Відмінності між версіями «Менеджмент інновацій Сінєльнікова О. А.»

Матеріал з HistoryPedia
Перейти до: навігація, пошук
(Інтерактивні практичні заняття)
(Інтерактивні практичні заняття)
Рядок 96: Рядок 96:
  
 
1.Інноваційні технології-це новостворені або удосконалені педагогічні системи, які забезпечують високий рівень навчально-виховного процесу.Інновація-комплексний процес,який передбачає створення, розроблення, доведення до використання, поширення нового рішення, що задовольняє певну потребу.  Нововведення-генерування,прийняття та впровадження ідей, процесів, продуктів.
 
1.Інноваційні технології-це новостворені або удосконалені педагогічні системи, які забезпечують високий рівень навчально-виховного процесу.Інновація-комплексний процес,який передбачає створення, розроблення, доведення до використання, поширення нового рішення, що задовольняє певну потребу.  Нововведення-генерування,прийняття та впровадження ідей, процесів, продуктів.
2. Ні.--[[Користувач:Сінєльнікова Олена Анатоліївна|Сінєльнікова Олена Анатоліївна]] ([[Обговорення користувача:Сінєльнікова Олена Анатоліївна|обговорення]]) 20:06, 2 грудня 2015 (EET)
+
2. Ні.Щоб нововведення стало інновацією, треба провести дослідницько-експериментальну роботу.--[[Користувач:Сінєльнікова Олена Анатоліївна|Сінєльнікова Олена Анатоліївна]] ([[Обговорення користувача:Сінєльнікова Олена Анатоліївна|обговорення]]) 20:06, 2 грудня 2015 (EET)
 
''Шановні колеги!
 
''Шановні колеги!
  

Версія за 00:02, 6 грудня 2015

Інтерактивні практичні заняття

Шановна пані Олена! Пропоную Вам перейти на мою сторінку обговорення та познайомитись з теоретичним матеріалом з теми "УПРАВЛІННЯ ІННОВАЦІЙНИМИ ПРОЦЕСАМИ". Маю надію, що пропрацювавши матеріал, Ви зможе дати відповідь на запитання:

1. Як Ви вважаєте, чи є досконалою нормативно - правова база з інноваційної освітянської діяльності в Україні? На що треба звернути увагу державі для якісного забезпечення інноваційного розвитку навчального закладу?

2. Яким чином реалізуються у Вашому закладі управління інноваційними процесами? Наведіть приклади.--Луценко Світлана Миколаївна (обговорення) 11:38, 8 вересня 2015 (EEST)

1.1Інноваційна освітня діяльність – це складний процес, що потребує науково-методичного підходу на всіх рівнях управління. Всім учасникам процесу перетворень потрібно “знайти” себе: державним діячам освіти – розробити вiдповiднi проекти i пропозиції, регіональним органам – використати у своїй практиці світовий досвід упровадження інновацій у освіту, керівникам освiтнiх закладів успішно реалізувати надану можливість самореалiзацiї, педагогам – уміло використати свободу для вiдповiдального вибору способів i методів навчання--Сінєльнікова Олена Анатоліївна (обговорення) 19:16, 2 грудня 2015 (EET)

1.2 Запровадження модернізованих управлінських функцій керівника (прогностична, політико-дипломатична, менеджерська, представницька, консультативна);

освоєння громадсько-державних форм управління;

запровадження моніторингу;

використання економічних методів управління.

--Сінєльнікова Олена Анатоліївна (обговорення) 21:00, 2 грудня 2015 (EET)

2.Управлінська підтримка інноваційних процесів у школі полягає у:

забезпеченні можливостей для професійного зростання вчителів, їх самовираження, особистісного розвитку;

забезпеченні наступності, перспективності і оптимальності у визначенні мети, змісту, форм і методів інноваційної діяльності вчителя (колективу);

формуванні особистого наукового потенціалу кожного педагога;

проведенні діагностики інноваційної діяльності на основі розроблених показників і критеріїв.

Під управлінням нововведеннями розуміють планування, організацію, регулювання і контроль процесу впровадження в педагогічну систему будь-яких нововведень.

Виділяють три етапи управління процесом впровадження педагогічного нововведення:

1. Організація попередньої підготовки (моральної, теоретичної, функціональної) педагогічного персоналу:

уточнення змісту та сутності нововведення;

повідомлення ідеї і сутності нововведення педагогічним працівникам;

здійснення порівняльного аналізу педагогічної практики;

оволодіння прийомами та методами роботи;

планування та розробка методичних рекомендацій.

2. Визначення і постановка цілей та завдань на основі аналізу існуючої практики та стратегічних завдань впровадження нововведення:

аналіз педагогічної практики;

виявлення існуючих суперечностей;

визначення мети впровадження педагогічного нововведення;

конкретизація завдань реалізації мети.

3. Планування процесу впровадження нововведення:

розробка проекту, схеми, алгоритму;

конкретизація змісту окремих станів;

визначення термінологічного апарату;

розподіл обов’язків;

визначення змісту конкретних заходів із упровадження педагогічного нововведення.

Робота адміністрації навчального закладу з упровадження педагогічних інновацій спрямовується на вирішення таких часткових завдань:

Мотивування вибору педагогічних інновацій, призначених для впровадження.

Аналіз стану попереднього впровадження педагогічних нововведень у практику діяльності навчального закладу.

Конкретизація змісту педагогічного нововведення.

Морально-психологічна та практична підготовка колективу до реалізації нововведення.

Підбір літератури, розробка необхідного методичного та ресурсного забезпечення.

Планування заходів та визначення завдань методичних об’єднань, творчих груп учителів щодо впровадження.

Конкретизація видів і форм роботи з упровадження.

Контроль та облік досвіду впровадження, підведення підсумків та узагальнення результатів.

Звіт педагогічного колективу про роботу з упровадження педагогічних інновацій.--Сінєльнікова Олена Анатоліївна (обговорення) 20:43, 2 грудня 2015 (EET)

Вітаю! Продовжуємо працювати далі. Я маю надію, що Ви познайомившись з текстом лекції, повернулись на свою сторінку обговорення та дали відповіді на питання. Дякую за Вашу роботу. Наступна тема, яку ми з Вами розглянемо, стосується загальних засад педагогічної інноватики.

1. Чим інноваційна технологія відрізняється від нововведень? 2. Чи можна вважати інновацією будь - яке нововведення в освіті? Дякую. Бажаю успіху. --Луценко Світлана Миколаївна (обговорення) 15:38, 15 червня 2015 (EESТ)

1.Інноваційні технології-це новостворені або удосконалені педагогічні системи, які забезпечують високий рівень навчально-виховного процесу.Інновація-комплексний процес,який передбачає створення, розроблення, доведення до використання, поширення нового рішення, що задовольняє певну потребу. Нововведення-генерування,прийняття та впровадження ідей, процесів, продуктів. 2. Ні.Щоб нововведення стало інновацією, треба провести дослідницько-експериментальну роботу.--Сінєльнікова Олена Анатоліївна (обговорення) 20:06, 2 грудня 2015 (EET) Шановні колеги!

Від щирого серця прийміть вітання з початком нового навчального року. Хай він принесе Вам тільки приємні події, радості й задоволення від результатів Вашої нелегкої праці. успіхів та наснаги в усіх Ваших починаннях.

Назважаючи на свято, ми сьогодні продовжуємо працювати. Я маю надію, що Ви налаштовані на навчання. Сьогодні ми працюємо дві пари. Прошу Вас перейти на мою сторінку обговорення та після ознайомлення з теоретичним матеріалом з теми: «Сучасні інноваційні технології навчання, виховання, управління у навчальному закладі» дайте відповіді на питання:

1.Визначте форми запровадження педагогічних технологій у навчально - виховний процес.

2. Чи можна вважати педагогічну майстерність - інноваційною технологією? Свою думку обгрунтуйте.

Дякую за Вашу роботу. Бажаю успіхів. --Луценко Світлана Миколаївна (обговорення) 12:58, 2 вервесня 2015 (EEST)

1.Цілісну систему навчальної діяльності учнів на занятті становлять фронтальна, індивідуальна та групова діяльність. Вони пронизують увесь навчальний процес. 2.Педагогічна майстерність — вияв високого рівня педагогічної ді­яльності.Ґрунтується на високому фаховому рівні педагога, йо­го загальній культурі та педагогічному досвіді.Педагогічна технологія є комплексом знань, умінь і навичок, необхідних учителю для вирішення стратегіч­них, тактичних, а також процедурних завдань під час на­вчально-виховного процесу. Йдеться про систему взаємо­дії вчителя з учнями, способи добору та впорядкування навчального матеріалу згідно з вимогами теорії пізнання. Іншими словами, педагогічна технологія є описом систе­ми дій учителя та учнів, які слід виконати для оптималь­ної реалізації навчального процесу. Складовими педаго­гічної технології є володіння мистецтвом спілкування з дітьми, вміння керувати своєю увагою та увагою дітей, здатність за зовнішніми ознаками поведінки дитини ви­значати її душевний стан тощо. Уміння налагоджувати оптимальні взаємостосунки з дітьми, змінювати їх відпо­відно до розвитку учнів і їхніх вимог до вчителів є важ­ливим компонентом педагогічної майстерності.--Сінєльнікова Олена Анатоліївна (обговорення) 22:54, 5 грудня 2015 (EET)

Індивідуальні заняття

Шановна пані Олена!

На індивідуальних заняттях ми будемо вести мову безпосередньо про застосування інновацій у Вашому закладі. В чому Ви вбачаєте труднощі запровадження інноваційних змін у січасній школі. Запропонуйте, будь ласка, Ваші шляхи вирішення цієї проблеми. Дякую. Бажаю наснаги. --Луценко Світлана Миколаївна (обговорення) 12:38, 8 вересня 2015 (EEST)


Консультації

Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)

Шановні колеги, вітаю! Тема нашої дискусії досить цікава та актуальна: Управління навчальним закладом в умовах реформування освіти. Висловіть , будь ласка, Ваші думки щодо запропонованої тематики. Дякую. Бажаю успіху.--Луценко Світлана Миколаївна (обговорення) 11:38, 8 вересня 2015 (EEST)


Проведення та перевірка модульного контролю