Відмінності між версіями «Проблематика розвитку сучасної української школи»
(→Обговорюємо) |
|||
Рядок 38: | Рядок 38: | ||
В нашій школі забезпеченість новими підручниками не стовідсоткова, і зміст більшості нових підручників складний, дуже часто матеріал не відповідає віковим особливостям учнів, дається велика кількість матеріалу для опрацювання, що викликає втрату інтересу школярів до навчального предмету.--[[Користувач:Гончар Тамара Сергіївна|Гончар Тамара Сергіївна]] 22:04, 9 жовтня 2014 (EEST) | В нашій школі забезпеченість новими підручниками не стовідсоткова, і зміст більшості нових підручників складний, дуже часто матеріал не відповідає віковим особливостям учнів, дається велика кількість матеріалу для опрацювання, що викликає втрату інтересу школярів до навчального предмету.--[[Користувач:Гончар Тамара Сергіївна|Гончар Тамара Сергіївна]] 22:04, 9 жовтня 2014 (EEST) | ||
У сучасних підручниках історії іноді зустрічаються навіть фактичні помилки або некоректно побудовані речення, які можна по різному трактувати.Зміст підручника часто не співпадає з програмою. На один урок учню часто доводиться опрацьовувати великий об'єм матеріалу.--[[Користувач:Білоножко Ігор Іванович|Білоножко Ігор Іванович]] 12:51, 14 жовтня 2014 (EEST) | У сучасних підручниках історії іноді зустрічаються навіть фактичні помилки або некоректно побудовані речення, які можна по різному трактувати.Зміст підручника часто не співпадає з програмою. На один урок учню часто доводиться опрацьовувати великий об'єм матеріалу.--[[Користувач:Білоножко Ігор Іванович|Білоножко Ігор Іванович]] 12:51, 14 жовтня 2014 (EEST) | ||
− | Я згоден з колегами з тим , що підручники не співпадають з програмами. По 6 класу, наприклад, до цього часу не має підручників за новою програмою. У старших класах учні вимушені користуватися 2-3 підручниками з історії України у 10 класі.--[[Користувач:Шовкун Іван Дмитрович|Шовкун Іван Дмитрович]] 14:53, 14 жовтня 2014 (EEST) | + | Я згоден з колегами з тим , що підручники не співпадають з програмами. По 6 класу, наприклад, до цього часу не має підручників за новою програмою. У старших класах учні вимушені користуватися 2-3 підручниками з історії України у 10 класі.--[[Користувач:Шовкун Іван Дмитрович|Шовкун Іван Дмитрович]] 14:53, 14 жовтня 2014 (EEST) |
+ | |||
+ | Проблема сучасної української школи полягає в відсутності підручників, в підручнику для 6 класу мало матеріалу, відстунсть карт, картосхем.--[[Користувач:Яловець Світлана Миколаївна|Яловець Світлана Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Яловець Світлана Миколаївна|обговорення]]) 19:07, 31 жовтня 2016 (EET) | ||
===Підводимо підсумки=== | ===Підводимо підсумки=== |
Версія за 20:11, 31 жовтня 2016
Зміст
Соціально-гуманітарний модуль
Вивчаємо джерела
Сучасна українська школа, за велінням її керівників найвищого рангу, третій десяток літ просувається,наче човник у робурханому морі фантазії її керманичів,більшість з яких і поняття не мають,чим керують. Саме тому практична більшість т.зв. реформ нічого не додали до реального покращання і змісту,і форми середньої освіти.Замість того,щоб реально перебудовувати середню освіту,штукатурять і фарбують будівлю,яка потребує докорінної перебудови по суті і по формі.--Лісневський Андрій Володимирович 14:35, 22 квітня 2014 (EEST) Погодєжуся з колегою Павленко Наталією Григоріївною щодо підручника 7класу Середн
Обговорюємо
Серед великої кількості проблем сучасної школи хочу акцентувати увагу на таких, як: 1. велика кількість позаурочних заходів, на підготовку яких витрачається багато урочного часу; 2. дуже застаріла матеріальна база шкільних закладів (відсутність історичних карт); 3. матеріали деяких підручників з історії не відповідають віковим можливостям учнів (підручник для 7 класу по всесвітній історії)--Павленко Наталія Григорівна 20:56, 21 травня 2014 (EEST) Повн1стю погоджуюсь з проблемою сучасно1 школи це застар1ла матер1альна база. Катен1на Тетяна Дмитр1вна 15-40 14вересня 2014р.
Мені теж здається, що освіта потребує реформування. Однак, хотілося б, щоб разом із реформами відразу ж виділялися на них кошти, щоб не отримали ми, як завжди: змінили програми - нема підручників, перейшли колись на 12-ти бальну систему оцінювання - критерії прийшли в кінці першого семестру. Читаючи коментарі колег, переконуюся, що неважливо в міській чи сільській школі ти працюєш, скільки учнів у тебе в класі - проблеми у нас однакові. Проте, сподіваймося на краще, повинні ж колись до нас дослухатися.--Лобода Марина Олексіївна 13:29, 10 жовтня 2014 (EEST)
Реформувати освіту треба негайно, але ці реформи повинні бути дослідженими, апробованими , і лише потім введені в загальноосвітні школи. Неможливо надавати якісну освіту учням за програмами, які змінюються майже кожен рік . Саме тому у сучасній українській школі багато здобутків, але проблем не менше – застарілі матеріальні бази шкіл, недостатня кількість наочності, неякісні підручники. -- Гончар Тамара Сергіївна 22:10, 3 жовтня 2014 (EEST)
Проблемами сучасної сільської школи є: низька наповнюваність класів, значна кількість учнів навчається за індивідуальними програмами, вчителі змушені викладати по декілька предметів. Низький рівень фінансування варіативної складової, застаріла матеріальна база,відсутність методик викладання предметів у класах з низькою наповнюваністю учнів.--Білоножко Ігор Іванович 12:47, 14 жовтня 2014 (EEST)
На сьогоднішній день у сучасних школах проблем дуже багато. Дуже часто змінюються підручники, змінюється трактування тих чи інших подій новітньої історії України, недостатня матеріальна забезпеченість шкіл, неякісний інтернет.--Шовкун Іван Дмитрович 14:50, 14 жовтня 2014 (EEST)
Підводимо підсумки
Мене особисто дуже турбують проблеми малокомплектних шкіл,а саме:відсутність мультимедійних засобів,історичних карт,недостатня кількість підручників,дуже багато різних заходів та конкурсів,які просто неможливо всі виконати якісно,а скільки всіляких семінарів.А ще занадто велика відповідальність та кількість обов,язків у вчителя при мізерній заробітній платі і відсутності вільного часу...--Нехаєнко Антоніна Миколаївна 15:01, 27 червня 2014 (EEST)
Методика викладання історії
Вивчаємо джерела
ВІтаю, шановні колеги, на нашій першій дискусії! І дозвольте за тему обрати наші з вами шкільні підручники з історії. Пропоную вам ознайомитися з їх аналізом від вітчизняних [1], [2] та зарубіжних [3] науковців та висловити власні думки. З повагою, --Подліняєва Оксана 11:08, 28 травня 2014 (EEST)
Обговорюємо
Опрацювавши матеріал по темі, хочу виділити такі основні риси, які притаманні майже всім підручникам з історії:мала кількість карт та фотоілюстрацій; великий об'єм матеріалу, перевантажений географічними назвами, датами;відсутність завдань для самоперевірки в кінці тем;тіж завдання які є в підручниках, складні та однотипові. Матеріал підручників не сприяє формуванню в учнів відповідних умінь та навичок. Серед кращих я б назвала підручник для 5 класу. Серед найслабших підручники з історії України та всесвітної історії для 7 класу.--Павленко Наталія Григорівна 22:31, 5 червня 2014 (EEST) Підручники,що пропонуються для школи ,виконують не всі покладені на них функції;складний стиль викладу матеріалу,недостатня кількість картосхем,велика кількість термінів;деякі підручники,зокрема в 7 класі з всесвітньої історії,мають великі параграфи,що робить підручник нечитабельним для учнів.Особисто я незадоволено підручником з історії України для 9 класу(я думаю,що він містить малу кількість матеріалу з окремих тем..),підручники з історіі для 10 класу містять недостатню кількість матеріалу,важкі завдання(таке враження,що автори далекі від школи і шкільної програми(.--Нехаєнко Антоніна Миколаївна 15:15, 27 червня 2014 (EEST)
Забезпеченість шкільними підручниками - надзвичайно болюче питання. Стовідсотково погоджуюся із колегами відносно підручників для 7 класу - шрифт, кількість матеріалу, ілюстрованість, наведені джерела, мені здається, не відповідають віковим особливостям учнів. Подобалися підручники для 6 класу, проте зі зміною програми і запевненістю, що підручниками забезпечать усіх учнів , на даний час не маємо жодного. Ми, звичайно, навчилися вже працювати без настінних карт, але на уроці історії працювати без підручника, це вже занадто. Солідарна з Антоніною Миколаївною щодо підручників для 9 та 10 класів. Проте, як говорила колись мені одна розумна і поважна людина - не критикуй шкільні підручники і навчай дітей по тих, якими забезпечила держава. А як напишеш свій і отримаєш гриф Міністерства, тоді говори скільки захочеш...--Лобода Марина Олексіївна 13:31, 10 жовтня 2014 (EEST)
В нашій школі забезпеченість новими підручниками не стовідсоткова, і зміст більшості нових підручників складний, дуже часто матеріал не відповідає віковим особливостям учнів, дається велика кількість матеріалу для опрацювання, що викликає втрату інтересу школярів до навчального предмету.--Гончар Тамара Сергіївна 22:04, 9 жовтня 2014 (EEST) У сучасних підручниках історії іноді зустрічаються навіть фактичні помилки або некоректно побудовані речення, які можна по різному трактувати.Зміст підручника часто не співпадає з програмою. На один урок учню часто доводиться опрацьовувати великий об'єм матеріалу.--Білоножко Ігор Іванович 12:51, 14 жовтня 2014 (EEST) Я згоден з колегами з тим , що підручники не співпадають з програмами. По 6 класу, наприклад, до цього часу не має підручників за новою програмою. У старших класах учні вимушені користуватися 2-3 підручниками з історії України у 10 класі.--Шовкун Іван Дмитрович 14:53, 14 жовтня 2014 (EEST)
Проблема сучасної української школи полягає в відсутності підручників, в підручнику для 6 класу мало матеріалу, відстунсть карт, картосхем.--Яловець Світлана Миколаївна (обговорення) 19:07, 31 жовтня 2016 (EET)
Підводимо підсумки
ІКТ у викладанні предметів
Вивчаємо джерела
Шановні колеги! За посиланням розміщені 10 проблем сучасної української школи . Ознайомтесь та висловіть свою думку щодо існування проблем у вашому закладі та як, на вашу думку, можна їх подолати. Відповідь впишіть у місце вашого варіанту, який вказаний на Вашій сторінці.Дякуємо.--Герасименко Наталія Вікторівна, ст.викладач кафедри ІКТ 11:01, 13 травня 2014 (EEST)
Обговорюємо
1
2Найбільша наша проблема в розвитку сучасної української школи, що ми не можемо крокувати в ногу з часом. Залишається як завжди проблема фінансування і звичайно все це відіграє велику роль на дітях, які не винні що ходять в 6 клас і для них програму нову придумали вже, а підручників ще й досі немає.Виникає питання чому? Тендер не вирішать хто ласий шматок відірве. Найбільша проблема, що ніхто не дбає про дітей, а лише про себе.--Гергель Олена Іванівна 13:26, 12 вересня 2014 (EEST)
3Школи не достатньо фінансуються а за новими програмами високі вимоги що до вчителів що до учнів особливо в селах.Як розвиватися і йти в ногу з часом сучасній українській школі.Катеніна Тетяна Дмитрівна 19-40 12вересня 2014р.
4 В нашій школі, як і в багатьох інших навчальних закладах України, є певні проблеми: матеріальна база школи застаріла, недостатня кількість наочності, недостатнє фінансування школи, забезпечення комп'ютерами в нашій школі на достатньому рівні, але низький рівень якості мережі Інтернет, низька якість підручників. Дуже хотілося б, щоб держава звернула увагу на проблеми школи. - Гончар Тамара Сергіївна 20:04, 3 жовтня 2014 (EEST)
5Я згодна з Тамарою Сергієвною найбільша проблема школи це недостатня матеріальна база. Часом дітям невистачає навіть підручників.--Яловець Світлана Миколаївна (обговорення) 13:06, 31 жовтня 2016 (EET)
6
7
8
9 Цілком погоджуюся з Мариною Олексіївною. Я також працюю в сільській малокомплектній школі. Проблем дуже багато: відсутній інтернет, застаріла база комп'ютерів, недостатня кількість демонстраційного обладнання та ін. Такі ось школи тримаються на ентузіазмі вчителів. Від державних мужів ми знову чуємо лише обіцянки і не бачимо ніяких конкретних справ. Зараз середина жовтня, але учні 6 класу отримали менше половини нових підручників, хоча обіцянки про забезпечення були ще наприкінці серпня. --Лазоренко Микола Миколайович 00:28, 11 жовтня 2014 (EEST)
10
11
12
13 Я, звичайно, оригінальністю не відзначуся і погоджуюся із думками своїх колег щодо шкільних проблем. Але ось що цікаво - всі знають про застарілу матеріальну базу, про відсутність сучасного Інтернету, про недофінансованість, проте розмови залишаються розмовами, до реальних дій не доходить. Як учитель малокомплектної сільської школи часто чую від державних посадовців, що наші школи невигідно і матеріально недоцільно утримувати, то хочеться їх запитати - а коли це інвестиції у майбутнє своєї держави стали збитковими? Якщо й так звані базові школи матеріально не забезпечуються, то що вже говорити про наші... Проте, ми оптимістично дивимося у майбутнє, продовжуємо працювати (поки ще є де) і сподіваємося, що нас почують... --Лобода Марина Олексіївна 18:18, 10 жовтня 2014 (EEST)
14Занадто низький рівень забезпечення якісною мережею Інтернет(часто він зовсім відсутній);устаткування навчального кабінету(майже немає сучасних карт і коштів для їх придбання,мультимедійної дошки ,проектора тощо..Самотужки вирішити всі проблеми школа не в змозі,потрібна допомога держави.--Нехаєнко Антоніна Миколаївна 23:08, 16 вересня 2014 (EEST)
15 Серед перечислених проблем для нашого навчального закладу актуальні такі як: 1. недостатня кількість наочності; 2. велика кількість заходів; 3. низька якість підручників; 4. не всі навчальні кабінети функціонують. Всі ці і інші проблеми можна подолати тільки через дотримання законів, підзаконних актів, постанов, що стосуються функціонування навчальних закладів.--Павленко Наталія Григорівна 13:46, 11 жовтня 2014 (EEST)
16
17
18
Проблемами сучасної сільської школи є: низька наповнюваність класів, значна кількість учнів навчається за індивідуальними програмами, вчителі змушені викладати по декілька предметів. Низький рівень фінансування варіативної складової, застаріла матеріальна база,відсутність методик викладання предметів у класах з низькою наповнюваністю учнів.--Білоножко Ігор Іванович 14:00, 14 жовтня 2014 (EEST)
Підводимо підсумки
Педагогічна інноватика
Вивчаємо джерела
Баханов К.О. Інноваційні системи, технології та моделі навчання історії в школі: Монографія / К.О. Баханов. - Запоріжжя: Просвіта, 2004. – 328 с. --З повагою Матковська Марина Вікторівна 11:16, 19 травня 2014 (EEST)
ПЕДІННОВАТИКА ДАЄ ЗМОГУ ПІДВИЩИТИ ЯКІСТЬ НАВЧАННЯ УЧНІВ.ВЧИТИ ЇХ САМОСТІНО ДОБУВАТИ КОРИСНУ ІНФОРМАЦІЮ. ПЕРЕТВОРЮВАТИ ЇЇ НА ЗНАННЯ.ШУКАТИ ШЛЯХИ САМОВДОСКОНАЛЕННЯ.ВЧИТЕЛЬ НАВЧАЄТЬСЯ ІЗ УЧНЯМИ. ПЕРЕШКОДИ-НИЗЬКА МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНА БАЗА ШКОЛИ.НИЗЬКИЙ РІВЕНЬ ДОСТУПУ ДО ІНТЕРНЕТУ.ЛІФЕР Г.М.--Ліфер Ганна Миколаївна 17:47, 1 липня 2014 (EEST)
Сьогодні є актуальною проблема готовності педагогів до інноваційної діяльності, адже впровадження інновацій у педагогічний процес ЗНЗ поклиШкане забезпечити підвищення якості навчання та виховання учнів. Що Вас мотивує у впровадженні педагогічних інновацій? Які перешкоди виникають у Вас щодо впровадження інноваційних підходів у навчання та вихованні?--З повагою Матковська Марина Вікторівна 11:11, 8 травня 2014 (EEST)
Впроваджуючи педагогічні інновації, перш за все, хочу підвищити якість навчання і виховання учнів, розвинути їх здібності, навчити дітей спілкуватися в колективі. Перешкоди які виникають у мене підчас впровадження інноваційних підходів у навчання та вихованні це: брак часу та недостатність матеріально-технічного устаткування.--Серьогіна Лілія Віталіївна 20:54, 12 травня 2014 (EEST)
Мотивацією до впровадження педагогічних інновацій на уроках є, по-перше, бажання мати більш високу результативність моєї педагогічної діяльності. По-друге, створити для учнів цікаві, комфортні умови під час навчального процесу. Інноваційні технології таку можливість надають. Труднощі під час впровадження інноваційних підходів у навчанні: 1. відсутність посібників, у яких є розробки уроків з використанням педагогічних інновацій; 2. відсутність кабінету, обладаного інтерактивними засобами навчання.--Павленко Наталія Григорівна 20:31, 21 травня 2014 (EEST) Це дає можливість вчити учнів добувати знання самостійно,планувати свою роботу,шукати шляхи для власного розвитку.Для мене -бути сучасним вчителем,крокувати в ногу з часом.Перешкоди є:низька матеріальна база школи,рівень Інтернету ,брак часу.--Нехаєнко Антоніна Миколаївна 15:43, 27 червня 2014 (EEST)
В наш час учні, на жаль, не завжди готові до життя в новому суспільстві, не здатні самі навчатися, не вміють працювати з інформацією, не мають інтересу до навчання. Щоб подолати ці проблеми я намагаюся використовувати в своїй роботі педагогічні інновації. Найбільшою ж перешкодою у впровадженні інноваційних підходів у навчання та виховання в моїй педагогічній практиці виникає через низьку наповнюваність класів у нашій школі та обмеженість ресурсів. Гончар Тамара Сергіївна 15:28, 7 жовтня 2014 (EEST)
Педагогічні інновації використовуються на уроці для підвищення якості навчання, зацікавленості учнів, збільшення їх пізнавальної діяльності. Перешкодами для впровадження є мала наповнюваність класів, адже не всі інноваційні технології можна використати, а також низьке матеріальне забезпечення.--Лобода Марина Олексіївна 13:37, 10 жовтня 2014 (EEST)