Відмінності між версіями «Соціально-гуманітарний кредитний модуль Стеценко О.В.»
(→Інтерактивні практичні заняття) |
(→Інтерактивні практичні заняття) |
||
Рядок 19: | Рядок 19: | ||
З повагою Людмила Олександрівна Рідченко. | З повагою Людмила Олександрівна Рідченко. | ||
---- | ---- | ||
+ | Доброго дня, Олена Володимирівна! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням [https://drive.google.com/file/d/0B7Zy9RBTRleUMUhDd1A0UTBpdzQ/view?usp=sharing інтерактивного практичного заняття №2] Освіта в Україні та країнах світу. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання: | ||
+ | |||
+ | # Визначте зміст стратегії освіти і місце в ній освітньої парадигми? | ||
+ | # Назвіть сучасні зарубіжні підходи до освіти? | ||
+ | |||
+ | З повагою Людмила Олександрівна Рідченко. | ||
+ | |||
+ | |||
+ | ---- | ||
+ | Ваші відповіді: | ||
+ | # | ||
+ | # | ||
==== Індивідуальні заняття ==== | ==== Індивідуальні заняття ==== |
Версія за 13:20, 2 лютого 2015
Зміст
Інтерактивні практичні заняття
Добрий день!!!--Столяров Вадим Олександрович (обговорення) 12:15, 22 січня 2015 (EET)
Доброго дня, Олена Володимирівна! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №1 Філософія і соціологія освіти. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання:
- Обґрунтуйте, чому необхідне філософське дослідження освіти?
- Визначте основні завдання філософії та соціології освіти?
З повагою Людмила Олександрівна Рідченко.
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 12:34, 26 січня 2015 (EET)
Ваші відповіді:
- Якщо філософія -це наука про закономірності природи , суспільства,пізнання або наука про методи і форми пізнання. Освіта є частиною суспільного життя. То філософія може зробити загальні висновки зі стану освіти та намітити основні шляхи удосконалєння систєми навчання й виховання.
- Завдання філософії-аналізувати стан освіти та вивчати способи реформування .
Завданнясоціології-вивчати потреби людей в освітньому сегменті .Оцінювати якість освітньої послуги. Аналізувати ставлення суспільства до системи освіти.Вивчати освіту як чинник суспільного прогресу.Визначати міри впливу освіти на динаміку моральних потреб.
Дякую за відповідь. З повагою Людмила Олександрівна Рідченко.
Доброго дня, Олена Володимирівна! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №2 Освіта в Україні та країнах світу. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання:
- Визначте зміст стратегії освіти і місце в ній освітньої парадигми?
- Назвіть сучасні зарубіжні підходи до освіти?
З повагою Людмила Олександрівна Рідченко.
Ваші відповіді: