Відмінності між версіями «Педагогічна інноватика Биков В.І.»

Матеріал з HistoryPedia
Перейти до: навігація, пошук
(Проведення та перевірка модульного контролю)
(Проведення та перевірка модульного контролю)
Рядок 70: Рядок 70:
 
*г) у наявності аналітичних, прогностичних, проективних, рефлексивних умінь
 
*г) у наявності аналітичних, прогностичних, проективних, рефлексивних умінь
 
*д) у володінні різноманітними педагогічними техніками.
 
*д) у володінні різноманітними педагогічними техніками.
--[[Користувач:Матковська Марина Вікторівна|Матковська Марина Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Матковська Марина Вікторівна|обговорення]]) 11:37, 27 квітня 2015 (EEST)
 
  
 
1. Сутність особистісно орієнтованої освіти полягає у :
 
1. Сутність особистісно орієнтованої освіти полягає у :

Версія за 15:20, 26 листопада 2015

Інтерактивні практичні заняття

Добрий день, шановні колеги! Вітаю з початком нового навчального року! Здоров'я, щастя, здійснення бажань, впевненості у своїх силах!

Сьогодні ми розпочинаємо наші заняття в цьому навчальному році. Опрацюйте теоретичний матеріал на моїй сторінці обговорення та дайте відповідь на питання:

  • У чому суть технологічності в освіті?

--Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 13:06, 2 вересня 2015 (EEST)


Добрий день! Продовжуємо працювати. Прочитайте теоретичний матеріал на моїй сторінці обговорення та простежте еволюцію поняття "педагогічна технологія".--Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 11:49, 9 вересня 2015 (EEST)

Індивідуальні заняття

Добрий день! На моїй сторінці обговорення Ви знайдете тему та завдання індивідуального заняття. --Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 11:21, 11 вересня 2015 (EEST)

Консультації

Тема консультації: "Особливості впровадження педагогічних технологій у навчальнл-виховний процес ЗНЗ"--Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 11:07, 20 жовтня 2015 (EEST)

Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)

Проведення та перевірка модульного контролю

Дайте відповідь на тестові питання:

1. Сутність особистісно орієнтованої освіти полягає у :

  • а) вивченні індивідуально-психологічних особливостей учнів;
  • б) збагаченні суб‘єктного досвіду учнів, задоволенні їх освітніх інтересів та запитів;
  • в) організації індивідуального навчання;
  • г) всі відповіді правильні;
  • д) правильна відповідь відсутня.

2. Як суб‘єкт навчальної діяльності учень відрізняється такими характеристиками (вилучіть зайве):

  • а) бажання діяти за аналогією, одержувати готову інформацію;
  • б) ініціативність та активність;
  • в) високі пізнавальні мотиви;
  • г) уміння планувати й організовувати діяльність;
  • д) критичне мислення.

3. Педагогічна технологія – це:

  • а) сукупність методів та прийомів навчання, котрі забезпечують одержання певної освіти;
  • б) засоби, за допомогою яких вчитель розв‘язує поставлені перед ним задачі по навчанню та вихованню учнів;
  • в) цілісна педагогічна система як синтез мети, змісту, необхідних форм, методів та засобів навчання й діагностики, яка забезпечує досягнення спрогнозованих результатів;
  • г) всі відповіді правильні;
  • д) правильна відповідь відсутня.

4. Інноваційний процес в освіті характеризується як:

  • а) цілеспрямована зміна в системі освіти, що полягає у появі нової теорії, технології, змісту та форм освіти або у заміні принципів, на яких ґрунтується функціонування системи освіти;
  • б) діяльність з апробації нових форм та методів навчання чи виховання;
  • в) діяльність із запровадження сучасних педагогічних технологій з метою підвищення ефективності шкільної освіти;
  • г) усі відповіді вірні.

5. Інтерактивними методами навчання є:

  • а) пізнавально-пошукова діяльність: робота з текстом, географічними картами, пошук інформації і Інтернеті;
  • б) проблемна лекція, оглядова лекція, контрольна робота, пояснення;
  • в) самостійна робота учня;
  • г) евристична бесіда, мозковий штурм, диспут, дискусія, тренінг, сюжетно-рольова гра;
  • д) всі відповіді правильні.

6. Сутність дослідницького методу навчання у тому, що:

  • а) учні самі здобувають знання в процесі розв‘язання проблеми та самостійного здійснення пошуку засобів для її розв‘язання;
  • б) вчитель визначає проблему та демонструє шлях її дослідження та розв‘язання;
  • в) учні під керівництвом вчителя визначають проблему та здійснюють керований пошук шляхів її розв‘язання;
  • г) всі відповіді правильні;
  • д) правильна відповідь відсутня.

7. Пізнавальний інтерес розвивається за допомогою таких прийомів (вилучіть зайве):

  • а) зацікавлення змістом навчального матеріалу;
  • б) зацікавлення процесом навчання;
  • в) включення учнів у творчу діяльність;
  • г) постановка проблемної задачі;
  • д) пред‘явлення дидактичних вимог;

8. У чому полягає суть професійної компетентності вчителя? Оберіть найбільш повну відповідь:

  • а) у знаннях закономірностей розвитку особистості;
  • б) в єдність теоретичної і практичної готовності до здійснення педагогічної діяльності;
  • в) у знаннях цілей, завдань і технологій навчання і виховання;
  • г) у наявності аналітичних, прогностичних, проективних, рефлексивних умінь
  • д) у володінні різноманітними педагогічними техніками.

1. Сутність особистісно орієнтованої освіти полягає у :

а) вивченні індивідуально-психологічних особливостей учнів; б) збагаченні суб‘єктного досвіду учнів, задоволенні їх освітніх інтересів та запитів; в) організації індивідуального навчання;

  • г) всі відповіді правильні;

д) правильна відповідь відсутня. 2. Як суб‘єкт навчальної діяльності учень відрізняється такими характеристиками (вилучіть зайве):

а) б) ініціативність та активність; в) високі пізнавальні мотиви; г) уміння планувати й організовувати діяльність; д) критичне мислення. 3. Педагогічна технологія – це:

а) сукупність методів та прийомів навчання, котрі забезпечують одержання певної освіти; б) засоби, за допомогою яких вчитель розв‘язує поставлені перед ним задачі по навчанню та вихованню учнів; в) цілісна педагогічна система як синтез мети, змісту, необхідних форм, методів та засобів навчання й діагностики, яка забезпечує досягнення спрогнозованих результатів;

  • г) всі відповіді правильні;

д) правильна відповідь відсутня. 4. Інноваційний процес в освіті характеризується як:

а) цілеспрямована зміна в системі освіти, що полягає у появі нової теорії, технології, змісту та форм освіти або у заміні принципів, на яких ґрунтується функціонування системи освіти; б) діяльність з апробації нових форм та методів навчання чи виховання; в) діяльність із запровадження сучасних педагогічних технологій з метою підвищення ефективності шкільної освіти;

  • г) усі відповіді вірні. 5. Інтерактивними методами навчання є:

а) пізнавально-пошукова діяльність: робота з текстом, географічними картами, пошук інформації і Інтернеті; б) проблемна лекція, оглядова лекція, контрольна робота, пояснення; в) самостійна робота учня;

  • г) евристична бесіда, мозковий штурм, диспут, дискусія, тренінг, сюжетно-рольова гра;

д) всі відповіді правильні. 6. Сутність дослідницького методу навчання у тому, що: *а) учні самі здобувають знання в процесі розв‘язання проблеми та самостійного здійснення пошуку засобів для її розв‘язання;

б) вчитель визначає проблему та демонструє шлях її дослідження та розв‘язання; в) учні під керівництвом вчителя визначають проблему та здійснюють керований пошук шляхів її розв‘язання; г) всі відповіді правильні; д) правильна відповідь відсутня. 7. Пізнавальний інтерес розвивається за допомогою таких прийомів (вилучіть зайве):

а) зацікавлення змістом навчального матеріалу; б) зацікавлення процесом навчання; в) включення учнів у творчу діяльність; г) постановка проблемної задачі; д) 8. У чому полягає суть професійної компетентності вчителя? Оберіть найбільш повну відповідь:

а) у знаннях закономірностей розвитку особистості; б) в єдність теоретичної і практичної готовності до здійснення педагогічної діяльності;

  • в) у знаннях цілей, завдань і технологій навчання і виховання;

г) у наявності аналітичних, прогностичних, проективних, рефлексивних умінь д) у володінні різноманітними педагогічними техніками. --Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 14:16, 26 листопада 2015 (EET)