Відмінності між версіями «Освітній менеджмент Бузовська О.І»
(→Інтерактивні практичні заняття) |
(→Інтерактивні практичні заняття) |
||
Рядок 6: | Рядок 6: | ||
Дякую, чекаю на відповідь. З повагою Атрощенко Н.М.--[[Користувач:Атрощенко Наталія Миколаївна|Атрощенко Наталія Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Атрощенко Наталія Миколаївна|обговорення]]) 12:45, 10 червня 2015 (EEST) | Дякую, чекаю на відповідь. З повагою Атрощенко Н.М.--[[Користувач:Атрощенко Наталія Миколаївна|Атрощенко Наталія Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Атрощенко Наталія Миколаївна|обговорення]]) 12:45, 10 червня 2015 (EEST) | ||
+ | В поняття лідер вкладене поняття директор школи.Ця особистість має бути унікальною, шляхетною, лідером у колективі однодумців. Оскільки управління школою – це складний процес, який ґрунтується на опануванні особливих знань і вмінь, керівник ЗНЗ має володіти цим видом мистецтва, проявити свої природні задатки, особистісні риси. Тому розробляючи критерії оцінювання управлінської діяльності керівника ЗНЗ, виокремлюють низку професійно-особистісних рис, які повинні бути притаманні сучасному керівникові, відповідають сучасним соціально-педагогічним, науково-технічним і фаховим вимогам.Критерії поведінки, притаманні сучасному керівнику навчального закладу: | ||
+ | - здатність швидко адаптуватися; | ||
+ | - далекоглядність, здатність до стратегічного планування; | ||
+ | - діловитість; | ||
+ | - організаторські здібності; | ||
+ | - здатність швидко приймати рішення; | ||
+ | - здатність розв’язувати проблеми; | ||
+ | - уміння знаходити вихід із конфліктної ситуації; | ||
+ | - енергійність і вміння протистояти стресам; | ||
+ | - керівництво групами; | ||
+ | - керівництво за індивідуальним принципом: спілкуватися з людьми особисто, без посередників; | ||
+ | - наявність почуття гумору; | ||
+ | - адекватне сприйняття дійсності; | ||
+ | - володіння ораторським мистецтвом; | ||
+ | - уміння оцінювати й здійснювати самооцінку. | ||
+ | Формальне лідерство - це вплив на підлеглих з позиції займаної посади. | ||
+ | Неформальне лідерство - це процес впливу на людей через особисті здібності, вміння та інші ресурси.--[[Користувач:Бузовська Оксана Іванівна|Бузовська Оксана Іванівна]] ([[Обговорення користувача:Бузовська Оксана Іванівна|обговорення]]) 21:54, 20 червня 2015 (EEST) | ||
Доброго дня, рада Вас вітати. Те ма сьгодні заняття "Стратегічний менеджмент". Зверніть увагу на теоретичний матеріал та дайте відповідь на питання. | Доброго дня, рада Вас вітати. Те ма сьгодні заняття "Стратегічний менеджмент". Зверніть увагу на теоретичний матеріал та дайте відповідь на питання. | ||
* Для чого потрібне стратегічне планування в школі. Наведіть приклад. | * Для чого потрібне стратегічне планування в школі. Наведіть приклад. | ||
+ | Сучасні школи мають справу із цілою низкою проблем, зумовлених швидкими змінами, які відбуваються у всіх аспектах суспільного життя. Тому традиційне планування вже є недостатнім у сучасному світі. Основною ідеєю моделі стратегічного планування є «переселення» команди працівників з сьогоднішньої ситуації в якесь ідеальне майбутнє, якого вони бажають досягти. Кожна школа, як і кожна громада має своє власне бачення майбутнього. Стратегічне планування може стати ефективним засобом у визначенні ресурсів та пріоритетів розвитку, критеріїв успіху, що в цілому допоможе досягти процвітаючого майбутнього. | ||
+ | Іншою причиною для стратегічного планування є покращення діяльності організації. Шкільний персонал, чи інші члени організації у своїй щоденній праці часто можуть випустити з виду мету своєї організації. Наявність стратегічного плану не лише допоможе сфокусувати свою увагу на виконанні основної мети, але й стимулювати мислення, орієнтоване на майбутнє, яке базуватиметься на спільному баченні своєї місії. Співпраця між членами організації є більш ефективною, коли кожен її член працює над виконанням одних й тих же цілей, поділяючи спільні цінності.--[[Користувач:Бузовська Оксана Іванівна|Бузовська Оксана Іванівна]] ([[Обговорення користувача:Бузовська Оксана Іванівна|обговорення]]) 21:54, 20 червня 2015 (EEST) | ||
* Які види стратегічного планування Ви використовуєте в роботі. | * Які види стратегічного планування Ви використовуєте в роботі. | ||
* Дайте визначення поняття "планування". | * Дайте визначення поняття "планування". | ||
+ | |||
+ | |||
З повагою --[[Користувач:Атрощенко Наталія Миколаївна|Атрощенко Наталія Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Атрощенко Наталія Миколаївна|обговорення]]) 12:45, 16 червня 2015 (EEST) | З повагою --[[Користувач:Атрощенко Наталія Миколаївна|Атрощенко Наталія Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Атрощенко Наталія Миколаївна|обговорення]]) 12:45, 16 червня 2015 (EEST) | ||
Чекаю відповідь! | Чекаю відповідь! |
Версія за 21:58, 20 червня 2015
Зміст
Інтерактивні практичні заняття
Доброго дня, пані Бузовська,рада Вас вітати в розділі "Освітній менеджмент". Тема заняття - Лідер в освіті. Зверніть увагу на теоретичний матеріал та дайте відповідь на питання. - Охарактеризуйте поняття "лідер" - Розкрийте сутність формального та неформального лідерства в освітній організації. Наведіть приклад. Дякую, чекаю на відповідь. З повагою Атрощенко Н.М.--Атрощенко Наталія Миколаївна (обговорення) 12:45, 10 червня 2015 (EEST)
В поняття лідер вкладене поняття директор школи.Ця особистість має бути унікальною, шляхетною, лідером у колективі однодумців. Оскільки управління школою – це складний процес, який ґрунтується на опануванні особливих знань і вмінь, керівник ЗНЗ має володіти цим видом мистецтва, проявити свої природні задатки, особистісні риси. Тому розробляючи критерії оцінювання управлінської діяльності керівника ЗНЗ, виокремлюють низку професійно-особистісних рис, які повинні бути притаманні сучасному керівникові, відповідають сучасним соціально-педагогічним, науково-технічним і фаховим вимогам.Критерії поведінки, притаманні сучасному керівнику навчального закладу: - здатність швидко адаптуватися; - далекоглядність, здатність до стратегічного планування; - діловитість; - організаторські здібності; - здатність швидко приймати рішення; - здатність розв’язувати проблеми; - уміння знаходити вихід із конфліктної ситуації; - енергійність і вміння протистояти стресам; - керівництво групами; - керівництво за індивідуальним принципом: спілкуватися з людьми особисто, без посередників; - наявність почуття гумору; - адекватне сприйняття дійсності; - володіння ораторським мистецтвом; - уміння оцінювати й здійснювати самооцінку. Формальне лідерство - це вплив на підлеглих з позиції займаної посади. Неформальне лідерство - це процес впливу на людей через особисті здібності, вміння та інші ресурси.--Бузовська Оксана Іванівна (обговорення) 21:54, 20 червня 2015 (EEST) Доброго дня, рада Вас вітати. Те ма сьгодні заняття "Стратегічний менеджмент". Зверніть увагу на теоретичний матеріал та дайте відповідь на питання.
- Для чого потрібне стратегічне планування в школі. Наведіть приклад.
Сучасні школи мають справу із цілою низкою проблем, зумовлених швидкими змінами, які відбуваються у всіх аспектах суспільного життя. Тому традиційне планування вже є недостатнім у сучасному світі. Основною ідеєю моделі стратегічного планування є «переселення» команди працівників з сьогоднішньої ситуації в якесь ідеальне майбутнє, якого вони бажають досягти. Кожна школа, як і кожна громада має своє власне бачення майбутнього. Стратегічне планування може стати ефективним засобом у визначенні ресурсів та пріоритетів розвитку, критеріїв успіху, що в цілому допоможе досягти процвітаючого майбутнього. Іншою причиною для стратегічного планування є покращення діяльності організації. Шкільний персонал, чи інші члени організації у своїй щоденній праці часто можуть випустити з виду мету своєї організації. Наявність стратегічного плану не лише допоможе сфокусувати свою увагу на виконанні основної мети, але й стимулювати мислення, орієнтоване на майбутнє, яке базуватиметься на спільному баченні своєї місії. Співпраця між членами організації є більш ефективною, коли кожен її член працює над виконанням одних й тих же цілей, поділяючи спільні цінності.--Бузовська Оксана Іванівна (обговорення) 21:54, 20 червня 2015 (EEST)
- Які види стратегічного планування Ви використовуєте в роботі.
- Дайте визначення поняття "планування".
З повагою --Атрощенко Наталія Миколаївна (обговорення) 12:45, 16 червня 2015 (EEST)
Чекаю відповідь!