Відмінності між версіями «Управління навчальним закладом в умовах реформування освіти»
(→ІКТ у викладанні предметів) |
(→Обговорюємо) |
||
Рядок 38: | Рядок 38: | ||
===Обговорюємо=== | ===Обговорюємо=== | ||
+ | Шановні колеги! Висловіть свою думку з питання:'''"Чи мають місце ІКТ у вашій професійній діяльності?"''' Відповідь обгрунтуйте. | ||
===Підводимо підсумки=== | ===Підводимо підсумки=== |
Версія за 09:43, 1 жовтня 2015
Зміст
Соціально-гуманітарний модуль
Вивчаємо джерела
- ДЕРЖАВНИЙ СТАНДАРТ базової і повної загальної середньої освіти, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2011 р. № 1392 // [Електронний ресурс] Доступ до матеріалу:http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/1392-2011-%D0%BF#n241
- ОСОБЛИВОСТІ УПРАВЛІННЯ СУЧАСНОЮ ШКОЛОЮ У КОНТЕКСТІ ОСВІТИ ДЛЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ // [Електронний ресурс] Доступ до матеріалу: http://klasnaocinka.com.ua/ru/article/osoblivosti-upravlinnya-suchasnoiu-shkoloiu-u-kont.html
Обговорюємо
Підводимо підсумки
Менеджмет освіти
Вивчаємо джерела
- ДЕРЖАВНИЙ СТАНДАРТ базової і повної загальної середньої освіти, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2011 р. № 1392 // [Електронний ресурс] Доступ до матеріалу:http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/1392-2011-%D0%BF#n241
- УПРАВЛІННЯ ЗАГАЛЬНООСВІТНІМ НАВЧАЛЬНИМ ЗАКЛАДОМ //[Електронний ресурс] Доступ до матеріалу: http://www.nenc.gov.ua/doc/vvv/12_2009/L_zag_pedag/L_osnovi_shkolozn.pdf[1]
Обговорюємо
Підводимо підсумки
ІКТ в управлінській діяльності
Вивчаємо джерела
- ДЕРЖАВНИЙ СТАНДАРТ базової і повної загальної середньої освіти, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2011 р. № 1392 // [Електронний ресурс] Доступ до матеріалу:http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/1392-2011-%D0%BF#n241
- Нові підходи до управління сучасної школи // [Електронний ресурс] Доступ до матеріалу: . http://seminar1312.blogspot.com/p/blog-page_13.html
- Тарасюк Л.В. Інформаційне забезпечення навчально-виховного процесу як одна з соціально-педагогічних умов управління загальноосвітнім навчальним закладом // [Електронний ресурс]Доступ до матеріалу: http://www.virtual.ks.ua/students/6432-innovative-approaches-to-the-management-of-schools.html
Обговорюємо
Шановні колеги! Висловіть свою думку з питання:"Чи мають місце ІКТ у вашій професійній діяльності?" Відповідь обгрунтуйте.
Підводимо підсумки
Менеджмент інновацій
Вивчаємо джерела
- Управління освітою: нові пріоритети. Гаєвська Л. А. // [Електронний ресурс] Доступ до матеріалу: http://pidruchniki.ws/16701214/pedagogika/osnovi_upravlinnya_zagalnoosvitnim_navchalnim_zakladom
- ІННОВАЦІЇ В ОСВІТІ – ОСНОВА МОДЕРНІЗАЦІЇ ГАЛУЗІ В СУЧАСНИХ УМОВАХ// [Електронний ресурс] Доступ до матеріалу: http://innovosvita.com.ua/index.php/ru/results/catalogue/24
- Інноваційні підходи до управління навчальними закладами//[Електронний ресурс]Доступ до матеріалу:http://www
- Навроцька М.М. СТРАТЕГІЧНЕ УПРАВЛІННЯ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ // [Електронний ресурс]Доступ до матеріалу: http://www.virtual.ks.ua/students/6432-innovative-approaches-to-the-management-of-schools.html
- Основи управління загальноосвітнім навчальним закладом // [Електронний ресурс] Доступ до матеріалу: http://pidruchniki.ws/16701214/pedagogika/osnovi_upravlinnya_zagalnoosvitnim_navchalnim_zakladom
- Хриков Є. М. Управління навчальним закладом: Навч посіб// [Електронний ресурс] Доступ до матеріалу: http://ua.convdocs.org/docs/index-46708.html?page=11
- Методичні рекомендації // [Електронний ресурс] Доступ до матеріалу: http://osvita-dnepr.com/index.php/metodichni-rekomendatsiji
- Формування позитивного іміджу сучасного навчального закладу // [Електронний ресурс] Доступ до матеріалу: http://pedvistavka.at.ua/publ/tekhnologiji_ta_upravlinnja/tekhnologiji_ta_upravlinnja/formuvannja_pozitivnogo_imidzhu_suchasnogo_navchalnogo_zakladu
- Риси сучасного керівника // [Електронний ресурс] Доступ до матеріалу: http://osvita.ua/school/lessons_summary/administration/36357/
Обговорюємо
Доброго дня, шановні колеги! Ознайомтесь, будь ласка, із запропонованими джерелами. Зверніть увагу на особливості реалізаціїї інноваційних підходів до управління освітою в Україні. На мою думку система запровадження інновацій в освіті більш спрямована на педагогічні інновації, при цьому організаційні (управлінські) інновації дуже обмежені.Так, педагогічні інновації, як вид освітніх інновацій, передбачається в навчально - виховному процесі (і то на розгляд, занання, вміння та навички вчителя), а організаційні інновації є чимось зовсім новим та не характерним для української освіти (тобто майже не застосовуються). Тому можливо треба відмовитись від управлінських інновацій та більше звернути увагу на педагогічні інновації. Як вважаєте Ви? Чи потрібні сучасному керівнику навчального закладу організаційні інновації? Чи потрібно в сучасній освіті взагалі розглядати питання управлінських інновацій? Аргументуйте ваші роздуми на цю тему.
Підводимо підсумки
Психологія управління
Вивчаємо джерела
- Карамушка Л.М. Психологія управління закладами середньої освіти // [Електронний ресурс] Доступ до матеріалу: http://gendocs.ru/v34657/%D0%BA%D0%B0%D1%80%D0%B0%D0%BC%D1%83%D1%88%D0%BA%D0%B0_%D0%BB.%D0%BC._%D0%BF%D1%81%D0%B8%D1%85%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D1%96%D1%8F_%D1%83%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%BB%D1%96%D0%BD%D0%BD%D1%8F_%D0%B7%D0%B0%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D0%B4%D0%B0%D0%BC%D0%B8_%D1%81%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%B4%D0%BD%D1%8C%D0%BE%D1%97_%D0%BE%D1%81%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%B8