Відмінності між версіями «Педагогічна інноватика Пустовіт О.М.»
(→Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)) |
(→Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)) |
||
Рядок 57: | Рядок 57: | ||
--[[Користувач:Матковська Марина Вікторівна|Матковська Марина Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Матковська Марина Вікторівна|обговорення]]) 12:32, 5 квітня 2016 (EEST) | --[[Користувач:Матковська Марина Вікторівна|Матковська Марина Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Матковська Марина Вікторівна|обговорення]]) 12:32, 5 квітня 2016 (EEST) | ||
+ | По-перше, професія педагога вимагає постійного самовдосконалення, тому вчитель прагне удосконалити навчально-виховний процес, покращити його кінцеві результати. Саме тому він вдається до іноватики. По-друге, вчитель, як творча особистість намагається експериментуати з новими освітніми виховними системами, бо це цікаво і йому і його вихованцям. | ||
+ | До педагогічних нововведеннь та їх впровадження кожен вчитель повинен підходити творчо. Відбирати лише ті компоненти, які йому підходять і в найближчій перспективі приносять хоча б невиликий, але обов`язково позитивний результат.--[[Користувач:Пустовіт Олег Миколайович|Пустовіт Олег Миколайович]] ([[Обговорення користувача:Пустовіт Олег Миколайович|обговорення]]) 09:48, 7 квітня 2016 (EEST) | ||
==== Проведення та перевірка модульного контролю ==== | ==== Проведення та перевірка модульного контролю ==== |
Версія за 09:52, 7 квітня 2016
Зміст
Інтерактивні практичні заняття
Добрий день!
Сьогодні ми розпочинаємо наші інтерактивні практичні заняття. Опрацюйте теоретичний матеріал на моїй сторінці обговорення та дайте відповідь на питання:
- У чому суть технологічності в освіті?
Добрий вечір, Марина Вікторівна! ВІдповідаю на ваші питання: суть технологічності в освіті полягає в охопленні кола теоретичних та практичних питань керування, організації навчального процесу , методів та засобів навчання.--Пустовіт Олег Миколайович (обговорення) 19:28, 4 березня 2016 (EET)
--Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 13:11, 1 березня 2016 (EET)
Продовжуємо заняття. Опрацюйте лекційний матеріал, розташований на моїй сторінці обговорення та дайте відповідь на такі питання:
- Дайте порівняльний аналіз різних підходів до розкриття терміна "педагогічна технологія".
- Наповніть змістом терміни "освітня технологія", "педагогічна технологія", "технологія навчання", "технологія виховання", "персоніфікована технологія".
--Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 11:40, 3 березня 2016 (EET) Відповіді на питання.--Пустовіт Олег Миколайович (обговорення) 21:39, 4 березня 2016 (EET) 1. Аналізуючи різні підходи до розкриття терміну "педагогічна технологія", впадає в око розмежувння опонентів на два табори. З одного боку "педагогічна технологія" - процес чи спосіб виконання завдання (С. Солдінг - цілісний процес постановки мети, постійне поновлення навчальних планів, програм та оцінювання педагогічних систем в цілому. З другого боку "педагогічна технологія" - це апаратура для навчального процесу (М. Вулман - цілеспрямоване використання предметів, прийомів, засобів чи відносин для підвищення навчального процесу). 2. Освітня технологія - стратегія розвитку національного, державного, регіонального і муніципального освітнього простору. Педагогічна технологія - змістовна техніка організації навчального процесу. Технологія навчння - шлях освоєння конкретного навчального матеріалу в межах визначеного предмета, теми, питання й у межах цієї технології. Персоніфікована технологія - це діяльність педагогів-новаторів.
Дякую за вчасно надіслані та грунтовні відповіді!
Шановні колеги! Продовжуємо працювати.
- Чи згодні Ви з твердженням, що будь-яка педагогічна система завжди технологіча?
--Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 11:16, 15 березня 2016 (EET) Добрий вечір, Марина Вікторівна. Відповідаю на Ваше питання.Будь-яка педагогічна система є технологічною, так як, кожна із педагогічних систем визначає мету, обирає засоби її досягнення та формує правила користування цими засобами.--Пустовіт Олег Миколайович (обговорення) 18:41, 15 березня 2016 (EET)
Продовжуємо заняття.
- Обгрунтуйте Ваше ставлення до проблеми технологізації виховного процесу.
--Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 22:47, 20 березня 2016 (EET) Добрий вечір, Марина Вікторівна. Відповідаю на Ваше питання. До технологізації виховного процесу я ставлюсь позитивно тому, що вона розкриває ширші можливості задовільнити основні методологічні вимоги та запити держави і суспільства по вихованню підростаючого покоління.--Пустовіт Олег Миколайович (обговорення) 05:02, 23 березня 2016 (EET)
Індивідуальні заняття
«Технологія» є більш ефективним засобом освіти, розвитку і виховання учнів ніж «методика»,бо по суті є комплексною та інтегрованою, що охоплює людей, ідеї, засоби і способи організації діяльності для аналізу проблем, що стосуються всіх аспектів засвоєння знань. Методика сама є складовою педтехнології.--Пустовіт Олег Миколайович (обговорення) 18:55, 15 березня 2016 (EET)
Добрий день! На моїй сторінці обговорення Ви знайдете список рекомендованої літератури та завдання щодо індивідуального заняття.
--Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 00:10, 21 березня 2016 (EET)
Консультації
Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)
Сутність поняття „інноваційна діяльність” відбиває не лише особливості процесу оновлення, внесення нових елементів у традиційну систему освітньої практики, а й органічно включає в себе характеристику індивідуального стилю діяльності педагога-новатора. Інноваційна діяльність передбачає вищий ступінь педагогічної творчості, педагогічне винахідництво нового в педагогічній практиці, що спрямоване на формування творчої особистості, враховує соціально-економічні та політичні зміни в суспільстві й проявляється в ціле покладанні, визначенні мети, завдань, а також змісту і технологій інноваційного навчання. Вчитель інноваційної орієнтації − це особистість, здатна брати на себе відповідальність, вчасно враховувати ситуацію соціальних змін і є найбільш перспективним соціальним типом педагога. Як учитель-дослідник, він спрямований на науково-обґрунтовану організацію навчально-виховного процесу з прогностичним спрямуванням, має адекватні ціннісні орієнтації, гнучке професійне мислення, розвинуту професійну самосвідомість, готовність до сприйняття нової інформації, високий рівень самоактуалізації, володіє мистецтвом рефлексії. Пропоную винести на обговорення наступні питання:
- Що мотивує педагогів до інноваційної діяльності?
- Як Ви проектуєте педагогічні інновації у навчально-виховний процес ЗНЗ?
- Як Ви оцінюєте ефективність апробованих та впроваждуваних педагогічних нововведень?
- Ваше ставлення до новаторства та ступінь поінформованості про проблеми діяльності педагогів-новаторів.
Залучайтесь до дискусії.
--Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 12:32, 5 квітня 2016 (EEST) По-перше, професія педагога вимагає постійного самовдосконалення, тому вчитель прагне удосконалити навчально-виховний процес, покращити його кінцеві результати. Саме тому він вдається до іноватики. По-друге, вчитель, як творча особистість намагається експериментуати з новими освітніми виховними системами, бо це цікаво і йому і його вихованцям. До педагогічних нововведеннь та їх впровадження кожен вчитель повинен підходити творчо. Відбирати лише ті компоненти, які йому підходять і в найближчій перспективі приносять хоча б невиликий, але обов`язково позитивний результат.--Пустовіт Олег Миколайович (обговорення) 09:48, 7 квітня 2016 (EEST)