Відмінності між версіями «Теорія та методика фахової дисципліни Рудик О.В.»
Матеріал з HistoryPedia
(→Інтерактивні практичні заняття) |
(→Інтерактивні практичні заняття) |
||
Рядок 7: | Рядок 7: | ||
--[[Користувач:Драновська Світлана Вікторівна|Драновська Світлана Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Драновська Світлана Вікторівна|обговорення]]) 16:33, 22 лютого 2017 (EET) | --[[Користувач:Драновська Світлана Вікторівна|Драновська Світлана Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Драновська Світлана Вікторівна|обговорення]]) 16:33, 22 лютого 2017 (EET) | ||
+ | |||
+ | |||
+ | Вітаю! Документи, які складають нормативно-правову базу суспільствознавчих дисциплін складають: національна доктрина розвитку освіти, яка визначає мету та 4 пріоритетні напрями державної політики в освітній галузі значна частина яких і стосується шкільної історичної освіти, і реалізується через її зміст; навчальні програми, підручники. | ||
+ | --[[Користувач:Рудик Оксана Василівна|Рудик Оксана Василівна]] ([[Обговорення користувача:Рудик Оксана Василівна|обговорення]]) 16:47, 22 лютого 2017 (EET) | ||
==== Індивідуальні заняття ==== | ==== Індивідуальні заняття ==== |
Версія за 17:51, 22 лютого 2017
Зміст
Інтерактивні практичні заняття
Вітаю Вас! Сьогодні працюємо з темою "Нормативно-правове забезпечення". Прошу зайти за посиланням Тема 1. Нормативно-методичне забезпечення.
Після перегляду матеріалу дайте відповіді на запитання:
- Які документи складають нормативно-правову базу суспільствознавчих дисциплін
--Драновська Світлана Вікторівна (обговорення) 16:33, 22 лютого 2017 (EET)
Вітаю! Документи, які складають нормативно-правову базу суспільствознавчих дисциплін складають: національна доктрина розвитку освіти, яка визначає мету та 4 пріоритетні напрями державної політики в освітній галузі значна частина яких і стосується шкільної історичної освіти, і реалізується через її зміст; навчальні програми, підручники.
--Рудик Оксана Василівна (обговорення) 16:47, 22 лютого 2017 (EET)