Відмінності між версіями «Педагогічна інноватика Діхнич А.М.»
Матеріал з HistoryPedia
(→Інтерактивні практичні заняття) |
(→Інтерактивні практичні заняття) |
||
Рядок 13: | Рядок 13: | ||
* Над визначенням поняття"педагогічна технологія" працювало багато інститутів освіти.Це і Рада з педагогічної технололгії та | * Над визначенням поняття"педагогічна технологія" працювало багато інститутів освіти.Це і Рада з педагогічної технололгії та | ||
Національний центр програмування навчання(Велика Британія),це і Комісія з Технології навчання(США) та ін. Але найбільш повно | Національний центр програмування навчання(Велика Британія),це і Комісія з Технології навчання(США) та ін. Але найбільш повно | ||
− | вивчив проблему П.Д.Мітчелл (Велика Британія). Саме він сформулював теорію,що ''педагогічна технологія'' | + | вивчив проблему П.Д.Мітчелл (Велика Британія). Саме він сформулював теорію,що '''''педагогічна технологія''''' |
==== Індивідуальні заняття ==== | ==== Індивідуальні заняття ==== |
Версія за 16:28, 7 квітня 2015
Зміст
Інтерактивні практичні заняття
Добрий день! Сьогодні за розкладом у нас інтерактиане практичне заняття. На моїй сторінці обговорення Ви знайдете теоретичний матеріал. Опрацюйте його та дайте відповіді на питання:
- У чому суть технологічності в освіті?
- Що таке технологічний підхід у навчанні?
- Простежте еволюцію поняття "педагогічна технологія".
--Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 08:07, 27 березня 2015 (EET)
- Сучасна педагогічна технологія охоплює коло теоретичних і практичних питань керування,організації і навчального процесу мето-
дів та способів навчання.Технологічність освіти- цілеспрямоване використання ,у комплексі чи окремо, прийоиів і засобів,подій чи відносин для підвищення ефективності навчального процесу.
- Технологічний підхід до навчання- це пошук і реалізація найраціональніших шляхів навчання,запровадження нових форм і методів,виходячи із реалій сучасного розвитку суспільства.
- Над визначенням поняття"педагогічна технологія" працювало багато інститутів освіти.Це і Рада з педагогічної технололгії та
Національний центр програмування навчання(Велика Британія),це і Комісія з Технології навчання(США) та ін. Але найбільш повно вивчив проблему П.Д.Мітчелл (Велика Британія). Саме він сформулював теорію,що педагогічна технологія