Відмінності між версіями «Психологія Чайкін І.М.»

Матеріал з HistoryPedia
Перейти до: навігація, пошук
(Інтерактивні практичні заняття)
(Інтерактивні практичні заняття)
Рядок 11: Рядок 11:
  
 
Доброго дня, Світлана Миколаївна. Відповідаю на Ваші питання:
 
Доброго дня, Світлана Миколаївна. Відповідаю на Ваші питання:
#План, за яким z здійснюю вивчення особистості учнів
+
#План, за яким я здійснюю вивчення особистості учнів
 
*1. Вивчення особової справи учня;
 
*1. Вивчення особової справи учня;
 
*2. Власні спостереження за учнем;
 
*2. Власні спостереження за учнем;
Рядок 28: Рядок 28:
 
Рекомендується уникати однобокості й переліку зовнішніх проявів поведінки.
 
Рекомендується уникати однобокості й переліку зовнішніх проявів поведінки.
 
Розкривається внутрішній світ дитини, мотиви її поведінки, спрямованість особистості, моральні якості.
 
Розкривається внутрішній світ дитини, мотиви її поведінки, спрямованість особистості, моральні якості.
Важливо уникати неправомірних узагальнень, що принижують гідність дитини і призводять до “навішування ярликів”.
+
Важливо уникати неправомірних узагальнень, що принижують гідність дитини і призводять до “навішування ярликів”.--[[Користувач:Чайкін Ігор Михайлович|Чайкін Ігор Михайлович]] ([[Обговорення користувача:Чайкін Ігор Михайлович|обговорення]]) 12:23, 14 квітня 2016 (EEST)
  
  

Версія за 12:27, 14 квітня 2016

Інтерактивні практичні заняття

Доброго дня! Прошу вибачення, з технічних причин вдібулася затримка у постановці практичних занять з психології. Думаю, ми швидко надолужимо згаєне))) Отже, згідно навчально-тематичного плану у нас інтерактивні практичні занаття заплановані з тем, які Ви можете перечитати за посиланням "Психологія особистості..." та "Психологічні аспекти роботи з обдарованими дітьми".

Виконайте 2 практичні роботи.

Практична робота № 1. Вивчення особистості школяра

Завдання 1. Запропонуйте план, за яким Ви здійснюєте вивчення особистості Ваших учнів. Складіть алгоритм психолого-педагогічної характеристики на учня.

Доброго дня, Світлана Миколаївна. Відповідаю на Ваші питання:

  1. План, за яким я здійснюю вивчення особистості учнів
  • 1. Вивчення особової справи учня;
  • 2. Власні спостереження за учнем;
  • 3. Інформація отримана від інших викладачів;
  • 4. Інформація отримана від батьків учня;
  • 5. Проведення тестування.
  1. Алгоритм психолого-педагогічної характеристики на учня

Складаючи характеристику, слід дотримуватись таких вимог: Характеристикою охоплюються всі сторони особистості учня, які створюють цілісне й повне уявлення про нього. Виділяються основні риси учня, характерні для нього, і які треба враховувати під час навчально-виховної діяльності. У змісті характеристики розкриваються особливості, які ще не є провідними, але за певних умов може розвинутись. У характеристиці школяра відзначаються позитивні і негативні риси його характеру. Відокремлюються ті риси (позитивні чи негативні), які потребують індивідуального підходу. Розкривається динаміка розвитку особистості школяра: не тільки рівень досягнутого, а й перспективні можливості. Вказуються види діяльності, які сприяють найбільшому розкриттю особистості учня. Рекомендується уникати однобокості й переліку зовнішніх проявів поведінки. Розкривається внутрішній світ дитини, мотиви її поведінки, спрямованість особистості, моральні якості. Важливо уникати неправомірних узагальнень, що принижують гідність дитини і призводять до “навішування ярликів”.--Чайкін Ігор Михайлович (обговорення) 12:23, 14 квітня 2016 (EEST)


--Панченко Світлана Миколаївна (обговорення) 12:37, 04 березня 2016 (EEST)



Завдання 2. Охарактеризуйте одного з ваших учнів за цим планом, деталізуючи у першу чергу особистісні риси дитини.



--Панченко Світлана Миколаївна (обговорення) 12:36, 11 березня 2016 (EEST)



Практична робота №2. Моделювання особистості обдарованої дитини

Завдання 1. Провести класифікацію ознак обдарованості за сферами та заповнити таблицю. Зверніть увагу, що таблиця містить Ваш персональний листок з Вашим прізвищем, на якому Ви і працюєте.

--Панченко Світлана Миколаївна (обговорення) 12:37, 18 березня 2016 (EEST)



Завдання 2. З переліку ознак обрати та виписати 6 найсуттєвіших ознак, що властиві обдарованій дитині:

  • 1.
  • 2.
  • 3.
  • 4.
  • 5.
  • 6.

--Панченко Світлана Миколаївна (обговорення) 12:30, 25 березня 2016 (EEST)


Індивідуальні заняття

Вітаю!

Сьогодні у нас згідно навчально-тематичного плану та за розкладом занять індивідуальне заняття за темою "Психологія особистості..."

Обговоримо наступні проблемні питання:

Завдання 1. Чи кожна людина, яка проживає в людському суспільстві, є особистістю? Чи можна назвати особистостями представників соціальних низів нашого суспільства (наркоманів, проституток, злочинців, сексуальних маніяків…). Що Ви скажете з цього приводу вашим учням?


Ваша відповідь:





Завдання 2. Назвіть основні джерела особистісного розвитку сучасного школяра.


Ваша відповідь:



--Панченко Світлана Миколаївна (обговорення) 13:49, 01 квітня 2016 (EEST)


Консультації

Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)

Проведення та перевірка модульного контролю