Відмінності між версіями «Управління навчальним закладом в умовах реформування освіти»

Матеріал з HistoryPedia
Перейти до: навігація, пошук
(Обговорюємо)
(Обговорюємо)
Рядок 55: Рядок 55:
 
----
 
----
 
7
 
7
 
 
----
 
----
  
Рядок 65: Рядок 64:
 
----
 
----
 
11
 
11
 +
 +
----
  
 
===Підводимо підсумки===
 
===Підводимо підсумки===

Версія за 09:45, 1 жовтня 2015

Соціально-гуманітарний модуль

Вивчаємо джерела

  • ДЕРЖАВНИЙ СТАНДАРТ базової і повної загальної середньої освіти, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2011 р. № 1392 // [Електронний ресурс] Доступ до матеріалу:http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/1392-2011-%D0%BF#n241


Обговорюємо

Підводимо підсумки

Менеджмет освіти

Вивчаємо джерела

Обговорюємо

Підводимо підсумки

ІКТ в управлінській діяльності

Вивчаємо джерела

  • ДЕРЖАВНИЙ СТАНДАРТ базової і повної загальної середньої освіти, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2011 р. № 1392 // [Електронний ресурс] Доступ до матеріалу:http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/1392-2011-%D0%BF#n241

Обговорюємо

Шановні колеги! Висловіть свою думку з питання:"Чи мають місце ІКТ у вашій професійній діяльності?" Відповідь обгрунтуйте.



1


2


3


4


5


6


7


8


9


10


11


Підводимо підсумки

Менеджмент інновацій

Вивчаємо джерела

  • Інноваційні підходи до управління навчальними закладами//[Електронний ресурс]Доступ до матеріалу:http://www

Обговорюємо

Доброго дня, шановні колеги! Ознайомтесь, будь ласка, із запропонованими джерелами. Зверніть увагу на особливості реалізаціїї інноваційних підходів до управління освітою в Україні. На мою думку система запровадження інновацій в освіті більш спрямована на педагогічні інновації, при цьому організаційні (управлінські) інновації дуже обмежені.Так, педагогічні інновації, як вид освітніх інновацій, передбачається в навчально - виховному процесі (і то на розгляд, занання, вміння та навички вчителя), а організаційні інновації є чимось зовсім новим та не характерним для української освіти (тобто майже не застосовуються). Тому можливо треба відмовитись від управлінських інновацій та більше звернути увагу на педагогічні інновації. Як вважаєте Ви? Чи потрібні сучасному керівнику навчального закладу організаційні інновації? Чи потрібно в сучасній освіті взагалі розглядати питання управлінських інновацій? Аргументуйте ваші роздуми на цю тему.

Підводимо підсумки

Психологія управління

Вивчаємо джерела

Обговорюємо

Підводимо підсумки