Відмінності між версіями «Психологія Залуцька О.В.»

Матеріал з HistoryPedia
Перейти до: навігація, пошук
(Індивідуальні заняття)
Рядок 9: Рядок 9:
  
 
Завдання 1. Запропонуйте план, за яким Ви здійснюєте вивчення особистості Ваших учнів. Складіть алгоритм психолого-педагогічної характеристики на учня.
 
Завдання 1. Запропонуйте план, за яким Ви здійснюєте вивчення особистості Ваших учнів. Складіть алгоритм психолого-педагогічної характеристики на учня.
*1.
+
[[1. Виявити  фізичний та психічний  розвиток учня.
*2.
+
2. Досліджувати  розвиток  учня  впродовж усіх років навчання.
*3.
+
3. Відношення учня до навчання .
*4.
+
4. Ставлення до громадських  доручень,  виконання їх.
*5.
+
5. Ставлення до позашкільного життя, зацікавлення учня.
*6.
+
6. Здібності до вивчення предметів.
*7.
+
7. Яким є культурне життя учня?
*8.
+
8. Яким є ставлення дитини до себе?
*9.
+
9. Якими є відносини учня  в колективі?
*10.
+
10.Виховання в сім'ї, відношення батьків до виховання дитини.
 +
]]--[[Користувач:Залуцька Ольга Василівна|Залуцька Ольга Василівна]] ([[Обговорення користувача:Залуцька Ольга Василівна|обговорення]])
 +
 
  
 
--[[Користувач:Панченко Світлана Миколаївна|Панченко Світлана Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Панченко Світлана Миколаївна|обговорення]]) 12:37, 04 березня 2016 (EEST)
 
--[[Користувач:Панченко Світлана Миколаївна|Панченко Світлана Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Панченко Світлана Миколаївна|обговорення]]) 12:37, 04 березня 2016 (EEST)

Версія за 16:12, 18 червня 2016

Інтерактивні практичні заняття

Доброго дня! Прошу вибачення, з технічних причин вдібулася затримка у постановці практичних занять з психології. Думаю, ми швидко надолужимо згаєне))) Отже, згідно навчально-тематичного плану у нас інтерактивні практичні занаття заплановані з тем, які Ви можете перечитати за посиланням "Психологія особистості..." та "Психологічні аспекти роботи з обдарованими дітьми".

Виконайте 2 практичні роботи.

Практична робота № 1. Вивчення особистості школяра

Завдання 1. Запропонуйте план, за яким Ви здійснюєте вивчення особистості Ваших учнів. Складіть алгоритм психолого-педагогічної характеристики на учня. [[1. Виявити фізичний та психічний розвиток учня. 2. Досліджувати розвиток учня впродовж усіх років навчання. 3. Відношення учня до навчання . 4. Ставлення до громадських доручень, виконання їх. 5. Ставлення до позашкільного життя, зацікавлення учня. 6. Здібності до вивчення предметів. 7. Яким є культурне життя учня? 8. Яким є ставлення дитини до себе? 9. Якими є відносини учня в колективі?

10.Виховання в сім'ї, відношення батьків до виховання дитини.

]]--Залуцька Ольга Василівна (обговорення)


--Панченко Світлана Миколаївна (обговорення) 12:37, 04 березня 2016 (EEST)


Завдання 2. Охарактеризуйте одного з ваших учнів за цим планом, деталізуючи у першу чергу особистісні риси дитини.



--Панченко Світлана Миколаївна (обговорення) 12:36, 11 березня 2016 (EEST)


Практична робота №2. Моделювання особистості обдарованої дитини

Завдання 1. Провести класифікацію ознак обдарованості за сферами та заповнити таблицю. Зверніть увагу, що таблиця містить Ваш персональний листок з Вашим прізвищем, на якому Ви і працюєте.

--Панченко Світлана Миколаївна (обговорення) 12:37, 18 березня 2016 (EEST)


Завдання 2. З переліку ознак обрати та виписати 6 найсуттєвіших ознак, що властиві обдарованій дитині:

  • 1.
  • 2.
  • 3.
  • 4.
  • 5.
  • 6.

--Панченко Світлана Миколаївна (обговорення) 12:30, 25 березня 2016 (EEST)

Індивідуальні заняття

Вітаю!

Сьогодні у нас згідно навчально-тематичного плану та за розкладом занять індивідуальне заняття за темою "Психологія особистості..."

Обговоримо наступні проблемні питання:

Завдання 1. Чи кожна людина, яка проживає в людському суспільстві, є особистістю? Чи можна назвати особистостями представників соціальних низів нашого суспільства (наркоманів, проституток, злочинців, сексуальних маніяків…). Що Ви скажете з цього приводу вашим учням?


Ваша відповідь:





Завдання 2. Назвіть основні джерела особистісного розвитку сучасного школяра.


Ваша відповідь:



--Панченко Світлана Миколаївна (обговорення) 13:49, 01 квітня 2016 (EEST)


Консультації

Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)

Проведення та перевірка модульного контролю