Відмінності між версіями «Теорія та методика фахової дисципліни Романчук Т.Ю.»
Матеріал з HistoryPedia
								
												
				 (Створена сторінка: {{subst:Шаблон:Заняття}})  | 
				 (→Інтерактивні практичні заняття)  | 
				||
| Рядок 1: | Рядок 1: | ||
==== Інтерактивні практичні заняття ====  | ==== Інтерактивні практичні заняття ====  | ||
| + | Доброго дня, колеги. Давайте торкнемося надзвичайно цікавої для вчителя історії теми: '''"Методика роботи з історичними джерелами"'''.  За цим посиланням знаходиться [http://www.novadoba.org.ua/ukr/node/67 Матеріал "Методи роботи з візуальними джерелами" із сайту Всеукраїнської асоціації викладачів історії та суспільних дисциплін "Нова Доба"]  | ||
| + | [http://osvita.ua/school/lessons_summary/edu_technology/37985/ Організація діяльності учнів із різними джерелами історичних знань]  | ||
| + | |||
| + | [http://bukvar.su/pedagogika/104430-Organizaciya-raboty-s-istoricheskimi-istochnikami-na-urokah-istorii.html Реферат Організація роботи з історичними джерелами на уроках історії]  | ||
| + | |||
| + | [http://intkonf.org/sokur-la-do-pitannya-vikoristannya-dokumentiv-na-urokah-istoriyi/ Сокур Л.А. ДО ПИТАННЯ ВИКОРИСТАННЯ ДОКУМЕНТІВ НА УРОКАХ ІСТОРІЇ]  | ||
| + | |||
| + | Ознайомившись із матеріалами, дайте відповіді на такі питання:  | ||
| + | |||
| + | *'''Чим різняться первинна і вторинна інтерпретація візуальних історичних джерел?'''  | ||
| + | |||
| + | *'''У чому полягає необ'єктивність фотознімків як історичних джерел?'''  | ||
| + | |||
| + | Дякую за співпрацю! З повагою --[[Користувач:Ніколаєнко Світлана Петрівна|Ніколаєнко Світлана Петрівна]] ([[Обговорення користувача:Ніколаєнко Світлана Петрівна|обговорення]]) 15:13, 20 квітня 2016 (EEST)  | ||
==== Індивідуальні заняття ====  | ==== Індивідуальні заняття ====  | ||
Версія за 15:17, 20 квітня 2016
Зміст
Інтерактивні практичні заняття
Доброго дня, колеги. Давайте торкнемося надзвичайно цікавої для вчителя історії теми: "Методика роботи з історичними джерелами". За цим посиланням знаходиться Матеріал "Методи роботи з візуальними джерелами" із сайту Всеукраїнської асоціації викладачів історії та суспільних дисциплін "Нова Доба"
Організація діяльності учнів із різними джерелами історичних знань
Реферат Організація роботи з історичними джерелами на уроках історії
Сокур Л.А. ДО ПИТАННЯ ВИКОРИСТАННЯ ДОКУМЕНТІВ НА УРОКАХ ІСТОРІЇ
Ознайомившись із матеріалами, дайте відповіді на такі питання:
- Чим різняться первинна і вторинна інтерпретація візуальних історичних джерел?
 
- У чому полягає необ'єктивність фотознімків як історичних джерел?
 
Дякую за співпрацю! З повагою --Ніколаєнко Світлана Петрівна (обговорення) 15:13, 20 квітня 2016 (EEST)