Відмінності між версіями «Соціально-гуманітарний кредитний модуль Киричок О.П.»
 (→Інтерактивні практичні заняття)  | 
				 (→Інтерактивні практичні заняття)  | 
				||
| Рядок 8: | Рядок 8: | ||
----  | ----  | ||
Ваші відповіді:  | Ваші відповіді:  | ||
| − | #Доброго дня! Філософське дослідження освіти необхідне тому,  що саме філософія має можливість  узагальнити всі знання про освітній процес і звести їх у систему, бо в неї таке призначення.  | + | #Доброго дня! Філософське дослідження освіти необхідне тому,  що саме філософія має можливість  узагальнити всі знання про освітній процес і звести їх у систему, бо в неї таке призначення.Саме завдяки філософії можна зробити загальні висновки зі стану освіти на даний період і намітити шляхи її вдосконалення.Філософія здатна розкрити в повноті її функціональний прояв в інформаційному суспільстві. Завдяки філософському поясненню місця і ролі освіти в наш час, стає зрозумілою її провідна роль в усіх сферах існування людства, його матеріальному, соціальному та духовному розвитку. Філософія витупає в системі досліджень освіти окремими науками загальною методологічною основою. Філософія також  доводить, що освіта є дійовим засобом вирішення решти глобальних проблем сучасності: війни та миру, екології, продовольства, техногенних загроз.  | 
| − | Саме завдяки філософії можна зробити загальні висновки зі стану освіти на даний період і намітити шляхи її вдосконалення.  | + | |
| − | Філософія здатна розкрити в повноті її функціональний прояв в інформаційному суспільстві. Завдяки філософському поясненню місця і ролі освіти в наш час, стає зрозумілою її провідна роль в усіх сферах існування людства, його матеріальному, соціальному та духовному розвитку. Філософія витупає в системі досліджень освіти окремими науками загальною методологічною основою. Філософія також  доводить, що освіта є дійовим засобом вирішення решти глобальних проблем сучасності: війни та миру, екології, продовольства, техногенних загроз.  | + | #Основні завдання філософії освіти:  | 
| + | 1.	Аналіз й осмислення сучасного стану систем освіти та дослідження спрямованості стратегічних змін у сфері освіти;  | ||
| + | 2.	Вивчення способів систематизації й структуризації педагогічних знань та виявлення найбільш оптимальних критеріїв і способів структуризації педагогічного знання.  | ||
| + | Основні завдання соціології освіти:  | ||
| + | 1.	Вивчення потреб в освіті, розуміння й оцінка її ролі в житті суспільства та особистому житті людини;  | ||
| + | 2.	Оцінка рівня і якості знань у контексті їх соціальної значущості;  | ||
| + | 3.	Аналіз ставлення суспільства і тих, хто навчається, до освіти, виявлення її соціальної цінності;  | ||
| + | 4.	Виявлення ролі освіти як чинника соціального статусу;  | ||
| + | 5.	Визначення міри впливу освіти на динаміку моральних потреб і інтересів.  | ||
| − | |||
----  | ----  | ||
----  | ----  | ||
Версія за 20:11, 19 квітня 2015
Зміст
Інтерактивні практичні заняття
Доброго дня, Шановні колеги! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №1 Філософія і соціологія освіти. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання:
- Обґрунтуйте, чому необхідне філософське дослідження освіти?
 - Визначте основні завдання філософії та соціології освіти?
 
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 11:04, 30 березня 2015 (EEST)
Ваші відповіді:
- Доброго дня! Філософське дослідження освіти необхідне тому, що саме філософія має можливість узагальнити всі знання про освітній процес і звести їх у систему, бо в неї таке призначення.Саме завдяки філософії можна зробити загальні висновки зі стану освіти на даний період і намітити шляхи її вдосконалення.Філософія здатна розкрити в повноті її функціональний прояв в інформаційному суспільстві. Завдяки філософському поясненню місця і ролі освіти в наш час, стає зрозумілою її провідна роль в усіх сферах існування людства, його матеріальному, соціальному та духовному розвитку. Філософія витупає в системі досліджень освіти окремими науками загальною методологічною основою. Філософія також доводить, що освіта є дійовим засобом вирішення решти глобальних проблем сучасності: війни та миру, екології, продовольства, техногенних загроз.
 
- Основні завдання філософії освіти:
 
1. Аналіз й осмислення сучасного стану систем освіти та дослідження спрямованості стратегічних змін у сфері освіти; 2. Вивчення способів систематизації й структуризації педагогічних знань та виявлення найбільш оптимальних критеріїв і способів структуризації педагогічного знання. Основні завдання соціології освіти: 1. Вивчення потреб в освіті, розуміння й оцінка її ролі в житті суспільства та особистому житті людини; 2. Оцінка рівня і якості знань у контексті їх соціальної значущості; 3. Аналіз ставлення суспільства і тих, хто навчається, до освіти, виявлення її соціальної цінності; 4. Виявлення ролі освіти як чинника соціального статусу; 5. Визначення міри впливу освіти на динаміку моральних потреб і інтересів.
Доброго дня, Шановні колеги! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №5 Сучасні наукові дослідження. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання.
- Як Ви розумієте термін квазінаука?
 - Назвіть основні елементи дослідницької системи?
 
З повагою Людмила Олександрівна Рідченко.
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 11:06, 10 квітня 2015 (EEST)
Ваші відповіді:
Індивідуальні заняття
Доброго дня, Шановна Ольга Петрівна ! Запрошую Вас до індивідуального заняття. Прошу ознайомитися з матеріалами Індивідуального заняття №1 Сутність і співвідношення парадигми та стратегії освіти. Після опрацювання матеріалу дайте відповідь на запитання:
Як співвідносяться поняття «парадигма освіти» та «стратегія освіти»?
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 12:40, 14 квітня 2015 (EEST)
Ваша відповідь: