Відмінності між версіями «Теорія та методика фахової дисципліни Пимоненко Л.В.»

Матеріал з HistoryPedia
Перейти до: навігація, пошук
(Інтерактивні практичні заняття)
(Інтерактивні практичні заняття)
Рядок 7: Рядок 7:
 
#Які компоненти складають зміст історичної освіти в ЗНЗ? Відповідь обгрунтуйте.
 
#Які компоненти складають зміст історичної освіти в ЗНЗ? Відповідь обгрунтуйте.
  
--[[Користувач:Драновська Світлана Вікторівна|Драновська Світлана Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Драновська Світлана Вікторівна|обговорення]]) 11:18, 28 квітня 2017 (EEST)
+
--[[Користувач:Драновська Світлана Вікторівна|Драновська Світлана Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Драновська Світлана Вікторівна|обговорення]]) 11:41, 28 квітня 2017 (EEST)
 
----
 
----
 
Ваші відповіді:
 
Ваші відповіді:

Версія за 11:40, 28 квітня 2017

Інтерактивні практичні заняття

Вітаю Вас, шановні колеги. Сьогодні у нас перше заняття, на якому ми працюємо за темою:"Нормативно-методичне забезпечення". Прошу Вас пройти за посиланням Тема 1. Нормативно-методичне забезпечення.

Після перегляду матеріалу дайте відповіді на запитання:

  1. Які документи складають нормативно-правову базу суспільствознавчих дисциплін в ЗНЗ?
  2. Які компоненти складають зміст історичної освіти в ЗНЗ? Відповідь обгрунтуйте.

--Драновська Світлана Вікторівна (обговорення) 11:41, 28 квітня 2017 (EEST)


Ваші відповіді:



Індивідуальні заняття

Консультації

Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)

Проведення та перевірка модульного контролю