Відмінності між версіями «Теорія та методика фахової дисципліни Кашина Н.І.»
Матеріал з HistoryPedia
								
												
				 (Створена сторінка: {{subst:Шаблон:Заняття}})  | 
				 (→Інтерактивні практичні заняття)  | 
				||
| Рядок 2: | Рядок 2: | ||
==== Інтерактивні практичні заняття ====  | ==== Інтерактивні практичні заняття ====  | ||
| + | Шановна пані Наталіє!  | ||
| + | |||
| + | Давайте торкнемося надзвичайно цікавої для вчителя історії теми: '''"Методика роботи з історичними джерелами"'''. На моїй сторінці обговорення: [[Обговорення користувача:Ніколаєнко Світлана Петрівна]] Ви знайдете теоретичний матеріал з теми. Ознайомившися з ним, дайте відповіді на питання:  | ||
| + | |||
| + | 1. Чим різняться первинна і вторинна інтерпретація візуальних історичних джерел?  | ||
| + | |||
| + | 2. У чому полягає необ'єктивність фотознімків як історичних джерел?  | ||
| + | |||
| + | Дякую за співпрацю. --[[Користувач:Ніколаєнко Світлана Петрівна|Ніколаєнко Світлана Петрівна]] ([[Обговорення користувача:Ніколаєнко Світлана Петрівна|обговорення]]) 08:49, 5 червня 2015 (EEST)  | ||
==== Індивідуальні заняття ====  | ==== Індивідуальні заняття ====  | ||
Версія за 08:53, 5 червня 2015
Зміст
Інтерактивні практичні заняття
Шановна пані Наталіє!
Давайте торкнемося надзвичайно цікавої для вчителя історії теми: "Методика роботи з історичними джерелами". На моїй сторінці обговорення: Обговорення користувача:Ніколаєнко Світлана Петрівна Ви знайдете теоретичний матеріал з теми. Ознайомившися з ним, дайте відповіді на питання:
1. Чим різняться первинна і вторинна інтерпретація візуальних історичних джерел?
2. У чому полягає необ'єктивність фотознімків як історичних джерел?
Дякую за співпрацю. --Ніколаєнко Світлана Петрівна (обговорення) 08:49, 5 червня 2015 (EEST)