Відмінності між версіями «Соціально-гуманітарний кредитний модуль Двоскін Л.Ю.»
Матеріал з HistoryPedia
(→Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)) |
|||
Рядок 11: | Рядок 11: | ||
--[[Користувач:Рідченко Людмила Олександрівна|Рідченко Людмила Олександрівна]] ([[Обговорення користувача:Рідченко Людмила Олександрівна|обговорення]]) 11:35, 26 січня 2015 (EET) | --[[Користувач:Рідченко Людмила Олександрівна|Рідченко Людмила Олександрівна]] ([[Обговорення користувача:Рідченко Людмила Олександрівна|обговорення]]) 11:35, 26 січня 2015 (EET) | ||
---- | ---- | ||
+ | |||
Ваші відповіді: | Ваші відповіді: | ||
# | # | ||
+ | |||
# | # | ||
Версія за 20:57, 27 січня 2015
Зміст
Інтерактивні практичні заняття
Доброго дня, Леонід Юрійович! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №1 Філософія і соціологія освіти. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання:
1. Обґрунтуйте, чому необхідне філософське дослідження освіти?
2. Визначте основні завдання філософії та соціології освіти?
З повагою Людмила Олександрівна Рідченко.
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 11:35, 26 січня 2015 (EET)
Ваші відповіді: