Відмінності між версіями «Освітній менеджмент Бабій Л.М.»

Матеріал з HistoryPedia
Перейти до: навігація, пошук
(Інтерактивні практичні заняття)
Рядок 5: Рядок 5:
 
- Розкрийте сутність формального та неформального лідерства в освітній організації. Наведіть приклад.
 
- Розкрийте сутність формального та неформального лідерства в освітній організації. Наведіть приклад.
 
Дякую, чекаю на відповідь. З повагою Атрощенко Н.М.--[[Користувач:Атрощенко Наталія Миколаївна|Атрощенко Наталія Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Атрощенко Наталія Миколаївна|обговорення]]) 12:32, 10 червня 2015 (EEST)
 
Дякую, чекаю на відповідь. З повагою Атрощенко Н.М.--[[Користувач:Атрощенко Наталія Миколаївна|Атрощенко Наталія Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Атрощенко Наталія Миколаївна|обговорення]]) 12:32, 10 червня 2015 (EEST)
 +
 +
 +
Відповіді:
 +
1. Керівник і лідер - це не тотожні поняття .Лідер  в освіті - особа, що має загальне визнання в  колективі  , до якої прислухаються і яка здатна вести за собою людей.Сутність лідерства в освітній організації, полягає в тому, що підлеглі  визнають у керівникові  лідера тільки в тому випадку, коли він довів свою компетентність і цінність для них. Лідер отримує владу від підлеглих( послідовників)  , і для її підтримки він повинен надавати їм можливість задовольняти свої потреби. У відповідь послідовники задовольняють потребу лідера у владі над ними й  надають йому необхідну підтримку.
 +
Вплив лідера має, як правило, два джерела:
 +
особистий авторитет (члени групи визнають лідера завдяки його статусу , досвіду, фахової майстерності, освіті тощо);
 +
харизматичні властивості (гуманізм , ввічливість, моральність тощо).
 +
  На думку дослідників, які аналізують сучасні системи управління, систему мислення й поведінку управлінських кадрів успіх управлінської діяльності керівника –лідера визначається наявністю таких якостей:
 +
широти кругозору;
 +
відчуття ситуації;
 +
творчого ставлення до роботи;
 +
готовності до змін;
 +
прагнення до співробітництва;
 +
уміння мотивувати і самого себе, і персонал заради досягнення  результатів;
 +
уміння передбачити результат;
 +
здатності й уміння ризикувати;
 +
здорового марнославства;
 +
позитивного ставлення до роботи, до себе та до колег;
 +
уміння побачити, виділити істотне;
 +
здатності діяти самостійно;
 +
здатності брати на себе повноваження;
 +
мистецтва реалізовувати плани.--[[Користувач:Бабій Лариса Михайлівна|Бабій Лариса Михайлівна]] ([[Обговорення користувача:Бабій Лариса Михайлівна|обговорення]]) 13:14, 31 липня 2015 (EEST)
 +
  
 
Доброго дня, пані Бабій, рада Вас вітати. Те ма сьгодні заняття "Стратегічний менеджмент". Зверніть увагу на теоретичний матеріал та дайте відповідь на питання.
 
Доброго дня, пані Бабій, рада Вас вітати. Те ма сьгодні заняття "Стратегічний менеджмент". Зверніть увагу на теоретичний матеріал та дайте відповідь на питання.

Версія за 13:18, 31 липня 2015

Інтерактивні практичні заняття

Доброго дня, пані Бабій,рада Вас вітати в розділі "Освітній менеджмент". Тема заняття - Лідер в освіті. Зверніть увагу на теоретичний матеріал та дайте відповідь на питання. - Охарактеризуйте поняття "лідер" - Розкрийте сутність формального та неформального лідерства в освітній організації. Наведіть приклад. Дякую, чекаю на відповідь. З повагою Атрощенко Н.М.--Атрощенко Наталія Миколаївна (обговорення) 12:32, 10 червня 2015 (EEST)


Відповіді: 1. Керівник і лідер - це не тотожні поняття .Лідер в освіті - особа, що має загальне визнання в колективі , до якої прислухаються і яка здатна вести за собою людей.Сутність лідерства в освітній організації, полягає в тому, що підлеглі визнають у керівникові лідера тільки в тому випадку, коли він довів свою компетентність і цінність для них. Лідер отримує владу від підлеглих( послідовників) , і для її підтримки він повинен надавати їм можливість задовольняти свої потреби. У відповідь послідовники задовольняють потребу лідера у владі над ними й надають йому необхідну підтримку. Вплив лідера має, як правило, два джерела: особистий авторитет (члени групи визнають лідера завдяки його статусу , досвіду, фахової майстерності, освіті тощо); харизматичні властивості (гуманізм , ввічливість, моральність тощо).

 На думку дослідників, які аналізують сучасні системи управління, систему мислення й поведінку управлінських кадрів успіх управлінської діяльності керівника –лідера визначається наявністю таких якостей:

широти кругозору; відчуття ситуації; творчого ставлення до роботи; готовності до змін; прагнення до співробітництва; уміння мотивувати і самого себе, і персонал заради досягнення результатів; уміння передбачити результат; здатності й уміння ризикувати; здорового марнославства; позитивного ставлення до роботи, до себе та до колег; уміння побачити, виділити істотне; здатності діяти самостійно; здатності брати на себе повноваження; мистецтва реалізовувати плани.--Бабій Лариса Михайлівна (обговорення) 13:14, 31 липня 2015 (EEST)


Доброго дня, пані Бабій, рада Вас вітати. Те ма сьгодні заняття "Стратегічний менеджмент". Зверніть увагу на теоретичний матеріал та дайте відповідь на питання.

  • Для чого потрібне стратегічне планування в школі. Наведіть приклад.
  • Які види стратегічного планування Ви використовуєте в роботі.
  • Дайте визначення поняття "планування".

З повагою --Атрощенко Наталія Миколаївна (обговорення) 12:35, 16 червня 2015 (EEST) Чекаю відповідь!

Індивідуальні заняття

Консультації

Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)

Проведення та перевірка модульного контролю