Відмінності між версіями «ІКТ в управлінській діяльності Швайко М.М»
(→Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)) |
(→Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)) |
||
Рядок 45: | Рядок 45: | ||
--[[Користувач:Герасименко Наталія Вікторівна|Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ]] ([[Обговорення користувача:Герасименко Наталія Вікторівна|обговорення]]) 10:35, 1 жовтня 2015 (EEST) | --[[Користувач:Герасименко Наталія Вікторівна|Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ]] ([[Обговорення користувача:Герасименко Наталія Вікторівна|обговорення]]) 10:35, 1 жовтня 2015 (EEST) | ||
+ | |||
+ | --[[Користувач:Рідченко Людмила Олександрівна|Рідченко Людмила Олександрівна]] ([[Обговорення користувача:Рідченко Людмила Олександрівна|обговорення]]) 10:05, 1 жовтня 2015 (EEST) | ||
==== Проведення та перевірка модульного контролю ==== | ==== Проведення та перевірка модульного контролю ==== |
Версія за 10:09, 1 жовтня 2015
Зміст
Інтерактивні практичні заняття
Доброго дня. Опрацюйте матеріал на сторінці обговорення та дайте відповідь на запитання:
Чи можливе спілкування на сторінках? Якщо так - як це відбувається?
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 11:55, 11 червня 2015 (EEST)
Ваша відповідь:
Доброго дня. Опрацюйте матеріал на сторінці обговорення та дайте відповідь на запитання:
Чим відрізняється наповнена вікі-сторінка від створеної?
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 11:32, 17 червня 2015 (EEST)
Ваша відповідь:
Індивідуальні заняття
Доброго дня, шановні колеги!
Пропоную вам попрацювати з Google картами, точніше "сходити на офлайн-екскурсію". Ваша задача знайти об'єкт на карті та дати відповіді у поля форми. Завдання містить 4 кроки. Виконавши Крок 1 - за посиланням маєте змогу перейти до наступного кроку. Уважно читайте анотації.
Для виконання запропонованого завдання Вам потрібно:
- Відкрити через Служби Google (вибрати праворуч вгорі) службу Google Карти.
- Знайти об'єкт на карті через пошук. Ваш об'єкт - залізничний вокзал "Південний" у м.Києві та перейти у режим перегляду вулиць(взяти ЛКМ праворуч внизу чоловічка і помістити його на об'єкт), вивчити місцевість.
- У наступній вкладці відкрити форму індивідуального заняття з ІКТ та вписати відповіді у поля форми Кроку 1.
- Після надіслання відповідей перейти за посиланням на Крок 2.Дати відповіді.
- Після надіслання відповідей перейти за посиланням на Крок 3.Дати відповіді.
- Після надіслання відповідей перейти за посиланням на Крок 4.Дати відповіді.
Бажаємо успіхів та чекаємо на відповіді! --Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ (обговорення) 13:38, 18 вересня 2015 (EEST)
Консультації
Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)
Доброго дня. Пропоную вам подискутувати з питання "Чи мають місце ІКТ у вашій професійній діяльності?".
Для того, щоб висловити свою точку зору вам потрібно перейти за посиланням Управління навчальним закладом в умовах реформування освіти та у розділі ІКТ в управлінській діяльності ознайомитися із запропонованим матеріалом та вписати у місці під вільним номером свою відповідь, поставити підпис з часовою міткою.
--Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ (обговорення) 10:35, 1 жовтня 2015 (EEST)
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 10:05, 1 жовтня 2015 (EEST)