Відмінності між версіями «Теорія та методика фахової дисципліни Харченко Г.П.»
(→Інтерактивні практичні заняття) |
(→Інтерактивні практичні заняття) |
||
Рядок 26: | Рядок 26: | ||
---- | ---- | ||
Доброго дня, шановна Галина Петрівна. Зверніть увагу, сьогодні у нас інтерактивне заняття на тему: "Формування предметних компетентностей на уроках історії. | Доброго дня, шановна Галина Петрівна. Зверніть увагу, сьогодні у нас інтерактивне заняття на тему: "Формування предметних компетентностей на уроках історії. | ||
− | [https://drive.google.com/file/d/0B6Kt7DUcL31aa1Q2b1Y1V21CcnM/view?usp= | + | [https://drive.google.com/file/d/0B6Kt7DUcL31aa1Q2b1Y1V21CcnM/view?usp=sharingТема: "Формування предметних компетентностей"]" |
Після опрацювання відповідної літератури, дайте відповідь на запитання: | Після опрацювання відповідної літератури, дайте відповідь на запитання: | ||
Рядок 36: | Рядок 36: | ||
---- | ---- | ||
---- | ---- | ||
− | Доброго дня, шановні колеги! Сьогодні ми працюємо над темою:"Нормативно-методичне забезпечення". Прошу пройти за посиланням [http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/navchalni-programy. | + | Доброго дня, шановні колеги! Сьогодні ми працюємо над темою:"Нормативно-методичне забезпечення". Прошу пройти за посиланням [http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/navchalni-programy.htmlТема 1. Навчальні програми для 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Історія України]. |
Після перегляду матеріалу: | Після перегляду матеріалу: | ||
Рядок 47: | Рядок 47: | ||
---- | ---- | ||
---- | ---- | ||
− | Шановні колеги! Ми продовжуємо працювати над темою:"Нормативно-методичне забезпечення". Прошу пройти за посиланням [http://pidruchnyk.com.ua/ | + | Шановні колеги! Ми продовжуємо працювати над темою:"Нормативно-методичне забезпечення". Прошу пройти за посиланням [http://pidruchnyk.com.ua/istorija_ukrainy8Тема: Підручники з історії України для 8 класу загальноосвітніх навчальних закладів]. |
Після перегляду матеріалу дайте відповіді на запитання: | Після перегляду матеріалу дайте відповіді на запитання: | ||
Рядок 57: | Рядок 57: | ||
---- | ---- | ||
---- | ---- | ||
− | Доброго дня. Сьогодні ми опрацьовуємо тему: "Формування предметних та життєвих компетентностей учнів". Опрацюйте посилання [http://history12klp.blogspot.com/p/blog-page_617. | + | Доброго дня. Сьогодні ми опрацьовуємо тему: "Формування предметних та життєвих компетентностей учнів". Опрацюйте посилання [http://history12klp.blogspot.com/p/blog-page_617.htmlТема: Формування предметних компетентностей учнів] |
Після перегляду матеріалу дайте відповідь на запитання: | Після перегляду матеріалу дайте відповідь на запитання: | ||
Рядок 64: | Рядок 64: | ||
---- | ---- | ||
Ваша відповідь: | Ваша відповідь: | ||
+ | # | ||
+ | ---- | ||
+ | ---- | ||
+ | Доброго дня. Сьогодні ми працюємо над темою: Нетипові форми роботи на уроках історії. Опрацюйте посилання [https://drive.google.com/file/d/0B6Kt7DUcL31aUHZBYjlwMUgzZ2c/view?usp=sharingТема: Нетипові форми роботи на уроках історії] | ||
+ | Після перегляду матеріалу дайте відповідь на запитання: | ||
+ | |||
+ | #Проаналізуйте нетипові форми навчання на уроках історії, які існують у ХХІ ст. Відповідь обгрунтуйте. | ||
+ | #Які нетипові форми навчання, Ви використовуєте у своїй роботі? | ||
+ | Запрошую до участі у обговоренні --[[Користувач:Драновська Світлана Вікторівна|Драновська Світлана Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Драновська Світлана Вікторівна|обговорення]]) 12:09, 31 березня 2017 (EEST) | ||
+ | ---- | ||
+ | Ваша відповідь: | ||
+ | # | ||
# | # | ||
---- | ---- |
Версія за 12:13, 31 березня 2017
Зміст
Інтерактивні практичні заняття
Вітаю Вас! Сьогодні працюємо з темою: "Нормативно-методичне забезпечення". Прошу зайти за посиланням Тема: Нормативно-методичне забезпечення. Після перегляду матеріалу дайте відповіді на запитання:
- Які документи складають нормативно-правову базу суспільствознавчих дисциплінв ЗНЗ?
- Особливості викладання історії у 6-х класах в ЗНЗ.
--Драновська Світлана Вікторівна (обговорення) 09:58, 2 березня 2017 (EET)
Ваші відповіді:
Доброго дня, шановні колеги. Сьогодні у нас інтерактивне практичне заняття на тему: "Специфіка методики викладання історії". Прошу проаналізувати посилання Тема: Специфіка методики викладання історії. Після опрацювання матеріалу дайте відповідь на запитання:
- Зміст навчання історії в школі це...
- Проаналізуйте чинники, що впливають на формування змісту історичної освіти.
--Драновська Світлана Вікторівна (обговорення) 09:42, 7 березня 2017 (EET)
Ваші відповіді:
Доброго дня, шановна Галина Петрівна. Зверніть увагу, сьогодні у нас інтерактивне заняття на тему: "Формування предметних компетентностей на уроках історії. "Формування предметних компетентностей"" Після опрацювання відповідної літератури, дайте відповідь на запитання:
- Обґрунтуйте необхідність взаємозв'язку ключових і предметних компетентностей на уроках історії і суспільствознавчих дисциплін.
--Драновська Світлана Вікторівна (обговорення) 11:52, 13 березня 2017 (EET)
Ваші відповіді
Доброго дня, шановні колеги! Сьогодні ми працюємо над темою:"Нормативно-методичне забезпечення". Прошу пройти за посиланням 1. Навчальні програми для 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Історія України. Після перегляду матеріалу:
- Проаналізуйте здобутки і прорахунки програми з історії України для 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів, яка чинна у 2016/2017 навчальному році.
--Драновська Світлана Вікторівна (обговорення) 11:54, 24 березня 2017 (EET)
Ваша відповідь:
Шановні колеги! Ми продовжуємо працювати над темою:"Нормативно-методичне забезпечення". Прошу пройти за посиланням Підручники з історії України для 8 класу загальноосвітніх навчальних закладів. Після перегляду матеріалу дайте відповіді на запитання:
- Які, на Вашу думку, недоліки і переваги має підручник з історії України для 8 класу загальноосвітніх навчальних закладів, який є дієвим у 2016/2017 навчальному році? Автор підручника на Ваш вибір.
Запрошую до обговорення --Драновська Світлана Вікторівна (обговорення) 13:47, 24 березня 2017 (EET)
Ваша відповідь:
Доброго дня. Сьогодні ми опрацьовуємо тему: "Формування предметних та життєвих компетентностей учнів". Опрацюйте посилання Формування предметних компетентностей учнів Після перегляду матеріалу дайте відповідь на запитання:
- На Вашу думку, які компетенції необхідно розвивати на уроках історії та суспільних дисциплін для адаптації молоді в сучасних соціально-економічних умовах?
--Драновська Світлана Вікторівна (обговорення) 12:08, 29 березня 2017 (EEST)
Ваша відповідь:
Доброго дня. Сьогодні ми працюємо над темою: Нетипові форми роботи на уроках історії. Опрацюйте посилання Нетипові форми роботи на уроках історії Після перегляду матеріалу дайте відповідь на запитання:
- Проаналізуйте нетипові форми навчання на уроках історії, які існують у ХХІ ст. Відповідь обгрунтуйте.
- Які нетипові форми навчання, Ви використовуєте у своїй роботі?
Запрошую до участі у обговоренні --Драновська Світлана Вікторівна (обговорення) 12:09, 31 березня 2017 (EEST)
Ваша відповідь: