Відмінності між версіями «Соціально-гуманітарний кредитний модуль Кузнєцова Т.В.»
(→Інтерактивні практичні заняття) |
(→Проведення та перевірка модульного контролю) |
||
Рядок 92: | Рядок 92: | ||
--[[Користувач:Рідченко Людмила Олександрівна|Рідченко Людмила Олександрівна]] ([[Обговорення користувача:Рідченко Людмила Олександрівна|обговорення]]) 09:51, 9 жовтня 2015 (EEST) | --[[Користувач:Рідченко Людмила Олександрівна|Рідченко Людмила Олександрівна]] ([[Обговорення користувача:Рідченко Людмила Олександрівна|обговорення]]) 09:51, 9 жовтня 2015 (EEST) | ||
+ | ---- | ||
+ | ---- | ||
+ | |||
+ | З повагою Людмила Олександрівна Рідченко. |
Версія за 15:33, 4 грудня 2015
Зміст
Інтерактивні практичні заняття
Доброго дня, Тетяна Володимирівна! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №1 Філософія і соціологія освіти. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання:
Ваші відповіді:
- Філософське дослідження освіти необхідне для того, щоб знайти методи і засоби виходу освіти з кризової ситуації і визначити її перспективи, тому що: 1)лише філософія в змозі узагальнити всі знання про освітній процес і звести їх в систему; 2)філософія пояснює місце і роль освіти в наш час, доводить, що освіта є дієвим засобом вирішення глобальних проблем; 3) виступає в системі досліджень освіти окремими науками загальною методологічною основою.
- Завдання філософії освіти: 1)аналіз і осмислення сучасного стану систем освіти та дослідження спрямованості стратегічних змін у сфері освіти; 2)вивчення способів систематизації і структуризації педагогічних знань та виявлення нальбільш оптимальних критеріїв і способів структуризації педагогічного знання. Завдання соціології освіти: 1)вивчення потреб в освіті, її ролі в суспільстві; 2)оцінка рівня і якості освіти в контексті їх соціальної значущості; 3)аналіз ставлення суспільства до тих, хто навчається, до освіти; 4)виявлення ролі освіти як чинника соціального статусу; 5)визначення міри впливу освіти на динаміку моральних потреб і інтересів.--Кузнєцова Тетяна Володимирівна (обговорення) 12:12, 19 червня 2015 (EEST)
Дякую за відповіді. Л.О.Рідченко 1Болонський процес - процес зближення і гармонізації систем освіти країн Європи з метою створення єдиного європейського простору вищої освіти. 2)Започаткований західноєвропейськими державами в 90-х роках 20 століття.--Кузнєцова Тетяна Володимирівна (обговорення) 15:16, 26 жовтня 2015 (EET)--Кузнєцова Тетяна Володимирівна (обговорення) 15:42, 26 жовтня 2015 (EET) 1)Квазінаука - наукова форма діяльності, яка породжена жорстко ієрархізованим науковим співтовариством. 2)Елементи дослідницької системи: тема, мета, об"єкт, предмет, завдання, гіпотеза, принципи, методи, критерії, результати, класифікація результатів, оцінка, висновки, визначення наступних проблем, оформлення.--Кузнєцова Тетяна Володимирівна (обговорення) 15:42, 26 жовтня 2015 (EET)
Доброго дня, Тетяна Володимирівна! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №2 Освіта в Україні та країнах світу. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання:
- Визначте зміст стратегії освіти і місце в ній освітньої парадигми?
- Назвіть сучасні зарубіжні підходи до освіти?
З повагою Людмила Олександрівна Рідченко. --Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 09:53, 16 червня 2015 (EEST)
Ваші відповіді:
- 1. Зміст стратегії освіти має складати її мета, означення сил для реалізації відповідних освітніх програм і завдань, соціально-політичне, матеріально-фінансове та наукове забезпечення всіх її потреб, а також бажані результати реалізації стратегічних завдань. Парадигма освіти - теоретично обгрунтована реорганізація освітньої системи на підставі нових методологічних підходів в практичній реалізації інноваційних педагогічних технологій.
2.Сучасні зарубіжні підходи до освіти: 1)американський (США): розвиток творчої активності, великі державні інвестиції в освіту; 2) азіатський: в Японії після закінчення повної державної школи і тестування складаються іспити у ВНЗ. Інвестують вищу освіту різні компанії, які потім пропонують роботу студентам. У Китаї конкурс на деякі спеціальності дуже високий. Освіта платна. На можливість вступу до ВНЗ впливають оцінки по закінченню школи. 3)Європейський.У Великобританії 12 -річне навчання.Щоб стати студентом, потрібна дворічна довузова підготовка. У Німеччині 13-річне навчання. Класи ділять на здібних і нездібних. Вступних екзаменів немає. У Франції після 10 років навчання 85% учнів спочатку отримують диплом бакалавра, щоб здобути вищу освіту.--Кузнєцова Тетяна Володимирівна (обговорення) 13:43, 19 червня 2015 (EEST)
Дякую за відповіді. Л.О. Рідченко
Доброго дня, Тетяна Володимирівна! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №3 Освіта в інформаційному суспільстві. Опрацювавши матеріал дайте відповідь на запитання. Які позитивні моменти можна виділити в інформатизації освіти?
З повагою Людмила Олександрівна Рідченко. --Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 10:03, 2 вересня 2015 (EEST)
Ваша відповідь:В інформатизації освіти можна виділити такі позитивні моменти: 1)створюються умови для самоосвіти, розширення кругозору, підвищення кваліфікації; 2)можливість користуватися різними джерелами інформації; 3)набуття знань швидкими темпами;4)створення єдиного інформаційного простору.--Кузнєцова Тетяна Володимирівна (обговорення) 14:49, 26 жовтня 2015 (EET)
Доброго дня, Тетяна Володимирівна! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №4 Євроінтеграційна стратегія України: науково-освітні перспективи. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання:
- У чому полягає сутність Болонського процесу?
- Коли і ким було започатковано Болонський процес?
З повагою Людмила Олександрівна Рідченко.--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 08:25, 4 вересня 2015 (EEST)
Ваші відповіді:1)Болонський процес - процес зближення і гармонізації освіти країн Європи з метою створення єдиного європейського простору вищої освіти. 2)Започаткований західноєвропейськими державами в 90-х роках 20 століття.--Кузнєцова Тетяна Володимирівна (обговорення) 15:16, 26 жовтня 2015 (EET)
Доброго дня, Тетяна Володимирівна! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №5 Сучасні наукові дослідження. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання.
- Як Ви розумієте термін квазінаука?
- Назвіть основні елементи дослідницької системи?
З повагою Людмила Олександрівна Рідченко.
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 09:47, 22 вересня 2015 (EEST)
Ваші відповіді:
- Квазінаука - наукова форма діяльності, яка породжена жорстко ієрархізованим науковим співтовариством.
- Основні елементи дослідницької системи: тема, мета, обєкт, предмет, завдання, гіпотеза, принципи, методи, критерії, результати, класифікація результатів, оцінка, висновки, визначення наступних проблем, оформлення.--Кузнєцова Тетяна Володимирівна (обговорення) 13:31, 28 жовтня 2015 (EET)
Індивідуальні заняття
Доброго дня! Запрошую Вас до індивідуального заняття. Прошу ознайомитися з матеріалами Індивідуального заняття №1 Сутність і співвідношення парадигми та стратегії освіти. Після опрацювання матеріалу дайте відповідь на запитання:
Як співвідносяться поняття «парадигма освіти» та «стратегія освіти»?
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 10:01, 14 вересня 2015 (EEST)
Ваша відповідь:Стратегія освіти - наукове передбачення розвитку країни на підставі розгорнення освітнього процесу та всебічного забезпечення його практичної реалізації. А парадигма освіти - це "взірець", теоретично обгрунтована реорганізація освітньої системи на підставі нових методологічних підходів в практичній реалізації інноваційних педагогічних технологій.--Кузнєцова Тетяна Володимирівна (обговорення) 13:17, 28 жовтня 2015 (EET)
Доброго дня! Запрошую Вас до індивідуального заняття №2. Прошу ознайомитися з джерелами: 1. Василь Шинкарук Забезпечення якісної освіти впродовж життя. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://ukraine2015.org.ua/tsil2 . 2. Здіорук С.І., Іщенко А.Ю., Карпенко М.М. Аналітична доповідь. Формування єдиного відкритого освітньо-наукового простору України: оптимальне використання засобів забезпечення випереджального розвитку [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.niss.gov.ua/content/articles/files/Science_educational-e2f67.pdf . 3. Карпенко М.М. Перспективи реалізації в Україні концепції освіти протягом життя: чинники і механізм [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://archive.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/sp/2011_4/045-051.pdf . 4. Карпенко М. Аналітична записка. Освіта протягом життя: світовий досвід і Українська практика [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.niss.gov.ua/articles/252/ . 5. Ничкало Н. Г. Неперервна професійна освіта як філософська та педагогічна категорія / Н. Никало // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. – 2001. – Вип. 1. – С. 9–22. 6. Сігаєва Л. Е. Розвиток освіти дорослих в Україні (друга половина ХХ ст. – початок ХХІ) : монографія / за ред. С. О. Сисоєвої. – К. : ТОВ «ЕКМО», 2010. – С. 318; та дайте відповіді на запитання: 1) назвіть три основні форми освіти?; 2) як Ви розумієте термін "відкрита освіта"?.
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 10:25, 27 жовтня 2015 (EET)
Ваші відповіді:1) Основні форми освіти: формальна, неформальна, інформальна. 2) "Відкрита освіта" - збірний термін, що позначає різні види освітньої діяльності, у яких знання, ідеї і важливі аспекти методики та організації навчання і викладання вільно поширюються і використовуються за допомогою інформаційно - комунікаційних технологій.--Кузнєцова Тетяна Володимирівна (обговорення) 13:24, 28 жовтня 2015 (EET)
Консультації
Доброго дня, сьогодні з 09.30 по 10.50 у нас з Вами час для консультації. Якщо у Вас виникли запитання, я буду рада дати на них відповіді.
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 09:46, 21 жовтня 2015 (EEST)
Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)
Доброго дня, Тетяна Володимирівна! Сьогодні за розкладом маємо Тематичні дискусії (Інтернет - семінари). Прошу співпрацювати за темою "Стратегічні зміни в сучасній системі освіти України". На Вашу думку, чи потребує змін та доповнень сучасна система освіти України? Що з традиційного навчання треба зберегти і чому?
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 10:15, 23 вересня 2015 (EEST)
Ваші відповіді: Я вважаю, що сучасна система освіти, звичайно, потребує змін, тому що наука не стоїть на одному місці. Зроблено багато відкриттів, накопичено знань, розроблено нові педагогічні технології. Але з традиційного навчання треба залишити ті надбання, які дають позитивний результат у навчанні. Наприклад, ніхто не придумав ще нічого кращого від класно - урочної системи. Треба використовувати різноманітні методи і прийоми, форми навчання, досвід корифеїв педагогіки та ін.--Кузнєцова Тетяна Володимирівна (обговорення) 13:10, 28 жовтня 2015 (EET)
Проведення та перевірка модульного контролю
Доброго дня, Шановні колеги! На сьогоднішньому занятті ваше завдання полягає у наступному: Вам потрібно перейти за наступним посиланням Проведення та перевірка модульного контролю,ознайомтесь з запитаннями та дайте на них відповіді. Бажаю успіхів!
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 09:51, 9 жовтня 2015 (EEST)
З повагою Людмила Олександрівна Рідченко.