Відмінності між версіями «Соціально-гуманітарний кредитний модуль Яловець С.М.»
Рядок 63: | Рядок 63: | ||
1) Сутність Болонського процесу полягає в тому, що це процес зміцнення і гармонізації системи освіти країн Європи з метою створення єдиного європейського простору вищої освіти. | 1) Сутність Болонського процесу полягає в тому, що це процес зміцнення і гармонізації системи освіти країн Європи з метою створення єдиного європейського простору вищої освіти. | ||
--[[Користувач:Яловець Світлана Миколаївна|Яловець Світлана Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Яловець Світлана Миколаївна|обговорення]]) 09:53, 9 вересня 2016 (EEST) | --[[Користувач:Яловець Світлана Миколаївна|Яловець Світлана Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Яловець Світлана Миколаївна|обговорення]]) 09:53, 9 вересня 2016 (EEST) | ||
− | # | + | # 2)Формально Болонський процес започаткували 2 документи: «Про гармонізацію європейської системи освіти» , підписаний 25 травня 1998 року міністрами освіти Великої Британії, Італії, Франції; та Німетчини Спільна декларація міністрів освіти Європи «Європейський простір у сфері вищої освіти( Болонська декларація) прийнята 19 червня 1999 року на соціальній конференції в місті Болонья міністрами освіти 29 держав. --[[Користувач:Яловець Світлана Миколаївна|Яловець Світлана Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Яловець Світлана Миколаївна|обговорення]]) 09:54, 9 вересня 2016 (EEST) |
---- | ---- | ||
---- | ---- |
Версія за 09:58, 9 вересня 2016
Зміст
Інтерактивні практичні заняття
Доброго дня, Світлана Миколаївна! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №1 Філософія і соціологія освіти. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання:
- Обґрунтуйте, чому необхідне філософське дослідження освіти?
- Визначте основні завдання філософії та соціології освіти?
З повагою Людмила Олександрівна Рідченко.
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 10:29, 25 квітня 2016 (EEST)
Ваші відповіді:
- Філософське дослідження освіти необхідне тому ,що лише філософія в змозі узагальнити всі знання про освітній процес і звести їх у систему. Тому лише завдяки філософії можна зробити загальні висновки зі стану освіти. Філософія, формуючи загальну картину освіти, тим самим здатна розкрити в повноті її функціонального прояву в інформаційному суспільстві. Філософія в системі досліджень освіти окремими науками. Завдяки філософії з’ясувати зміст поняття філософія освіти.
- Аналіз і осмислення сучасного стану системи освіти та дослідження спрямованості стратегічних змін у сфері освіти. Вивчення способів систематизації й структуризації педагогічних знань та виявленні найбільш оптимальних критеріїв і способів структуризації педагогічних знань.--Яловець Світлана Миколаївна (обговорення) 16:03, 4 травня 2016 (EEST)
Доброго дня, Світлана Миколаївна! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №2 Освіта в Україні та країнах світу. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання:
- Визначте зміст стратегії освіти і місце в ній освітньої парадигми?
- Назвіть сучасні зарубіжні підходи до освіти?
З повагою Людмила Олександрівна Рідченко.
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 12:11, 4 травня 2016 (EEST)
Ваші відповіді:
- Зміст стратегії освіти має складати її мета означення сил
Для реалізації відповідних освітніх програм і завдань, соціально-політичне, матеріально-фінансове та наукове забезпечення всіх потреб, а також бажані результати стратегічних завдань. Парадигма освіти − це теоретично обґрунтована реорганізація системи на підставі нових методологічних підходів в практичній реорганізації педагогічних технологій.
- Сучасні зарубіжні підходи до освіти 1.Американський 2.Азіатський 3.Європейський.--Яловець Світлана Миколаївна (обговорення) 16:03, 4 травня 2016 (EEST)
Доброго дня, Світлана Миколаївна! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №3 Освіта в інформаційному суспільстві. Опрацювавши матеріал дайте відповідь на запитання. Які позитивні моменти можна виділити в інформатизації освіти?
З повагою Людмила Олександрівна Рідченко.
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 08:55, 13 травня 2016 (EEST)
Ваша відповідь:
- Позитивним моментом інформації освіти є,те ,що інформація освіти дозволить забезпечити її фундаментальність, тобто орієнтацію на виявлення глибинних сутністних підстав і зв’язків між різноманітними процесами навколишнього світу; цілісність,що припускає впровадження в освіту єдиних циклів фундаментальних дисциплін, об’єднаних загальною цільовою функцією і орієнтованих на між дисциплінарні та інтереси особистості
Інформаційні технології навчання відкривають нові можливості для учнів і викладачів. Це передусім доступ до нетрадиційних джерел інформації , підвищення ефективності самостійної роботи, нові можливості для творчості і надбання і закріплення професійних навичок, реалізації принципово нових форм і методів навчання і застосування засобів концептуального і математичного моделювання явищ і процесів. Добрий день Людмило Олександрівно. Вас вітає Світлана Миколаївна.--Яловець Світлана Миколаївна (обговорення) 09:51, 9 вересня 2016 (EEST)
Доброго дня, Світлана Миколаївна! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №4 Євроінтеграційна стратегія України: науково-освітні перспективи. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання:
- У чому полягає сутність Болонського процесу?
- Коли і ким було започатковано Болонський процес?
З повагою Людмила Олександрівна Рідченко.
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 10:35, 13 травня 2016 (EEST)
Ваші відповіді:
- Добрий день Людмила Олександрівна.
Вас вітає Світлана Миколаївна.
1) Сутність Болонського процесу полягає в тому, що це процес зміцнення і гармонізації системи освіти країн Європи з метою створення єдиного європейського простору вищої освіти.
2)Формально Болонський процес започаткували 2 документи: «Про гармонізацію європейської системи освіти» , підписаний 25 травня 1998 року міністрами освіти Великої Британії, Італії, Франції; та Німетчини Спільна декларація міністрів освіти Європи «Європейський простір у сфері вищої освіти( Болонська декларація) прийнята 19 червня 1999 року на соціальній конференції в місті Болонья міністрами освіти 29 держав. Добрий день Людмила Олександрівна. Вас вітає Світлана Миколаївна.
1) Сутність Болонського процесу полягає в тому, що це процес зміцнення і гармонізації системи освіти країн Європи з метою створення єдиного європейського простору вищої освіти.
--Яловець Світлана Миколаївна (обговорення) 09:53, 9 вересня 2016 (EEST)
- 2)Формально Болонський процес започаткували 2 документи: «Про гармонізацію європейської системи освіти» , підписаний 25 травня 1998 року міністрами освіти Великої Британії, Італії, Франції; та Німетчини Спільна декларація міністрів освіти Європи «Європейський простір у сфері вищої освіти( Болонська декларація) прийнята 19 червня 1999 року на соціальній конференції в місті Болонья міністрами освіти 29 держав. --Яловець Світлана Миколаївна (обговорення) 09:54, 9 вересня 2016 (EEST)
Доброго дня, Світлана Миколаївна! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №5 Сучасні наукові дослідження. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання.
- Як Ви розумієте термін квазінаука?
- Назвіть основні елементи дослідницької системи?
З повагою Людмила Олександрівна Рідченко.
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 10:28, 20 травня 2016 (EEST)
Ваші відповіді:
Індивідуальні заняття
Доброго дня, Світлана Миколаївна! Запрошую Вас до індивідуального заняття. Прошу ознайомитися з матеріалами Індивідуального заняття №1 Сутність і співвідношення парадигми та стратегії освіти. Після опрацювання матеріалу дайте відповідь на запитання:
Як співвідносяться поняття «парадигма освіти» та «стратегія освіти»?
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 10:23, 25 травня 2016 (EEST)
Ваша відповідь:
Консультації
Доброго дня, сьогодні з 09.30 по 10.50 у нас з Вами час для консультації. Якщо у Вас виникли запитання, я буду рада дати на них відповіді. --Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 10:41, 5 вересня 2016 (EEST)
Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)
Доброго дня, Шановні колеги! Сьогодні за розкладом маємо Тематичні дискусії (Інтернет - семінари). Прошу співпрацювати за темою "Стратегічні зміни в сучасній системі освіти України". На Вашу думку, чи потребує змін та доповнень сучасна система освіти України? Що з традиційного навчання треба зберегти і чому? З повагою Людмила Олександрівна Рідченко.
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 12:02, 1 червня 2016 (EEST)
Ваші відповіді:
Проведення та перевірка модульного контролю
Доброго дня, Шановні колеги! На сьогоднішньому занятті ваше завдання полягає у наступному: Вам потрібно перейти за наступним посиланням Проведення та перевірка модульного контролю,ознайомтесь з запитаннями та дайте на них відповіді. Бажаю успіхів!
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 11:37, 15 червня 2016 (EEST)