Відмінності між версіями «Обговорення користувача:Троіцька Марина Євгенівна»

Матеріал з HistoryPedia
Перейти до: навігація, пошук
(Інтерактивні практичні заняття)
Рядок 3: Рядок 3:
 
----
 
----
 
====Інтерактивні практичні заняття====
 
====Інтерактивні практичні заняття====
 +
Доброго дня! Продовжуємо працювати. Якщо Ваші відповіді на попередні запитання будуть потребувати коментарів, то буду їх робити.  Наша наступна тема "Психологічні аспекти роботи з обдарованими дітьми". Після опрацювання тексту дайте стислі відповіді на запитання.
 +
1.Як ви визначаєте поняття "обдарованість"?
 +
2.Які типи обдарованості визначають в психологічній науці?
 +
3. Назвіть види обдарованості.
 +
4. З якими психологічними проблемами обдарованих дітей Ви зустрічались в педагогічній діялбнеості?
 +
 
====Індивідуальні заняття====
 
====Індивідуальні заняття====
 
====Консультації====
 
====Консультації====

Версія за 11:42, 29 січня 2015


Психологія


Інтерактивні практичні заняття

Доброго дня! Продовжуємо працювати. Якщо Ваші відповіді на попередні запитання будуть потребувати коментарів, то буду їх робити. Наша наступна тема "Психологічні аспекти роботи з обдарованими дітьми". Після опрацювання тексту дайте стислі відповіді на запитання. 1.Як ви визначаєте поняття "обдарованість"? 2.Які типи обдарованості визначають в психологічній науці? 3. Назвіть види обдарованості. 4. З якими психологічними проблемами обдарованих дітей Ви зустрічались в педагогічній діялбнеості?

Індивідуальні заняття

Консультації

Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)

Проведення та перевірка модульного контролю