Відмінності між версіями «Обговорення користувача:Троіцька Марина Євгенівна»
Матеріал з HistoryPedia
(→Інтерактивні практичні заняття) |
|||
Рядок 3: | Рядок 3: | ||
---- | ---- | ||
====Інтерактивні практичні заняття==== | ====Інтерактивні практичні заняття==== | ||
+ | Доброго дня! Продовжуємо працювати. Якщо Ваші відповіді на попередні запитання будуть потребувати коментарів, то буду їх робити. Наша наступна тема "Психологічні аспекти роботи з обдарованими дітьми". Після опрацювання тексту дайте стислі відповіді на запитання. | ||
+ | 1.Як ви визначаєте поняття "обдарованість"? | ||
+ | 2.Які типи обдарованості визначають в психологічній науці? | ||
+ | 3. Назвіть види обдарованості. | ||
+ | 4. З якими психологічними проблемами обдарованих дітей Ви зустрічались в педагогічній діялбнеості? | ||
+ | |||
====Індивідуальні заняття==== | ====Індивідуальні заняття==== | ||
====Консультації==== | ====Консультації==== |
Версія за 11:42, 29 січня 2015
Зміст
Психологія
Інтерактивні практичні заняття
Доброго дня! Продовжуємо працювати. Якщо Ваші відповіді на попередні запитання будуть потребувати коментарів, то буду їх робити. Наша наступна тема "Психологічні аспекти роботи з обдарованими дітьми". Після опрацювання тексту дайте стислі відповіді на запитання. 1.Як ви визначаєте поняття "обдарованість"? 2.Які типи обдарованості визначають в психологічній науці? 3. Назвіть види обдарованості. 4. З якими психологічними проблемами обдарованих дітей Ви зустрічались в педагогічній діялбнеості?