Відмінності між версіями «ІКТ у викладанні предметів Боров В.О.»
(→Консультації) |
(→Індивідуальні заняття) |
||
Рядок 20: | Рядок 20: | ||
---- | ---- | ||
− | Доброго дня. | + | '''№2.''' |
+ | Доброго дня, шановні колеги. Сьогодні у нас з вами друге індивідуальне заняття, на якому вам потрібно створити кросворд за допомогою он-лайн сервісу для створення кросвордів '''Cross'''. | ||
+ | Виконуйте послідовність дій і все у вас вийде. | ||
+ | #Відкрийте [http://cross.highcat.org/ru_RU/ ресурс '''Cross'''] у новій вкладці вашого браузера. | ||
+ | #Ознайомтеся з [https://drive.google.com/file/d/0B4gt4Ia75yCNTjR3cU1iSjc0Mlk/view?usp=sharing інструкцією по роботі з даним сервісом]. | ||
+ | #Перегляньте [https://drive.google.com/file/d/0B4gt4Ia75yCNbUtfMjN1dEN1QVE/view?usp=sharing приклад створеного кросворду]. | ||
+ | #Виберіть будь-яку тему зі свого навчального предмету, складіть до неї питання та відповіді на них, які ви використаєте для створення кросворду. | ||
+ | #Створіть он-лайн кросворд. Користуючись інструкцією завантажте собі на комп’ютер у 2-х варіантах та оформіть його за зразком.(див. п.3) | ||
+ | #Завантажте кросворд на свій Google-диск, надайте спільний доступ, та розмістіть його за зразком у [https://docs.google.com/spreadsheets/d/1xxnm2tIl1LwADAp_rlPqfdfKgFy4g8o7hsg85DPdTks/edit#gid=0 таблиці індивідуального заняття]. | ||
==== Консультації ==== | ==== Консультації ==== |
Версія за 19:48, 5 червня 2016
Зміст
Інтерактивні практичні заняття
Індивідуальні заняття
Доброго дня, шановні колеги!
Пропоную вам попрацювати з Google картами, точніше "сходити на офлайн-екскурсію". Ваша задача знайти об'єкт на карті та дати відповіді у поля форми. Завдання містить 4 кроки. Виконавши Крок 1 - за посиланням маєте змогу перейти до наступного кроку. Уважно читайте анотації.
Для виконання запропонованого завдання Вам потрібно:
- Відкрити через Служби Google (вибрати праворуч вгорі) службу Google Карти.
- Знайти об'єкт на карті через пошук. Ваш об'єкт - залізничний вокзал "Південний" у м.Києві та перейти у режим перегляду вулиць(взяти ЛКМ праворуч внизу чоловічка і помістити його на об'єкт), вивчити місцевість.
- У наступній вкладці відкрити форму індивідуального заняття з ІКТ та вписати відповіді у поля форми Кроку 1, уважно прочитавши анотацію до завдання.
- Після надіслання відповідей перейти за посиланням на Крок 2.Дати відповіді.
- Після надіслання відповідей перейти за посиланням на Крок 3.Дати відповіді.
- Після надіслання відповідей перейти за посиланням на Крок 4.Дати відповіді.
Бажаємо успіхів та чекаємо на відповіді!
№2. Доброго дня, шановні колеги. Сьогодні у нас з вами друге індивідуальне заняття, на якому вам потрібно створити кросворд за допомогою он-лайн сервісу для створення кросвордів Cross. Виконуйте послідовність дій і все у вас вийде.
- Відкрийте ресурс Cross у новій вкладці вашого браузера.
- Ознайомтеся з інструкцією по роботі з даним сервісом.
- Перегляньте приклад створеного кросворду.
- Виберіть будь-яку тему зі свого навчального предмету, складіть до неї питання та відповіді на них, які ви використаєте для створення кросворду.
- Створіть он-лайн кросворд. Користуючись інструкцією завантажте собі на комп’ютер у 2-х варіантах та оформіть його за зразком.(див. п.3)
- Завантажте кросворд на свій Google-диск, надайте спільний доступ, та розмістіть його за зразком у таблиці індивідуального заняття.
Консультації
Доброго дня. Звертаю Вашу увагу на Ваш випускний проект, у разі виникнення питань з приводу розміщення інформації-із задоволенням вам допоможемо. Успіхів
Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)
Доброго дня. Тема нашої з вами дискусії "Використання ІКТ при вивченні історії та суспільних дисциплін у ЗНЗ".
Проведення та перевірка модульного контролю
Доброго дня. Прошу перейти за посиланням Проведення та перевірка модульного контролюта дати відповіді на запропоновані питання. Уважно прочитайте анотацію.Бажаємо успіхів!