Відмінності між версіями «Соціально-гуманітарний кредитний модуль Пустовіт О.М.»
(→Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)) |
(→Проведення та перевірка модульного контролю) |
||
Рядок 103: | Рядок 103: | ||
==== Проведення та перевірка модульного контролю ==== | ==== Проведення та перевірка модульного контролю ==== | ||
+ | Доброго дня, Шановні колеги! На сьогоднішньому занятті ваше завдання полягає у наступному: Вам потрібно перейти за наступним посиланням [https://docs.google.com/forms/d/1U_kIbCGiJa2TtCgWoMQobJ0yabJ7nksuYRAVUpnqPR0/viewform Проведення та перевірка модульного контролю],ознайомтесь з запитаннями та дайте на них відповіді. Бажаю успіхів! | ||
+ | |||
+ | --[[Користувач:Рідченко Людмила Олександрівна|Рідченко Людмила Олександрівна]] ([[Обговорення користувача:Рідченко Людмила Олександрівна|обговорення]]) 10:04, 20 квітня 2016 (EEST) |
Версія за 10:08, 20 квітня 2016
Зміст
Інтерактивні практичні заняття
Доброго дня,Олег Миколайович! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №1 Філософія і соціологія освіти. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання:
- Обґрунтуйте, чому необхідне філософське дослідження освіти?
- Визначте основні завдання філософії та соціології освіти?
З повагою Людмила Олександрівна Рідченко.
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 09:51, 29 лютого 2016 (EET)
Ваші відповіді:
Шановна Людмила Олександрівна, відповідаю на ваші запитання. 1. Лише філософія в змозі узагальнити всі знання про освітній процес і звести їх у систему; завдяки філософії можна зробити загальні висновки зі стану освіти на даний період і намітити шляхи її вдосконалення.Завдяки філософському поясненню місця і ролі освіти в наш час, стає зрозумілою її провідна роль в усіх сферах існування людства, його матеріальному, соціальному, духовному розвитку. Філософія переконливо доводить, що освіта є дійовим засобом вирішення решти глобальних проблем сучасності. Крім того філософський аналіз свідчить, що без подальшої демократизації та гуманізації суспільне життя безперспективне. Філософія виступає в системі дослідження освіти окремими науками загальною методологічною основою. Важливим завданням філософії залишається остаточне зясування суті та змісту самого поняття "філософія освіти". Філософія освіти досліджує ідею освіти та її сутність, як соціокультурного феномену відтворення та розвитку суспільства; визначення цілей, цінностей,ідеалів освіти і освіченності; результатів освіти та критеріїв їх оцінки. 2.Завдання філософії : аналізувати стан освіти та вивчати способи реформування. Завдання соціології : вивчати потреби людей в освітньому сегменті; оцінювати якість освітньої послуги; аналізувати ставлення суспільства до системи освіти; вивчати освіту як чинник суспільного прогресу; визначати міри впливу освіти на динаміку моральних потреб.--Пустовіт Олег Миколайович (обговорення) 22:29, 29 лютого 2016 (EET)
Дякую за відповіді. --Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 11:37, 14 березня 2016 (EET)
Доброго дня, Олег Миколайович! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №2 Освіта в Україні та країнах світу. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання:
- Визначте зміст стратегії освіти і місце в ній освітньої парадигми?
- Назвіть сучасні зарубіжні підходи до освіти?
З повагою Людмила Олександрівна Рідченко.
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 09:58, 2 березня 2016 (EET)
Ваші відповіді:
Добрий вечір, Людмила Олександрівно! Відповідаю на Ваші запитання. Відповіді: 1. Зміст стратегії освіти має складати її мета, означеня сил для реалізації відповідних освітніх програм і завдань соціально-політичне, матеріально-фінансове та наукове забезпечення всіх її потреб, а також бажанні результати реалізації стратегічних завдань. Стратегія освіти повинна передбачати вплив розвитку освіти на всі клітини суспільства, галузі господарства, духовне життя тощо. 2. Сучасні зарубіжні підходи до освіти:
1. Американський (США)-розбудований на гуманістичній педагогіці Дж. Дьюї (праця "Школа і суспільство"). 2. Азійський (японський і китайський варіанти). 3. Європейський (високорозвинені країни-Великобританія, Німеччина, Франція).--Пустовіт Олег Миколайович (обговорення) 18:32, 2 березня 2016 (EET)
Дякую за відповіді. --Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 11:37, 14 березня 2016 (EET)
Доброго дня, Олег Миколайович! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №3 Освіта в інформаційному суспільстві. Опрацювавши матеріал дайте відповідь на запитання. Які позитивні моменти можна виділити в інформатизації освіти?
З повагою Людмила Олександрівна Рідченко.
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 10:29, 14 березня 2016 (EET)
Ваша відповідь:
Людмила Олександрівна, відповідаю на ваші запитання.В інформатизації освіти позитивними моментами є:відкриття нових можливостей для учнів і викладачів, доступ до нетрадиційних джерел інформації, підвищення нфективності самостійної роботи, нові можливості для творчості, надбання і закріплення професійних навичок, реалізація принципово нових форм і методів навчання із застосуванням засобів концептуального і математичного моделювання явищ і процесів.--Пустовіт Олег Миколайович (обговорення) 18:36, 14 березня 2016 (EET)
Доброго дня, Олег Миколайович! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №4 Євроінтеграційна стратегія України: науково-освітні перспективи. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання:
- У чому полягає сутність Болонського процесу?
- Коли і ким було започатковано Болонський процес?
З повагою Людмила Олександрівна Рідченко.
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 11:37, 14 березня 2016 (EET)
Ваші відповіді:Людмила Олександрівна, відповідаю на ваші питання.Суть Болонського процесу у зближенні і гармонізації систем освіти країн Європи з метою створення єдиного європейського простору європейської освіти. 2. Болонський процес започаткували західноєвропейські держави в кінці 90-х рр. ХХ ст.--Пустовіт Олег Миколайович (обговорення) 19:12, 14 березня 2016 (EET)
Доброго дня, Олег Миколайович! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №5 Сучасні наукові дослідження. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання.
- Як Ви розумієте термін квазінаука?
- Назвіть основні елементи дослідницької системи?
З повагою Людмила Олександрівна Рідченко.
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 10:00, 21 березня 2016 (EET)
Ваші відповіді:Людмила Олександрівна, відповідаю на ваші питання. 1. Квазінаука - це наукова форма діяльності, яка породжена жорстко ієрархованим співтовариством. Відособлені наукові школи, що не допускають у "свою" наукову галузь свіжих думок молодих вчених. 2. Основними елементами дослідницької системи освіти є: тема дослідження, мета, об`єкт, предмет, завдання, гіпотеза, принципи, методи, критерії, результати, класифікація результатів, висновки з досягнутого, визначення наступних проблем, оформлення результатів.--Пустовіт Олег Миколайович (обговорення) 03:48, 23 березня 2016 (EET)
Індивідуальні заняття
Доброго дня, Олег Миколайович! Запрошую Вас до індивідуального заняття. Прошу ознайомитися з матеріалами Індивідуального заняття №1 Сутність і співвідношення парадигми та стратегії освіти. Після опрацювання матеріалу дайте відповідь на запитання:
Як співвідносяться поняття «парадигма освіти» та «стратегія освіти»?
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 10:14, 24 березня 2016 (EET)
Ваша відповідь: "Парадигма освіти" є поняттям вужчим, осередком "стратегії освіти" і стосується лише освітнього процесу, а "стратегія" - всього суспільного життя та передбачення розвитку країни на підставі розгортання освітнього процесу та всебічного запезпечення його практичної реалізації.--Пустовіт Олег Миколайович (обговорення) 04:10, 23 березня 2016 (EET)
Консультації
Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)
Доброго дня, Шановні колеги! Сьогодні за розкладом маємо Тематичні дискусії (Інтернет - семінари). Прошу співпрацювати за темою "Стратегічні зміни в сучасній системі освіти України". На Вашу думку, чи потребує змін та доповнень сучасна система освіти України? Що з традиційного навчання треба зберегти і чому? З повагою Людмила Олександрівна Рідченко.
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 10:24, 7 квітня 2016 (EEST)
Ваші відповіді:
Проведення та перевірка модульного контролю
Доброго дня, Шановні колеги! На сьогоднішньому занятті ваше завдання полягає у наступному: Вам потрібно перейти за наступним посиланням Проведення та перевірка модульного контролю,ознайомтесь з запитаннями та дайте на них відповіді. Бажаю успіхів!
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 10:04, 20 квітня 2016 (EEST)