Відмінності між версіями «Соціально-гуманітарний кредитний модуль Кучма О.С.»
(→Інтерактивні практичні заняття) |
(→Інтерактивні практичні заняття) |
||
Рядок 36: | Рядок 36: | ||
#Сучасні зарубіжні підходи до освіти: американський (США); азійський (Японія, Китай); європейський (Велика Британія, Франція, Німеччина). | #Сучасні зарубіжні підходи до освіти: американський (США); азійський (Японія, Китай); європейський (Велика Британія, Франція, Німеччина). | ||
Дякую за увагу --[[Користувач:Кучма Оксана Сергіївна|Кучма Оксана Сергіївна]] ([[Обговорення користувача:Кучма Оксана Сергіївна|обговорення]]) 19:43, 5 травня 2015 (EEST) | Дякую за увагу --[[Користувач:Кучма Оксана Сергіївна|Кучма Оксана Сергіївна]] ([[Обговорення користувача:Кучма Оксана Сергіївна|обговорення]]) 19:43, 5 травня 2015 (EEST) | ||
+ | ---- | ||
+ | ---- | ||
+ | Доброго дня, Оксана Сергіївна! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням [https://drive.google.com/file/d/0B7Zy9RBTRleUd1ItZnRQa2JLaXc/view?usp=sharing інтерактивного практичного заняття №3] Освіта в інформаційному суспільстві. Опрацювавши матеріал дайте відповідь на запитання. | ||
+ | Які позитивні моменти можна виділити в інформатизації освіти? | ||
+ | |||
+ | З повагою Людмила Олександрівна Рідченко. | ||
+ | |||
+ | --[[Користувач:Рідченко Людмила Олександрівна|Рідченко Людмила Олександрівна]] ([[Обговорення користувача:Рідченко Людмила Олександрівна|обговорення]]) 13:13, 12 травня 2015 (EEST) | ||
+ | ---- | ||
+ | Ваша відповідь: | ||
+ | |||
+ | ---- | ||
+ | ---- | ||
+ | Доброго дня, Оксана Сергіївна! | ||
==== Індивідуальні заняття ==== | ==== Індивідуальні заняття ==== |
Версія за 13:17, 12 травня 2015
Зміст
Інтерактивні практичні заняття
Доброго дня, Оксана Сергіївна! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №1 Філософія і соціологія освіти. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання:
- Обґрунтуйте, чому необхідне філософське дослідження освіти?
- Визначте основні завдання філософії та соціології освіти?
З повагою Людмила Олександрівна Рідченко.
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 13:05, 28 квітня 2015 (EEST)
Ваші відповіді:
- На мою думку філософське дослідження освіти дає можливість:
визначати перспективи розвитку освіти її провідне місце і роль в усіх сферах існування людства; узагальнювати та систематизувати знання про освітній процес; робити загальні висновки зі стану освіти на даний період і визначати шляхи її вдосконалення; розкривати функціональний прояв освіти в інформаційному суспільстві; зрозуміти, що без подальшої демократизації та гуманізації суспільне життя безперспективне; остаточно зясувати суть і зміст самого поняття "філософія освіти".
- Основні завдання філософії:аналіз й осмислення сучасного стану системи освіти та дослідження спрямованості стратегічних змін у сфері освіти;вивчення способів систематизації й структуризації педагогічних знань та виявлення найбільш оптимальних критеріїв і способів структуризації педагогічного знання.
Основні завдання соціологі\ освіти:вивчення потреб в освіті, розуміння і оцінка її ролі в житті суспільства та особистому житті людини; оцінка рівня і якості знань у контексті їх соціальної значущості;аналіз ставлення суспільства і тих, хто навчається, до освіти, виявлення її соціальної цінності; виявлення ролі освіти як чинника соціального статусу; визначення міри впливу освіти на динаміку моральних потреб і інтересів.--Кучма Оксана Сергіївна (обговорення) 17:52, 30 квітня 2015 (EEST)
Дякую за відповіді. Людмила Олександрівна Рідченко.
Доброго дня, Оксана Сергіївна! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №2 Освіта в Україні та країнах світу. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання:
- Визначте зміст стратегії освіти і місце в ній освітньої парадигми?
- Назвіть сучасні зарубіжні підходи до освіти?
З повагою Людмила Олександрівна Рідченко.
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 11:45, 5 травня 2015 (EEST)
Ваші відповіді:
- Парадигма освіти стосується лише освітнього процесу,а стратегія - всього суспільного життя. Зміст стратегії освіти складає її мета,означення сил для реалізації відповідних освітніх програм і завдань, соціально - політичне, матеріально - фінансове та наукове забезпечення всіх її потреб, а також бажані результати реалізації стратегічних завдань. Парадигма освіти - теоретично обгрунтована реалізація освітньої системи на підставі нових методичних підходів в практичній реалізації інноваційних педагогічних технологій.
- Сучасні зарубіжні підходи до освіти: американський (США); азійський (Японія, Китай); європейський (Велика Британія, Франція, Німеччина).
Дякую за увагу --Кучма Оксана Сергіївна (обговорення) 19:43, 5 травня 2015 (EEST)
Доброго дня, Оксана Сергіївна! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №3 Освіта в інформаційному суспільстві. Опрацювавши матеріал дайте відповідь на запитання. Які позитивні моменти можна виділити в інформатизації освіти?
З повагою Людмила Олександрівна Рідченко.
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 13:13, 12 травня 2015 (EEST)
Ваша відповідь:
Доброго дня, Оксана Сергіївна!