Відмінності між версіями «Теорія та методика фахової дисципліни Глушенко П.О.»
(→Інтерактивні практичні заняття) |
(→Інтерактивні практичні заняття) |
||
Рядок 31: | Рядок 31: | ||
---- | ---- | ||
Ваші відповіді | Ваші відповіді | ||
+ | # | ||
+ | ---- | ||
+ | ---- | ||
+ | Доброго дня, шановні колеги! Сьогодні ми працюємо над темою:"Нормативно-методичне забезпечення". Прошу пройти за посиланням [http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/navchalni-programy.html Тема 1. Навчальні програми для 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Історія України]. | ||
+ | |||
+ | Після перегляду матеріалу дайте відповіді на запитання: | ||
+ | |||
+ | # Здобутки і прорахунки програми з історії України для 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів, яка чинна у 2016/2017 навчальному році. | ||
+ | ---- | ||
+ | Ваша відповідь: | ||
+ | # | ||
+ | |||
+ | ---- | ||
+ | ---- | ||
+ | Шановні колеги! Ми продовжуємо працюємо над темою:"Нормативно-методичне забезпечення". Прошу пройти за посиланням [http://pidruchnyk.com.ua/istorija_ukrainy8 Тема 1. Підручники з історії України для 8 класу загальноосвітніх навчальних закладів]. | ||
+ | Після перегляду матеріалу дайте відповіді на запитання: | ||
+ | #Які, на Вашу думку, недоліки і переваги має підручник з історії України для 8 класу загальноосвітніх навчальних закладів, який є чинним у 2016/2017 навчальному році? Автор підручника на Ваш вибір. | ||
+ | ---- | ||
+ | Ваша відповідь: | ||
# | # | ||
---- | ---- |
Версія за 10:42, 24 березня 2017
Зміст
Інтерактивні практичні заняття
Вітаю Вас! Шановні колеги, сьогодні працюємо над темою "Нормативно-правове забезпечення". Прошу зайти за посиланням Тема 1. Нормативно-методичне забезпечення.
Після перегляду матеріалу дайте відповіді на запитання:
- Які документи складають нормативно-правову базу суспільствознавчих дисциплін
- Дайте визначення поняття "Нормативна документація ЗНЗ"
--Драновська Світлана Вікторівна (обговорення) 09:49, 2 березня 2017 (EET)
Ваші відповіді:
Доброго дня, шановні колеги. Сьогодні у нас інтерактивне практичне заняття на тему: "Специфіка методики викладання історії". Прошу проаналізувати посилання Тема 2. Специфіка методики викладання історії.
Після опрацювання матеріалу дайте відповідь на запитання:
- Зміст навчання історії в школі це...
- Проаналізуйте чинники, які впливають на формування змісту історичної освіти.
--Драновська Світлана Вікторівна (обговорення) 09:20, 7 березня 2017 (EET)
Ваші відповіді:
Доброго дня шановна Павлина Олексіївна. Зверніть увагу, сьогодні у нас інтерактивне заняття №3. на тему: "Формування предметних компетентностей на уроках історії. Тема 7. "Формування предметних компетентностей"" Після опрацювання відповідної літератури, дайте відповідь на запитання:
- Обґрунтуйте необхідність взаємозв'язку ключових і предметних компетентностей на уроках історії і суспільствознавчих дисциплін.
--Драновська Світлана Вікторівна (обговорення) 11:08, 13 березня 2017 (EET)
Ваші відповіді
Доброго дня, шановні колеги! Сьогодні ми працюємо над темою:"Нормативно-методичне забезпечення". Прошу пройти за посиланням Тема 1. Навчальні програми для 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Історія України.
Після перегляду матеріалу дайте відповіді на запитання:
- Здобутки і прорахунки програми з історії України для 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів, яка чинна у 2016/2017 навчальному році.
Ваша відповідь:
Шановні колеги! Ми продовжуємо працюємо над темою:"Нормативно-методичне забезпечення". Прошу пройти за посиланням Тема 1. Підручники з історії України для 8 класу загальноосвітніх навчальних закладів. Після перегляду матеріалу дайте відповіді на запитання:
- Які, на Вашу думку, недоліки і переваги має підручник з історії України для 8 класу загальноосвітніх навчальних закладів, який є чинним у 2016/2017 навчальному році? Автор підручника на Ваш вибір.
Ваша відповідь: