Відмінності між версіями «Соціально-гуманітарний кредитний модуль Кузнєцова Т.В.»
Матеріал з HistoryPedia
(→Інтерактивні практичні заняття) |
(→Інтерактивні практичні заняття) |
||
Рядок 3: | Рядок 3: | ||
Доброго дня, Тетяна Володимирівна! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням [https://drive.google.com/open?id=0B7Zy9RBTRleUbEp0SFJRQWdtblE&authuser=0 інтерактивного практичного заняття №1] Філософія і соціологія освіти. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання: | Доброго дня, Тетяна Володимирівна! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням [https://drive.google.com/open?id=0B7Zy9RBTRleUbEp0SFJRQWdtblE&authuser=0 інтерактивного практичного заняття №1] Філософія і соціологія освіти. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання: | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
Ваші відповіді: | Ваші відповіді: | ||
− | # | + | #Філософське дослідження освіти необхідне для того, щоб знайти методи і засоби виходу освіти з кризової ситуації і визначити її перспективи, тому що: 1)лише філософія в змозі узагальнити всі знання про освітній процес і звести їх в систему; 2)філософія пояснює місце і роль освіти в наш час, доводить, що освіта є дієвим засобом вирішення глобальних проблем; 3) виступає в системі досліджень освіти окремими науками загальною методологічною основою. |
− | # | + | #Завдання філософії освіти: 1)аналіз і осмислення сучасного стану систем освіти та дослідження спрямованості стратегічних змін у сфері освіти; 2)вивчення способів систематизації і структуризації педагогічних знань та виявлення нальбільш оптимальних критеріїв і способів структуризації педагогічного знання. Завдання соціології освіти: 1)вивчення потреб в освіті, її ролі в суспільстві; 2)оцінка рівня і якості освіти в контексті їх соціальної значущості; 3)аналіз ставлення суспільства до тих, хто навчається, до освіти; 4)виявлення ролі освіти як чинника соціального статусу; 5)визначення міри впливу освіти на динаміку моральних потреб і інтересів.--[[Користувач:Кузнєцова Тетяна Володимирівна|Кузнєцова Тетяна Володимирівна]] ([[Обговорення користувача:Кузнєцова Тетяна Володимирівна|обговорення]]) 12:12, 19 червня 2015 (EEST) |
---- | ---- | ||
---- | ---- |
Версія за 12:16, 19 червня 2015
Зміст
Інтерактивні практичні заняття
Доброго дня, Тетяна Володимирівна! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №1 Філософія і соціологія освіти. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання:
Ваші відповіді:
- Філософське дослідження освіти необхідне для того, щоб знайти методи і засоби виходу освіти з кризової ситуації і визначити її перспективи, тому що: 1)лише філософія в змозі узагальнити всі знання про освітній процес і звести їх в систему; 2)філософія пояснює місце і роль освіти в наш час, доводить, що освіта є дієвим засобом вирішення глобальних проблем; 3) виступає в системі досліджень освіти окремими науками загальною методологічною основою.
- Завдання філософії освіти: 1)аналіз і осмислення сучасного стану систем освіти та дослідження спрямованості стратегічних змін у сфері освіти; 2)вивчення способів систематизації і структуризації педагогічних знань та виявлення нальбільш оптимальних критеріїв і способів структуризації педагогічного знання. Завдання соціології освіти: 1)вивчення потреб в освіті, її ролі в суспільстві; 2)оцінка рівня і якості освіти в контексті їх соціальної значущості; 3)аналіз ставлення суспільства до тих, хто навчається, до освіти; 4)виявлення ролі освіти як чинника соціального статусу; 5)визначення міри впливу освіти на динаміку моральних потреб і інтересів.--Кузнєцова Тетяна Володимирівна (обговорення) 12:12, 19 червня 2015 (EEST)
Доброго дня, Тетяна Володимирівна! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №2 Освіта в Україні та країнах світу. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання:
- Визначте зміст стратегії освіти і місце в ній освітньої парадигми?
- Назвіть сучасні зарубіжні підходи до освіти?
З повагою Людмила Олександрівна Рідченко. --Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 09:53, 16 червня 2015 (EEST)
Ваші відповіді: