Відмінності між версіями «Теорія та методика фахової дисципліни Чернякова Г.М.»
Матеріал з HistoryPedia
(→Інтерактивні практичні заняття) |
(→Інтерактивні практичні заняття) |
||
Рядок 7: | Рядок 7: | ||
#Які компоненти складають зміст історичної освіти в ЗНЗ? Відповідь обгрунтуйте. | #Які компоненти складають зміст історичної освіти в ЗНЗ? Відповідь обгрунтуйте. | ||
− | --[[Користувач:Драновська Світлана Вікторівна|Драновська Світлана Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Драновська Світлана Вікторівна|обговорення]]) | + | --[[Користувач:Драновська Світлана Вікторівна|Драновська Світлана Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Драновська Світлана Вікторівна|обговорення]]) 12:05, 28 квітня 2017 (EEST) |
---- | ---- | ||
Ваші відповіді: | Ваші відповіді: |
Версія за 12:03, 28 квітня 2017
Зміст
Інтерактивні практичні заняття
Вітаю Вас, шановні колеги. Сьогодні у нас перше заняття, на якому ми працюємо за темою:"Нормативно-методичне забезпечення". Прошу Вас пройти за посиланням Тема 1. Нормативно-методичне забезпечення.
Після перегляду матеріалу дайте відповіді на запитання:
- Які документи складають нормативно-правову базу суспільствознавчих дисциплін в ЗНЗ?
- Які компоненти складають зміст історичної освіти в ЗНЗ? Відповідь обгрунтуйте.
--Драновська Світлана Вікторівна (обговорення) 12:05, 28 квітня 2017 (EEST)
Ваші відповіді: