Відмінності між версіями «Педагогічна інноватика Діхнич А.М.»
Матеріал з HistoryPedia
(→Інтерактивні практичні заняття) |
(→Інтерактивні практичні заняття) |
||
Рядок 7: | Рядок 7: | ||
--[[Користувач:Матковська Марина Вікторівна|Матковська Марина Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Матковська Марина Вікторівна|обговорення]]) 08:07, 27 березня 2015 (EET) | --[[Користувач:Матковська Марина Вікторівна|Матковська Марина Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Матковська Марина Вікторівна|обговорення]]) 08:07, 27 березня 2015 (EET) | ||
+ | * Сучасна педагогічна технологія охоплює коло теоретичних і практичних питань керування,організації і навчального процесу мето- | ||
+ | дів та способів навчання.Технологічність освіти- цілеспрямоване використання ,у комплексі чи окремо, прийоиів і засобів,подій | ||
+ | чи відносин для підвищення ефективності навчального процесу. | ||
+ | * | ||
==== Індивідуальні заняття ==== | ==== Індивідуальні заняття ==== |
Версія за 16:17, 7 квітня 2015
Зміст
Інтерактивні практичні заняття
Добрий день! Сьогодні за розкладом у нас інтерактиане практичне заняття. На моїй сторінці обговорення Ви знайдете теоретичний матеріал. Опрацюйте його та дайте відповіді на питання:
- У чому суть технологічності в освіті?
- Що таке технологічний підхід у навчанні?
- Простежте еволюцію поняття "педагогічна технологія".
--Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 08:07, 27 березня 2015 (EET)
- Сучасна педагогічна технологія охоплює коло теоретичних і практичних питань керування,організації і навчального процесу мето-
дів та способів навчання.Технологічність освіти- цілеспрямоване використання ,у комплексі чи окремо, прийоиів і засобів,подій чи відносин для підвищення ефективності навчального процесу.