Відмінності між версіями «Соціально-гуманітарний кредитний модуль Кириченко Л.В.»
Матеріал з HistoryPedia
								
												
				 (→Інтерактивні практичні заняття)  | 
				 (→Інтерактивні практичні заняття)  | 
				||
| Рядок 1: | Рядок 1: | ||
==== Інтерактивні практичні заняття ====  | ==== Інтерактивні практичні заняття ====  | ||
| − | Доброго дня,   | + | Доброго дня, Леся Володимирівна! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням [https://drive.google.com/open?id=0B7Zy9RBTRleUbEp0SFJRQWdtblE&authuser=0 інтерактивного практичного заняття №1] Філософія і соціологія освіти. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання:  | 
1. Обґрунтуйте, чому необхідне філософське дослідження освіти?  | 1. Обґрунтуйте, чому необхідне філософське дослідження освіти?  | ||
| Рядок 8: | Рядок 8: | ||
З повагою Людмила Олександрівна Рідченко.  | З повагою Людмила Олександрівна Рідченко.  | ||
| − | + | --[[Користувач:Рідченко Людмила Олександрівна|Рідченко Людмила Олександрівна]] ([[Обговорення користувача:Рідченко Людмила Олександрівна|обговорення]]) 11:41, 26 січня 2015 (EET)  | |
----  | ----  | ||
Ваші відповіді:  | Ваші відповіді:  | ||
Версія за 12:45, 26 січня 2015
Зміст
Інтерактивні практичні заняття
Доброго дня, Леся Володимирівна! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №1 Філософія і соціологія освіти. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання:
1. Обґрунтуйте, чому необхідне філософське дослідження освіти?
2. Визначте основні завдання філософії та соціології освіти?
З повагою Людмила Олександрівна Рідченко. --Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 11:41, 26 січня 2015 (EET)
Ваші відповіді: