Відмінності між версіями «ІКТ у викладанні предметів Сергієнко М.Г»
Матеріал з HistoryPedia
(→Інтерактивні практичні заняття) |
(→Інтерактивні практичні заняття) |
||
Рядок 5: | Рядок 5: | ||
#Чим відрізняється наповнена вікі-сторінка від створеної? | #Чим відрізняється наповнена вікі-сторінка від створеної? | ||
--[[Користувач:Герасименко Наталія Вікторівна|Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ]] ([[Обговорення користувача:Герасименко Наталія Вікторівна|обговорення]]) 09:55, 23 вересня 2015 (EEST) | --[[Користувач:Герасименко Наталія Вікторівна|Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ]] ([[Обговорення користувача:Герасименко Наталія Вікторівна|обговорення]]) 09:55, 23 вересня 2015 (EEST) | ||
+ | |||
+ | Віповіді: | ||
+ | |||
+ | 1.Спілкування на сторінках можливе. Прикладом такого спілкування є організація роботи другого тижня курсів підвищення кваліфікації за кредитно-модульною системою навчання. Крім того,кожен користувач має можливість вносити правки в уже наявні статті, оперативно реагувати на правки інших користувачів, домовитись про спільну роботу над наявним матеріалом, оскільки кожен користувач має індивідуальний підпис. | ||
==== Індивідуальні заняття ==== | ==== Індивідуальні заняття ==== |
Версія за 10:24, 23 вересня 2015
Зміст
Інтерактивні практичні заняття
Доброго дня. Опрацюйте матеріал на моїй сторінці обговорення та дайте відповіді на запитання:
- Чи можливе спілкування на сторінках? Якщо так - як це відбувається?
- Чим відрізняється наповнена вікі-сторінка від створеної?
--Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ (обговорення) 09:55, 23 вересня 2015 (EEST)
Віповіді:
1.Спілкування на сторінках можливе. Прикладом такого спілкування є організація роботи другого тижня курсів підвищення кваліфікації за кредитно-модульною системою навчання. Крім того,кожен користувач має можливість вносити правки в уже наявні статті, оперативно реагувати на правки інших користувачів, домовитись про спільну роботу над наявним матеріалом, оскільки кожен користувач має індивідуальний підпис.