Відмінності між версіями «Соціально-гуманітарний кредитний модуль Підлісна Ю.Г.»
(→Інтерактивні практичні заняття) |
(→Інтерактивні практичні заняття) |
||
Рядок 20: | Рядок 20: | ||
Дякую за відповідь. Відповідь необхідно розміщати лише на Вашій сторінці обговорення. | Дякую за відповідь. Відповідь необхідно розміщати лише на Вашій сторінці обговорення. | ||
З повагою Людмила Олександрівна Рідченко. | З повагою Людмила Олександрівна Рідченко. | ||
+ | |||
+ | ---- | ||
==== Індивідуальні заняття ==== | ==== Індивідуальні заняття ==== |
Версія за 11:27, 23 січня 2015
Зміст
Інтерактивні практичні заняття
Доброго дня, Юлія Григорівна! Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №1 Філософія і соціологія освіти. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання:
1. Обґрунтуйте, чому необхідне філософське дослідження освіти?
2. Визначте основні завдання філософії та соціології освіти?
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 13:45, 19 січня 2015 (EET)
Ваші відповіді:
1. Філософія - наука про закони природи, суспільства, пізнання або наука про методи і форми пізнання. Таким чином, філософія це наука яка може зробити загальні висновки про стан освіти та наміти основні шляхи її вдосконалення.
2. Завдання філософії : аналізувати та вивчати усі питання й процеси, які стосуються освіти. Завдання соціології : вивчати потреби в освіті, оцінювати рівень якості освіти, аналізувати ставлення суспільства, визначати міри впливу освіти на динаміку моральних потреб.
--Підлісна Юлія Григорівна (обговорення) 14:56, 21 січня 2015 (EET)
Дякую за відповідь. Відповідь необхідно розміщати лише на Вашій сторінці обговорення. З повагою Людмила Олександрівна Рідченко.