Відмінності між версіями «Соціально-гуманітарний кредитний модуль Герасимовська Н.В.»
Матеріал з HistoryPedia
(Створена сторінка: {{subst:Шаблон:Заняття}}) |
(→Інтерактивні практичні заняття) |
||
Рядок 1: | Рядок 1: | ||
==== Інтерактивні практичні заняття ==== | ==== Інтерактивні практичні заняття ==== | ||
+ | Доброго дня, Наталія ! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням [https://drive.google.com/open?id=0B7Zy9RBTRleUbEp0SFJRQWdtblE&authuser=0 інтерактивного практичного заняття №1] Філософія і соціологія освіти. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання: | ||
+ | #Обґрунтуйте, чому необхідне філософське дослідження освіти? | ||
+ | #Визначте основні завдання філософії та соціології освіти? | ||
+ | |||
+ | З повагою Людмила Олександрівна Рідченко. | ||
+ | |||
+ | |||
+ | --[[Користувач:Рідченко Людмила Олександрівна|Рідченко Людмила Олександрівна]] ([[Обговорення користувача:Рідченко Людмила Олександрівна|обговорення]]) 12:34, 28 квітня 2015 (EEST) | ||
+ | ---- | ||
+ | Ваші відповіді: | ||
+ | # | ||
+ | # | ||
+ | ---- | ||
+ | ---- | ||
==== Індивідуальні заняття ==== | ==== Індивідуальні заняття ==== |
Версія за 12:38, 28 квітня 2015
Зміст
Інтерактивні практичні заняття
Доброго дня, Наталія ! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №1 Філософія і соціологія освіти. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання:
- Обґрунтуйте, чому необхідне філософське дослідження освіти?
- Визначте основні завдання філософії та соціології освіти?
З повагою Людмила Олександрівна Рідченко.
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 12:34, 28 квітня 2015 (EEST)
Ваші відповіді: