролі освіти як чиннника соціального статусу 5. визначення міри впливу освіти на динаміку моральних потреб і інтересів Отже, завдання соціології освіти сприяти системному реформуванню освіти згідно з найновітнішими досягненнями сучасної світової науки. --Стешенко Валентина Іванівна (обговорення) 18:38, 26 березня 2015 (EET)