Відмінності між версіями «Обговорення користувача:Чечель Сергій Валерійович»
Матеріал з HistoryPedia
(→Інтерактивні практичні заняття) |
|||
Рядок 7: | Рядок 7: | ||
--[[Користувач:Рідченко Людмила Олександрівна|Рідченко Людмила Олександрівна]] ([[Обговорення користувача:Рідченко Людмила Олександрівна|обговорення]]) 14:16, 19 січня 2015 (EET) | --[[Користувач:Рідченко Людмила Олександрівна|Рідченко Людмила Олександрівна]] ([[Обговорення користувача:Рідченко Людмила Олександрівна|обговорення]]) 14:16, 19 січня 2015 (EET) | ||
− | == | + | ==[[Соціально-гуманітарний кредитний модуль Чечель С.В.|Соціально-гуманітарний кредитний модуль]]== |
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
==Професійно-орієнтований кредитний модуль== | ==Професійно-орієнтований кредитний модуль== | ||
− | ===Теорія та методика фахової дисципліни | + | ===[[Теорія та методика фахової дисципліни Чечель С.В.|Теорія та методика фахової дисципліни]]=== |
− | + | ||
− | + | ===[[ІКТ у викладанні предметів Чечель С.В.|ІКТ у викладанні предметів]]=== | |
− | + | ||
− | + | ===[[Психологія Чечель С.В.|Психологія]]=== | |
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | ===ІКТ у викладанні предметів=== | + | |
− | + | ||
− | === | + | |
− | === | + | ===[[Педагогічна інноватика Чечель С.В.|Педагогічна інноватика]]=== |
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + |
Версія за 17:24, 19 січня 2015
Зміст
Соціально-гуманітарний кредитний модуль
Інтерактивні практичні заняття
Доброго дня, Сергій Валерійович! Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №1 Філософія і соціологія освіти. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання: 1. Обґрунтуйте, чому необхідне філософське дослідження освіти? 2. Визначте основні завдання філософії та соціології освіти? --Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 14:16, 19 січня 2015 (EET)