Відмінності між версіями «Теорія та методика фахової дисципліни Приходько Н.Г»
 (→Інтерактивні практичні заняття)  | 
				 (→Інтерактивні практичні заняття)  | 
				||
| Рядок 1: | Рядок 1: | ||
==== Інтерактивні практичні заняття ====  | ==== Інтерактивні практичні заняття ====  | ||
| − | Вітаю Вас! Сьогодні працюємо з темою "Нормативно-  | + | Вітаю Вас! Сьогодні працюємо з темою "Нормативно-методичне забезпечення". Прошу зайти за посиланням [https://drive.google.com/file/d/0B6Kt7DUcL31adTEySjliQ0xPcUk/view?usp=sharing Тема: Нормативно-методичне забезпечення].  | 
| − | + | ||
Після перегляду матеріалу дайте відповіді на запитання:  | Після перегляду матеріалу дайте відповіді на запитання:  | ||
| + | |||
#Які документи складають нормативно-правову базу суспільствознавчих дисциплінв ЗНЗ?  | #Які документи складають нормативно-правову базу суспільствознавчих дисциплінв ЗНЗ?  | ||
#Особливості викладання історії у 6-х класах в ЗНЗ.  | #Особливості викладання історії у 6-х класах в ЗНЗ.  | ||
| Рядок 12: | Рядок 12: | ||
#  | #  | ||
----  | ----  | ||
| − | Доброго дня, шановні колеги. Сьогодні у нас інтерактивне практичне заняття на тему: "Специфіка методики викладання історії". Прошу проаналізувати посилання [https://drive.google.com/file/d/0B6Kt7DUcL31aQUNpMUVaWHVZT0U/view?usp=sharing Тема   | + | Доброго дня, шановні колеги. Сьогодні у нас інтерактивне практичне заняття на тему: "Специфіка методики викладання історії". Прошу проаналізувати посилання [https://drive.google.com/file/d/0B6Kt7DUcL31aQUNpMUVaWHVZT0U/view?usp=sharing Тема: Специфіка методики викладання історії].  | 
| − | + | ||
Після опрацювання матеріалу дайте відповідь на запитання:  | Після опрацювання матеріалу дайте відповідь на запитання:  | ||
| + | |||
#Зміст навчання історії в школі це...  | #Зміст навчання історії в школі це...  | ||
#Проаналізуйте чинники, що впливають на формування змісту історичної освіти.  | #Проаналізуйте чинники, що впливають на формування змісту історичної освіти.  | ||
| Рядок 24: | Рядок 24: | ||
----  | ----  | ||
----  | ----  | ||
| − | Доброго дня шановна Наталія Григорівна. Зверніть увагу, сьогодні у нас інтерактивне заняття   | + | Доброго дня, шановна Наталія Григорівна. Зверніть увагу, сьогодні у нас інтерактивне заняття: "Формування предметних компетентностей на уроках історії.  | 
| − | [https://drive.google.com/file/d/0B6Kt7DUcL31aa1Q2b1Y1V21CcnM/view?usp=sharing Тема   | + | [https://drive.google.com/file/d/0B6Kt7DUcL31aa1Q2b1Y1V21CcnM/view?usp=sharing Тема: "Формування предметних компетентностей"]"  | 
Після опрацювання відповідної літератури, дайте відповідь на запитання:  | Після опрацювання відповідної літератури, дайте відповідь на запитання:  | ||
| + | |||
#Обґрунтуйте необхідність взаємозв'язку ключових і предметних компетентностей на уроках історії і суспільствознавчих дисциплін.  | #Обґрунтуйте необхідність взаємозв'язку ключових і предметних компетентностей на уроках історії і суспільствознавчих дисциплін.  | ||
--[[Користувач:Драновська Світлана Вікторівна|Драновська Світлана Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Драновська Світлана Вікторівна|обговорення]]) 11:10, 13 березня 2017 (EET)  | --[[Користувач:Драновська Світлана Вікторівна|Драновська Світлана Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Драновська Світлана Вікторівна|обговорення]]) 11:10, 13 березня 2017 (EET)  | ||
| Рядок 35: | Рядок 36: | ||
----  | ----  | ||
Доброго дня, шановні колеги! Сьогодні ми працюємо над темою:"Нормативно-методичне забезпечення". Прошу пройти за посиланням [http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/navchalni-programy.html Тема 1. Навчальні програми для 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Історія України].  | Доброго дня, шановні колеги! Сьогодні ми працюємо над темою:"Нормативно-методичне забезпечення". Прошу пройти за посиланням [http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/navchalni-programy.html Тема 1. Навчальні програми для 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Історія України].  | ||
| + | Після перегляду матеріалу:  | ||
| − | + | # Проаналізуйте здобутки і прорахунки програми з історії України для 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів, яка чинна у 2016/2017 навчальному році.  | |
| − | + | --[[Користувач:Драновська Світлана Вікторівна|Драновська Світлана Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Драновська Світлана Вікторівна|обговорення]]) 11:59, 24 березня 2017 (EET)  | |
| − | #   | + | |
| − | --[[Користувач:Драновська Світлана Вікторівна|Драновська Світлана Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Драновська Світлана Вікторівна|обговорення]]) 11:  | + | |
----  | ----  | ||
Ваша відповідь:  | Ваша відповідь:  | ||
Версія за 13:03, 24 березня 2017
Зміст
Інтерактивні практичні заняття
Вітаю Вас! Сьогодні працюємо з темою "Нормативно-методичне забезпечення". Прошу зайти за посиланням Тема: Нормативно-методичне забезпечення. Після перегляду матеріалу дайте відповіді на запитання:
- Які документи складають нормативно-правову базу суспільствознавчих дисциплінв ЗНЗ?
 - Особливості викладання історії у 6-х класах в ЗНЗ.
 
--Драновська Світлана Вікторівна (обговорення) 09:57, 2 березня 2017 (EET)
Ваші відповіді:
Доброго дня, шановні колеги. Сьогодні у нас інтерактивне практичне заняття на тему: "Специфіка методики викладання історії". Прошу проаналізувати посилання Тема: Специфіка методики викладання історії. Після опрацювання матеріалу дайте відповідь на запитання:
- Зміст навчання історії в школі це...
 - Проаналізуйте чинники, що впливають на формування змісту історичної освіти.
 
--Драновська Світлана Вікторівна (обговорення) 09:22, 7 березня 2017 (EET)
Ваші відповіді:
Доброго дня, шановна Наталія Григорівна. Зверніть увагу, сьогодні у нас інтерактивне заняття: "Формування предметних компетентностей на уроках історії. Тема: "Формування предметних компетентностей"" Після опрацювання відповідної літератури, дайте відповідь на запитання:
- Обґрунтуйте необхідність взаємозв'язку ключових і предметних компетентностей на уроках історії і суспільствознавчих дисциплін.
 
--Драновська Світлана Вікторівна (обговорення) 11:10, 13 березня 2017 (EET)
Ваші відповіді
Доброго дня, шановні колеги! Сьогодні ми працюємо над темою:"Нормативно-методичне забезпечення". Прошу пройти за посиланням Тема 1. Навчальні програми для 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Історія України. Після перегляду матеріалу:
- Проаналізуйте здобутки і прорахунки програми з історії України для 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів, яка чинна у 2016/2017 навчальному році.
 
--Драновська Світлана Вікторівна (обговорення) 11:59, 24 березня 2017 (EET)
Ваша відповідь:
Шановні колеги! Ми продовжуємо працювати над темою:"Нормативно-методичне забезпечення". Прошу пройти за посиланням Тема 1. Підручники з історії України для 8 класу загальноосвітніх навчальних закладів.
Після перегляду матеріалу дайте відповіді на запитання:
- Які, на Вашу думку, недоліки і переваги має підручник з історії України для 8 класу загальноосвітніх навчальних закладів, який є дієвим у 2016/2017 навчальному році? Автор підручника на Ваш вибір.
 
Ваша відповідь: