Відмінності між версіями «Теорія та методика фахової дисципліни Романчук Т.Ю.»
(→Інтерактивні практичні заняття) |
(→Інтерактивні практичні заняття) |
||
Рядок 16: | Рядок 16: | ||
Дякую за співпрацю! З повагою --[[Користувач:Ніколаєнко Світлана Петрівна|Ніколаєнко Світлана Петрівна]] ([[Обговорення користувача:Ніколаєнко Світлана Петрівна|обговорення]]) 15:13, 20 квітня 2016 (EEST) | Дякую за співпрацю! З повагою --[[Користувач:Ніколаєнко Світлана Петрівна|Ніколаєнко Світлана Петрівна]] ([[Обговорення користувача:Ніколаєнко Світлана Петрівна|обговорення]]) 15:13, 20 квітня 2016 (EEST) | ||
+ | 1) | ||
+ | Доброго дня! | ||
+ | Первинна і вторинна або власне історична інтерпретація візуальних історичних джерел на мою дуку звичайно відрізняються, адже первинна інтерпретація в себе включає розгляд історичного портрету,опис деякої ситуації,або певного сюжету.Слід памятати що первинна інтерпретація виконує службову роль, оскільки від ґрунтовності попереднього дослідження може залежати чистота і ґрунтовність власне вторинної інтерпретації. | ||
+ | На цьому етапі слід звернути увагу на історичність ситуації, на співвідношення її з іншими джерелами(як текстовими так і візуальними), на історичний контекст(залучивши знання учнів, набуті з інших джерел). | ||
+ | --[[Користувач:Романчук Тетяна Юріївна|Романчук Тетяна Юріївна]] ([[Обговорення користувача:Романчук Тетяна Юріївна|обговорення]]) 16:09, 20 квітня 2016 (EEST) | ||
==== Індивідуальні заняття ==== | ==== Індивідуальні заняття ==== |
Версія за 16:13, 20 квітня 2016
Зміст
Інтерактивні практичні заняття
Доброго дня, колеги. Давайте торкнемося надзвичайно цікавої для вчителя історії теми: "Методика роботи з історичними джерелами". За цим посиланням знаходиться Матеріал "Методи роботи з візуальними джерелами" із сайту Всеукраїнської асоціації викладачів історії та суспільних дисциплін "Нова Доба"
Організація діяльності учнів із різними джерелами історичних знань
Реферат Організація роботи з історичними джерелами на уроках історії
Сокур Л.А. ДО ПИТАННЯ ВИКОРИСТАННЯ ДОКУМЕНТІВ НА УРОКАХ ІСТОРІЇ
Ознайомившись із матеріалами, дайте відповіді на такі питання:
- Чим різняться первинна і вторинна інтерпретація візуальних історичних джерел?
- У чому полягає необ'єктивність фотознімків як історичних джерел?
Дякую за співпрацю! З повагою --Ніколаєнко Світлана Петрівна (обговорення) 15:13, 20 квітня 2016 (EEST) 1) Доброго дня! Первинна і вторинна або власне історична інтерпретація візуальних історичних джерел на мою дуку звичайно відрізняються, адже первинна інтерпретація в себе включає розгляд історичного портрету,опис деякої ситуації,або певного сюжету.Слід памятати що первинна інтерпретація виконує службову роль, оскільки від ґрунтовності попереднього дослідження може залежати чистота і ґрунтовність власне вторинної інтерпретації. На цьому етапі слід звернути увагу на історичність ситуації, на співвідношення її з іншими джерелами(як текстовими так і візуальними), на історичний контекст(залучивши знання учнів, набуті з інших джерел). --Романчук Тетяна Юріївна (обговорення) 16:09, 20 квітня 2016 (EEST)