Відмінності між версіями «Освітній менеджмент Бабій Л.М.»

Матеріал з HistoryPedia
Перейти до: навігація, пошук
Рядок 6: Рядок 6:
 
Дякую, чекаю на відповідь. З повагою Атрощенко Н.М.--[[Користувач:Атрощенко Наталія Миколаївна|Атрощенко Наталія Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Атрощенко Наталія Миколаївна|обговорення]]) 12:32, 10 червня 2015 (EEST)
 
Дякую, чекаю на відповідь. З повагою Атрощенко Н.М.--[[Користувач:Атрощенко Наталія Миколаївна|Атрощенко Наталія Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Атрощенко Наталія Миколаївна|обговорення]]) 12:32, 10 червня 2015 (EEST)
  
 
+
Доброго дня!
 
Відповіді:
 
Відповіді:
 
1. Керівник і лідер - це не тотожні поняття .Лідер  в освіті - особа, що має загальне визнання в  колективі  , до якої прислухаються і яка здатна вести за собою людей.Сутність лідерства в освітній організації, полягає в тому, що підлеглі  визнають у керівникові  лідера тільки в тому випадку, коли він довів свою компетентність і цінність для них. Лідер отримує владу від підлеглих( послідовників)  , і для її підтримки він повинен надавати їм можливість задовольняти свої потреби. У відповідь послідовники задовольняють потребу лідера у владі над ними й  надають йому необхідну підтримку.
 
1. Керівник і лідер - це не тотожні поняття .Лідер  в освіті - особа, що має загальне визнання в  колективі  , до якої прислухаються і яка здатна вести за собою людей.Сутність лідерства в освітній організації, полягає в тому, що підлеглі  визнають у керівникові  лідера тільки в тому випадку, коли він довів свою компетентність і цінність для них. Лідер отримує владу від підлеглих( послідовників)  , і для її підтримки він повинен надавати їм можливість задовольняти свої потреби. У відповідь послідовники задовольняють потребу лідера у владі над ними й  надають йому необхідну підтримку.
Рядок 12: Рядок 12:
 
особистий авторитет (члени групи визнають лідера завдяки його статусу , досвіду, фахової майстерності, освіті тощо);
 
особистий авторитет (члени групи визнають лідера завдяки його статусу , досвіду, фахової майстерності, освіті тощо);
 
харизматичні властивості (гуманізм , ввічливість, моральність тощо).
 
харизматичні властивості (гуманізм , ввічливість, моральність тощо).
  На думку дослідників, які аналізують сучасні системи управління, систему мислення й поведінку управлінських кадрів успіх управлінської діяльності керівника –лідера визначається наявністю таких якостей:
+
Лідера визначають за такими за наявністю таких якостей ( на думку дослідників):
 
широти кругозору;
 
широти кругозору;
 
відчуття ситуації;
 
відчуття ситуації;

Версія за 13:24, 31 липня 2015

Інтерактивні практичні заняття

Доброго дня, пані Бабій,рада Вас вітати в розділі "Освітній менеджмент". Тема заняття - Лідер в освіті. Зверніть увагу на теоретичний матеріал та дайте відповідь на питання. - Охарактеризуйте поняття "лідер" - Розкрийте сутність формального та неформального лідерства в освітній організації. Наведіть приклад. Дякую, чекаю на відповідь. З повагою Атрощенко Н.М.--Атрощенко Наталія Миколаївна (обговорення) 12:32, 10 червня 2015 (EEST)

Доброго дня! Відповіді: 1. Керівник і лідер - це не тотожні поняття .Лідер в освіті - особа, що має загальне визнання в колективі , до якої прислухаються і яка здатна вести за собою людей.Сутність лідерства в освітній організації, полягає в тому, що підлеглі визнають у керівникові лідера тільки в тому випадку, коли він довів свою компетентність і цінність для них. Лідер отримує владу від підлеглих( послідовників) , і для її підтримки він повинен надавати їм можливість задовольняти свої потреби. У відповідь послідовники задовольняють потребу лідера у владі над ними й надають йому необхідну підтримку. Вплив лідера має, як правило, два джерела: особистий авторитет (члени групи визнають лідера завдяки його статусу , досвіду, фахової майстерності, освіті тощо); харизматичні властивості (гуманізм , ввічливість, моральність тощо). Лідера визначають за такими за наявністю таких якостей ( на думку дослідників): широти кругозору; відчуття ситуації; творчого ставлення до роботи; готовності до змін; прагнення до співробітництва; уміння мотивувати і самого себе, і персонал заради досягнення результатів; уміння передбачити результат; здатності й уміння ризикувати; здорового марнославства; позитивного ставлення до роботи, до себе та до колег; уміння побачити, виділити істотне; здатності діяти самостійно; здатності брати на себе повноваження; мистецтва реалізовувати плани.--Бабій Лариса Михайлівна (обговорення) 13:14, 31 липня 2015 (EEST)


Доброго дня, пані Бабій, рада Вас вітати. Те ма сьгодні заняття "Стратегічний менеджмент". Зверніть увагу на теоретичний матеріал та дайте відповідь на питання.

  • Для чого потрібне стратегічне планування в школі. Наведіть приклад.
  • Які види стратегічного планування Ви використовуєте в роботі.
  • Дайте визначення поняття "планування".

З повагою --Атрощенко Наталія Миколаївна (обговорення) 12:35, 16 червня 2015 (EEST) Чекаю відповідь!

Індивідуальні заняття

Консультації

Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)

Проведення та перевірка модульного контролю