Відмінності між версіями «Теорія та методика фахової дисципліни Шевченко В.І.»
(→Інтерактивні практичні заняття) |
(→Інтерактивні практичні заняття) |
||
Рядок 76: | Рядок 76: | ||
+ | - Діагностичне тестування якості засвоєння матеріалу; | ||
+ | - У тренувальному режимі для формування умінь і навичок після вивчення теми; | ||
+ | - У навчальному режимі; | ||
+ | - У індивідуальній роботі з учнями; | ||
+ | - У режимі самонавчання; | ||
+ | - У режимі графічної ілюстрації. | ||
+ | |||
+ | --[[Користувач:Шевченко Віктор Іванович|Шевченко Віктор Іванович]] ([[Обговорення користувача:Шевченко Віктор Іванович|обговорення]]) 11:39, 3 листопада 2016 (EET) | ||
---- | ---- | ||
Версія за 12:43, 3 листопада 2016
Зміст
Інтерактивні практичні заняття
Доброго дня, колеги. Давайте торкнемося надзвичайно цікавої для вчителя історії теми: "Методика роботи з історичними джерелами". За цим посиланням знаходиться Матеріал "Методи роботи з візуальними джерелами" із сайту Всеукраїнської асоціації викладачів історії та суспільних дисциплін "Нова Доба"
Організація діяльності учнів із різними джерелами історичних знань
Реферат Організація роботи з історичними джерелами на уроках історії
Сокур Л.А. ДО ПИТАННЯ ВИКОРИСТАННЯ ДОКУМЕНТІВ НА УРОКАХ ІСТОРІЇ
Ознайомившись із матеріалами, дайте відповіді на такі питання:
- Чим різняться первинна і вторинна інтерпретація візуальних історичних джерел?
- У чому полягає необ'єктивність фотознімків як історичних джерел?
Дякую за співпрацю! З повагою --Ніколаєнко Світлана Петрівна (обговорення) 15:16, 20 квітня 2016 (EEST)
Пропоную вашій увазі лекцію з методики викладання історії на тему "Нетрадиційні форми навчання у сучасній загальноосвітній школі". Щоб переглянути текст лекції, перейдіть за посиланням Нетрадиційні форми навчання у сучасній загальноосвітній школі.
Завдання для Вас: розкажіть, які нетрадиційні форми уроків Ви практикуєте. Наведіть приклади --Ніколаєнко Світлана Петрівна
Продовжуємо навчатися, друзі! Пропоную ознайомитися з матеріалом викладеним на сайті Кунцівської ЗОШ на основі книги Пастушенко Н. М., Пастушенко Р. Я. Діагностування навченості: Гуманітарні дисципліни. — Львів: ВНТЛ, 2000.ДІАГНОСТУВАННЯ НАВЧЕНОСТІ ШКОЛЯРІВ З ІСТОРІЇ.
Завдання для Вас: які уміння учнів свідчитимуть про наявність принаймні поверхового розуміння здобутої історичної інформації? --Ніколаєнко Світлана Петрівна
• назви історичних подій, що вивчались (Велика французька революція, Друга світова війна і т.д.);
• імена та прізвища історичних осіб, їх назвиська, псевдоніми (Володимир Великий, Богдан Хмельницький, Вінстон Черчіль, Володимир Ульянов-Ленін тощо);
• назви історичних пам’яток, місць, де відбувались історичні події, географічні назви (собор св. Софії в Києві, річка Дніпро, місто Херсонес і т. д.);
• час, коли відбулись історичні події (дати), роки життя, правління історичних осіб тощо;
• історичні терміни (феодал, князь, стрілець, революція тощо);
• короткі визначення історичних понять (вивчені напам’ять);
• крилаті вислови, сентенції історичних осіб (вивчені напам’ять);
• імена дослідників, фахівців-істориків, назви їхніх досліджень, наукових праць;
• вислови історичного змісту (вивчені напам’ять);
• зображення місцевості, інтер’єру в місцях, де відбувались історичні події, схеми битв, портретні зображення історичних осіб (уявляти).--Шевченко Віктор Іванович (обговорення) 11:30, 3 листопада 2016 (EET)
Знайомимося з новою темою Використання програмових педагогічних засобів(ППЗ) на уроках та в позаурочний час. Завдання до теми, як завжди, на ваших персональних сторінках. З наказом МОН України Про затвердження тимчасових вимог до педагогічних програмних засобів від 15 травня 2006 року N 369 ви можете ознайомитись на сайті Асоціації підприємств інформаційних технологій України, перейшовши за посиланням Наказ МОНУ.
Завдання для Вас: на яких етапах уроку доцільно застосовувати ППЗ? --Ніколаєнко Світлана Петрівна- Діагностичне тестування якості засвоєння матеріалу; - У тренувальному режимі для формування умінь і навичок після вивчення теми; - У навчальному режимі; - У індивідуальній роботі з учнями; - У режимі самонавчання; - У режимі графічної ілюстрації.
--Шевченко Віктор Іванович (обговорення) 11:33, 3 листопада 2016 (EET)
Міжпредметні зв'язки на уроках історії та суспільних дисциплін Друзі, запрошую переглянути теоретичний матеріал за цим посиланням і виконати завдання, розміщені на ваших сторінках обговорення. Дякую і бажаю натхнення!
Завдання для Вас: наведіть приклад міжпредметних зв'язків, які Ви встановлюєте на своїх уроках --Ніколаєнко Світлана Петрівна
- Діагностичне тестування якості засвоєння матеріалу;
- У тренувальному режимі для формування умінь і навичок після вивчення теми;
- У навчальному режимі;
- У індивідуальній роботі з учнями;
- У режимі самонавчання;
- У режимі графічної ілюстрації.
--Шевченко Віктор Іванович (обговорення) 11:39, 3 листопада 2016 (EET)
Наступна тема: Специфіка викладання історії Матеріал до неї ви знайдете за цим посиланням. Бажаю успіхів. Якщо виникнуть питання до мене, звертайтесь у розділі "Спілкування на моїй сторінці обговорення".
Завдання для Вас: які шляхи існують для створення проблемних ситуацій на уроках суспільних дисциплін? --Ніколаєнко Світлана Петрівна
Індивідуальні заняття
Шановні колеги! Під час індивідуальних занять зайдіть на головну сторінку цього сайту, перейдіть на сторінку порад, або зробіть це за посиланням Сторінка порад і ознайомтесь з розділом "Корисні публікації". Там ви знайдете список сайтів з важливою для вчителів суспільних дисциплін інформацією та набір ікт інструментів для роботи з учнями! Вдалого вам використання!!! Будуть питання - звертайтеся. --Ніколаєнко Світлана Петрівна
Консультації
Шановні колеги! Під час консультації ви можете ставити мені запитання з методики викладання суспільних дисциплін тут.
У якості моєї консультації пропоную вам корисний матеріал з теми Кабінет історії
Кабінет історії на сайті вчителя історії КЗШ № 37 Пивовар С.В. --Ніколаєнко Світлана Петрівна