Відмінності між версіями «Соціально-гуманітарний кредитний модуль Кучма О.С.»
(→Інтерактивні практичні заняття) |
(→Інтерактивні практичні заняття) |
||
Рядок 12: | Рядок 12: | ||
остаточно зясувати суть і зміст самого поняття "філософія освіти". | остаточно зясувати суть і зміст самого поняття "філософія освіти". | ||
#Визначте основні завдання філософії та соціології освіти? | #Визначте основні завдання філософії та соціології освіти? | ||
− | + | Основні завдання філософії:аналіз й осмислення сучасного стану системи освіти та дослідження спрямованості стратегічних змін у сфері освіти;вивчення способів систематизації й структуризації педагогічних знань та виявлення найбільш оптимальних критеріїв і способів структуризації педагогічних знань. | |
З повагою Людмила Олександрівна Рідченко. | З повагою Людмила Олександрівна Рідченко. |
Версія за 17:46, 30 квітня 2015
Зміст
Інтерактивні практичні заняття
Доброго дня, Оксана Сергіївна! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №1 Філософія і соціологія освіти. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання:
- Обґрунтуйте, чому необхідне філософське дослідження освіти?
На мою думку філософське дослідження освіти дає можливість: визначати перспективи розвитку освіти її провідне місце і роль в усіх сферах існування людства; узагальнювати та систематизувати знання про освітній процес; робити загальні висновки зі стану освіти на даний період і визначати шляхи її вдосконалення; розкривати функціональний прояв освіти в інформаційному суспільстві; зрозуміти, що без подальшої демократизації та гуманізації суспільне життя безперспективне; остаточно зясувати суть і зміст самого поняття "філософія освіти".
- Визначте основні завдання філософії та соціології освіти?
Основні завдання філософії:аналіз й осмислення сучасного стану системи освіти та дослідження спрямованості стратегічних змін у сфері освіти;вивчення способів систематизації й структуризації педагогічних знань та виявлення найбільш оптимальних критеріїв і способів структуризації педагогічних знань.
З повагою Людмила Олександрівна Рідченко.
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 13:05, 28 квітня 2015 (EEST)
Ваші відповіді: